Hakutulokset

  1. M

    klamydiasta

    kiitos :)
  2. M

    klamydiasta

    pitäiskö teille mennä asiantuntijalle ja kysyä voiko olla näin. Mä en tunne tarvetta siihen.
  3. M

    klamydiasta

    mun mies ei oo pettäjä. Ja miks sen pitäs mennä testeihin? Mä luulen että tää tauti on ollut mulla melko kauan ja mä oon tartuttanut sen mun mieheen. Ja mun miehen voi viedä valheenpaljastustestiin ja se kertoo saman mitä mulle, kaikki miehet ei oo sikoja.
  4. M

    klamydiasta

    siis mä oon sinisilmäinen jos terkka sanoo noin :O ja sanoi ettei välttämättä. Älkää vääntäkö ai että eikö näy. Just just. Me ollaan ihan avioliitossa ja toinen lapsi tulossa, ei sis kyseessä mikätahansa parisuhde. Ja tuosta en tiedä onko nyt ollut oireeton koska raskausoireita ovat nuo...
  5. M

    klamydiasta

    näin sanoi terveydenhoitaja :) jota uskon enemmän kuin palstaa. ja näin on pakko olla sillä mieheni ei ole käynyt vieraissa enkä minä. En tiedä vaikuttaako raskaus sit tuloksiin tai jotain, mutta näin minulle sanottiin ettei oireettomana välttämättä näy. huom, en tarkoita että' näin on aina.
  6. M

    klamydiasta

    nyt se selvis. jos klamydia on oireettomana niin se ei välttämättä näy testissä. Eli en sit ollutkaan sinisilmänen.
  7. M

    klamydiasta

    ja sanoi että kolmen viikon päästä viiään labraan virtsatestit ja hän antaa purkit. Ja mä en oo sinisilmäinen, huomenna selviää oonko sittenkin.
  8. M

    klamydiasta

    terkka sanoi että saan lääkkeet häneltä ettei tarvitse mennä lääkääriin hakemaan reseptiä niihin.. eikä sanonut että ota mies ja muut petturit mukaan..
  9. M

    klamydiasta

    sisänäytteestä ja "likaisesta" virtsanäytteestä jossa ei oo tehty alapesuja (jälkitarkustus tuollaisesta virtsasta). Vittu.
  10. M

    klamydiasta

    kyllä ne täällä ottaa testit, sanovat vielä sen ja muistan kun terkka sanoi että näytteet puhtaat.. Ja jos verestä otetaan hivit ja kupat niin miksei sisänäytteestä klamydiaa.. Mutta kysyn tietty asian huomenna kun käyn siellä. ja sinä jolla samantyylinen juttu niin laitatko vaikka yksärinä, tai...
  11. M

    klamydiasta

    joo, meen huomenna hakeen lääkkeet itelle ja ukolle, kysyn sitten sieltä tarkemmin terkalta missä ja mitä ja miten, tuun sit kertoon miten käy. Mutta ei siis löydy mitään vastaavaa tapausta, yhdes oltu kolme vuotta jossa ekan vuoden jälkeen pien tauko suhteessa, joka on jo puhuttu selväks.. Eli...
  12. M

    klamydiasta

    ja kun mulla on se nyt niin tottaikait myös miehellä jos se kerta aina satavarmasti tarttuu.
  13. M

    klamydiasta

    oisin kyllä kuullut jos mies ois pettänyt, pieni kylä. Ja siis ekan raskauden aikana ei ollut klamydiaa testien mukaan. tarttuuko se aina jos tauti on? Eli onko mahdollista että tarttunut vasta nyt?
  14. M

    klamydiasta

    ite raskaana 10+ ja nyt terkka soitti että sisätutkimuksen yhteydessä otetusta näytteestä löytyi klamydia. viimeks otettu testi vuosi sitten odottaessa ekaa lasta jolloin näyte nega. En oo miestä pettynyt ja se ei mua. Mistä siis tauti tullut? Onko voinut olla miehellä vuosia oireeton ja nyt...
  15. M

    Tarviiko huolestua ja milloin? Vauvan liikkumisesta

    mun veli meni eteenpäin pyörimällä jtn alle kaksvuotiaana.. osasi siis jo kävellä mutta oli kait hauskempaa pyörien mennä :) neukkutädit ei tykänneet, mutta minkäs teet, ei kehitystä voi pakottaa.
  16. M

    Purnausta rahahommista tässä suomen hyvinvointivaltiossa.

    ethän sä elätä sun penskoja nytkään itte, vaan veronmaksajat ne elättää, miten voit siis sanoa että haluaisit ne itse elättää? Miksi sulla on lapsi hoidossa jos oot työtön kotona? Hae vaikka jollekin kurssille, esim. haralle, niin säilyy tuet ja saat koulutusta uuteen alaan jota voit sitten...
  17. M

    3kk ikäisen vauvan paino?

    3kk -> 5,5kg ja 55 cm, miten muilla? syntyes 3,1 ja 48cm.. up up up
  18. M

    Ei mitään hyötyä tästä koulutuksesta!

    ei työnantajalla ole pakko ottaa oppisopimusopiskelijaa josta tulee kuluja. Kyl mäkin mieluiten käyttäisin ilmaista harjoittelijaa ;)
  19. M

    Ei mitään hyötyä tästä koulutuksesta!

    Työvoimakoulutus! Teoriaa n.puoli vuotta (viikko harjoittelujen välissä), tulee työmarkkinaatukea, korotusosaa, ylläpitokorvausta ja asumistukea. Yht. 660e plus asumistuki.Koko koulutus kesti 1,5 vuotta. Ja onhan niiden tarjoilijoiden joilla ei koulutusta ole, niin jostain pohjalta aloittaneet...
  20. M

    Riittääkö vaunuilu vaatteiksi?

    Mulla on omalla ollut vaunuillessa kaks yläosaa ja alaosaa (body+pitkät kalsarit ja paita+housut) sitten fleece potkupuku paksumpi, toinen paksuhku potkupuku (molemmis suljettavat hihat/lahkeet) ja sitten vielä toppapuku. Sit meritähti äp:n maakuupussiin ja vaunukoppaan :) Jos autoillaan niin...

Yhteistyössä