Hakutulokset

  1. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Tänään on katkastu hoitosuhde lapsettomuuspolille. Että näin. Ilman rankkoja hoitoja tuo mies ei kai koskaa saa lapsia, mut musta ei kyl niille äitiä tuu. Mut vois varmasti poistaa listoilta. Kiitos teille kaikille ihanille <3 Saatan käydä teitä aina välil seuraamas lukemalla. Mut ite en...
  2. P

    Ehdotuksia miten yhdistää pienet hamahelmistä tehdyt kukat helmiverhoksi?

    VilliHelmi Oy - V Jollain tälläsillä kukat yhteen? Sopivaa kokoa en osaa sanoa lennosta.
  3. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Joo ei tuu lasta. En oo menos puhuu ton kans mihinkään. Purkanu oon tätä salasempiin paikkoihin ku mitä tämä on. Ois jo ulkona jos ois ollu tän kuun vuokra ite varaa maksaa. Ja riski nytki puhua ku vuokraa ei oo viel maksettuna. Ja siivotahan tuo ei oo suostunu jos mä oon aloillani ja poden...
  4. P

    Esikoista yrittämään 2012

    No enpä tiedä onko enää yhtään mitään mitä korjata. Tai paremminkin pohjaa mille korjata, ainakaan mun puolella. Kun en todellakaan kirjottanut ihan kaikkea. Ja joo, apua saan.
  5. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Tää perintäkirje joka on ekan kerran siis tullu jo tammikuus (piilottanu paperikasaan) on vaan jäävuoren huippu. Mä siivoon täällä YKSIN puolen vuoden sotkut (ennen joulua viimeks siivosin täällä, jälleen kerran yksin) kun ei herralle ainoana kelpaava siivousmalli "siivotaan yhdessä" toiminut...
  6. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Ny taitais olla kp5. Ja vähä näyttää et tää yritys o koht ohi. Siis tuon miehen kans. Tullu mm. esille sellanen perintäkirje joka sotkee meiän talouden ku menee ulosottoon (ei aio maksaa) ja joka on tullu ekan kerran ainakin jo puol vuotta sitten. Ei kannata siivota, uskokaa pois, tulee paha...
  7. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Mulla on kylläkin jo kp3 menos. Jos seuraavas päivitykses korjaa tai jotain. Ambrosia: On tehty noi molemmat, simppojen takia mies nois labrois kävikin kun eipä tuo simppanäytteen tulos kovin hieno ollut. Ja veriarvoista löytyy noit hormonisyitä nyt sitten. Ja todennäkösesti vaativat...
  8. P

    Miten oppisin säästeliäämmäksi? Tuhlailusta parantuneita paikalla?

    Aluksi kannattaa toki yrittää myydä sitä tarpeetonta tavaraa. Tutut, perinteiset kirpputorit, huutonet tai sitten facebookin kirpputoriryhmät kannattaa kokeilla. Sitten jos sitä tavaraa jää, lahjoita eteenpäin kaikki käyttökelpoinen. Joko jollekin joka tarvitsee, mutta ei ole varaa ostaa tai...
  9. P

    Miten oppisin säästeliäämmäksi? Tuhlailusta parantuneita paikalla?

    Haluat säästää rahaa esim. isompiin hankintoihin tai reissuihin -> tilipäivinä siirrät heti toiselle tilille rahaa (ja tälle tilille ei sitten ole mitään kortteja tsm. millä rahaa saisi hetken mielijohteesta käyttöön). Haluat saada tuon shoppailun aisoihin -> budjetti minkä verran saa tuhlata...
  10. P

    vuokran suuruus ja sosiaalitoimisto.

    Lähtökunnan sosiaalitoimisto on velvollinen auttamaan takuuvuokrassa. Eli jos haluat Tampereelle, joudut pyytämään takuuvuokran sen kaupungin sosiaalitoimistosta jossa nyt asut. Ja tuo lähemmäs tonni on liikaa kahdelta että sosiaalitoimisto hyväksyisi. Arviolta tällä hetkellä yksin asuvan...
  11. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Kyllä yleensä tk-lääkäri (tai työterveys) ne labrat pyynnöstä laittaa, ovat kuitenkin yks helpoimpia tutkittavia tuo kilppari kun lähdetään poissulkemaan ongelmia. Tuskin lapsettomuuspolista kuuluu mitään ennen syksyä. En tiedä onko joku labra tulematta vielä, mutta nuo mitä nyt tänään toinen...
  12. P

    Esikoista yrittämään 2012

    Tääl on kp1. Ei mitenkään yllättävästi, kierto on näköjään taas tasottumaan päin, onneksi. Kilppariarvot on lääkärin mielestä ok, mun mielestä viel TSH on liian korkee vajislaiselle jolla on lääkitys. No heinäkuun lopus seuraava kontrollilabra, katsotaan ny sit mihin suuntaan tuokin arvo liikkuu...
  13. P

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Labrassa käyty. Jes! 2vk päästä oma tk aika niin saa taas säätää kilpparin lääkitystä. Tayssin toiminta taas on hmm. "kehuttavaa". Miehel oli tänään vapaapäivä, huomen töis, ens viikon yövuoroa (kotiutuu kymmenelt aamul). Tänään tuli puoliltapäivin postis kirje joka on päivätty 3pv, kehotus...
  14. P

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea plussanneille :heart: Tääl on kp4 jos en oo päivis menny jo sekasin. Tästä tulos piiitkä prosessi. Mul nyt tää kilpparivamma. Miehes taitaa olla jotain vikaa ton ekan testin perusteella (joutuu jatkotutkimuksiin). Ja aamul taas uus yritys onnistuisinko lähtee sinne labraan mittauttamaan...
  15. P

    Miks nilkat kipeytyy kun käy lenkillä?

    Hömppö voi olla. Mä en oo urheiluliikkeissä tuollasiin koskaan törmänny. Tai edes tiennyt että osassa niistä sellaisia on nykysin. Jossain urheiluliikeketjussa tais olla joku maksullinen tukipohjallispalvelu mutta en siitä sen enempää tiedä.
  16. P

    Miks nilkat kipeytyy kun käy lenkillä?

    Jalkojenhoitaja tai fysioterapeutti, muista yhtään saattoiko tuo jälkimmäinenkin tehdä ne askeltestit sellasille ihmeellisille arkeille missä nähdään äkkiä onko esim. kaariholveissa vikaa eli liian korkeat/matalat tai muuten askeleissa virhettä painon jakautumisen suhteen. Omalla kokemuksella...
  17. P

    Miks nilkat kipeytyy kun käy lenkillä?

    Kenkien valinnalla on merkitystä. Toinen on että jotkut jalan lihakset voi olla sen verran heikkoja että niitä pitäisi vahvistaa, tähän voi saada jumppaohjeet esim. fysioterapeutilta. Tai sitten jalkaterissä on sellaisia asentovirheitä ja vaurioita että tukipohjalliset olisivat tarpeelliset.
  18. P

    jos joutuisit hävittämään vanhoja lääkkeitä

    Apteekkiin. Etenkin kun on vahvoja lääkkeitä mukana. Ei ne siellä kysele mitä lääkkeitä oot tuomassa tai kenen vanhoja ne on, riittää että sen pussin/purkin mihin ne on kerännyt ojentaa heille. Ne on ongelmajätettä siinä missä akut ja patteritkin (vai heittääköhän ap nekin vain kaatopaikalle...
  19. P

    Vuodesohva, sohvasänky? Kokemuksia?

    Valitsisin sen ihan kunnollisilla patjoilla olevan ratkaisun, eli ilmeisesti sohvasänky? Pidempiaikaisena nukkumisratkaisuna usein huomattavasti mukavampi kuin vuodesohvat. Yksin ollessa patjoja voi pitää päällekäin, helposti siitä sitten otettavissa kun levitetään kahdelle nukkumatilaa...

Yhteistyössä