Hakutulokset

  1. R

    KUKAS TIETÄÄ TÄSTÄ KERÄILYSTÄ?

    :attn:
  2. R

    KUKAS TIETÄÄ TÄSTÄ KERÄILYSTÄ?

    Pyykinpesuaineen kyljessä on niitä Rölli merkkejä niin mitäs etuuksia niillä saa?
  3. R

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    pohjanmaalta äiti -77 ja poika 3 kk
  4. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  5. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  6. R

    Huono omatunto kiroilusta

    Olen ihan tavallinen,ja kehtaisinko jopa kehua että ihan hyvä perusäippä.Mulla kaksi ihanaa poikaa 3-ja 5 vuotiaat.Nyt olen viime aikoina alkanut huomaamaan itsessäni ärsyttävän piirteen:kiroilun.Kun pojat vaikkapa tappelevat jostain,eivätkä hetimiten osaa lopettaa ja sopia vaikka heille...
  7. R

    Hyvä ja helppo kanakeiton ohje?

    Niin, ei mitään monimutkaisia ja eksoottisia hömpötyksiä, vaan ihan yksinkertainen ja hyvä ohje, kiitos.
  8. R

    steariini pois takasta?

    Miten olette steariinin puhdistaneet Tulikivi-takan pinnalta?
  9. R

    Pelottaa...

    Se ei ole sama kuin leukemia, ei! Tarkoittaa mustelmaa, verenpurkaumaa.. Kyllä sillä sanalla aika paljon löysin.. Jos ja kun asia vaivaa sinua, käy otattamassa muutamia verikokeita niin saat mielenrauhan.
  10. R

    Pelottaa...

    Laitappa googleen sana petekia, olisiko sieltä mitään lohdullista tietoa saatavilla..
  11. R

    gallup:kuinka olette saaneet työpaikkanne?

    Laitoin firman(Espoossa) nettisivuille hakemuksen(to),seuraavana päivänä soittivat haastatteluun(ma),haastattelussa kirjoitin työsopimuksen.Aiemmin kaksi vuotta työttömänä keski-suomessa. Ensimmäistä kertaa viihdyn työpaikalla,että näin...
  12. R

    Turkulaiset!!!

    Se kirppis on seikkiksessä jossain, muistaakseni klo 10-14 (alkamisajasta en ole ihan varma, mut klo 14 loppuu) heinäkuun jokaisena perjantaina. Toivottavasti muista nyt oikein...
  13. R

    SOKERIKLUBI II

    :wave: Tonne heiniksiin jo asiasta vaahtosin, mut laitanpa uusinnan tänne :) Eli polilla olin tänään, viime viikollahan mulla oli se 3 pvän sokruseuranta. No juu, kaikki arvot jotka mittasin oli ihan ookoo ja kevyesti rajojen sisällä, mutta sen sensorin mittaamista oli yksi, viimeinen...
  14. R

    SOKERIKLUBI II

    Päiviä taasen! Ihan normisti saan elellä, olla, tulla ja mennä, koko suihkuun vaan ei saa mennä ja sit on koko ajan se piikki p.erseessä :D Ja ihan helposti on menny, se ei oikeastaan edes tunnu ja yönkin sain nukuttua iahn hyvin. Taisin jopa nukkua sillä kyljellä kummalla puolella se piikki =...
  15. R

    SOKERIKLUBI II

    Niin ja Turkkussest ollaan :D :wave:
  16. R

    SOKERIKLUBI II

    Tervehdys!! Tänään olin sit osastolla pötköttelemässä ja harjottelemassa sokerien mittaamista. Toistaiseksi kaikki arvot ollu ihan ok, mut olen tosiaan vasta aamupäivästä alkaen mittaillu. Sit ne laitto mulle toiseen perskankkuun sellasen anturin mikä mittaa sokereita koko ajan (näin ainakin...
  17. R

    Raskaus JA Laihdutus

    Käypä kurkkaamassa sokeriklubi-ketjua... =)
  18. R

    SOKERIKLUBI II

    syötätyttää...tietääkö joku tunteen? Mitä vaan ja kuinka paljon vaan vois sisuksiinsa ahtaa...suolasta ja makeaa vuorotellen. Iltapala olisi vielä syömättä, täytyy koittaa jotain edes kohtuu terveellistä valita. Äiti toi sitten kaikenlaisia herkkuja mukanaan kun tuli neitiä morjestaan. Nyt ois...
  19. R

    SOKERIKLUBI II

    Heippis!! Polilla tuli käytyä ja eipä siellä niistä sokereista vielä enempiä juteltu, kehottivat vaan välttämään rasvaa ja sokeria ja sitten ens viikolla osastolle päiväksi. Opettavat mittaamaan sokereita ja syömään oikein :laugh: :laugh: Jep. Sen verran viisaammaksi kuitenkin tulin, että...
  20. R

    SOKERIKLUBI II

    :wave: Kiitti vastauksista! En kyllä ole itselläni oireita huomannu, muuta kun ihan toisinaan saattaa päätä särkeä ja jos (ja kun) koko pussin karkkia popsii niin kyllä etoo...ei varmaankaan yllätä, etoisi varmaan ihan jokaista vaikka ois mimmonen sokerin sietokyky. Jep...

Yhteistyössä