Hakutulokset

  1. Tarjoushaukka

    mikä omakotitalon pihan rakentamisessa maksaa?

    meillä meni 900neliön pihaan soraa 7000 eurolla+ mullat niin pelkkä maa-aines tuli maksaa helposti sen 10 000. laatotukset 3000e ja terassi 2500e.
  2. Tarjoushaukka

    Pyöreä matto virkkaamalla miten tehdään ?

    ihanaa kiitos paljon vastanneille
  3. Tarjoushaukka

    Pyöreä matto virkkaamalla miten tehdään ?

    eli olen aloitteleva virkkaaja ja haluaisin tehdä ihan perus pyöreän maton. mistä ohje ja mistä sitä virkataan+ koukkunroa kiitos vastauksista
  4. Tarjoushaukka

    Kenen luulet olevan rikas palstamamma?

    venakko ilmanmuute
  5. Tarjoushaukka

    Teettekö te köyhät itse juhliin kaikki tarjottavat?

    tyttären synttäreihin johon tulee n.25 henkee teen ite kaikki. jos häihin meen on pitopalvelu, en ala ruokia ym ite tekeen
  6. Tarjoushaukka

    Lapsiperheen tulo/rahankäyttögallup!!! :) :) (: (:

    miehesi ja sinun yhteenlasketut NETTOtulot/kuukausi? 4400 b) lapsiluku? 3 c) Lastesi yleisin ulkovaatemerkki ja montako ulkovaatekertaa on per kausi? reina, yksi vaatekerta d) Miten usein matkustelette ja millaisiin kohteisiin? huvipuistot e) Kotinne? Vuokra/omistus ja minkä kokoinen, okt...
  7. Tarjoushaukka

    Kumpi kannattaa, karppaus vai kalorien laskeminen?

    pois tollaset ihmedieetit. normaalilla ruualla laihtuu ja terveellisesti eli painonvartijoiden pisteitä laskemalla
  8. Tarjoushaukka

    Paljonko teille jää kuukaudessa laskujen jälkeen käteen ruokaan ja muihin ostoksiin

    en minäkään tiedä mieheni palkkaa tarkallee ja mitä sitten. me kumpikin laitetaan käyttötilille sama summa rahaa ja siitä maksetaan menot. miksi pitäis olla yhteiset rahat?
  9. Tarjoushaukka

    jättäisinkö tyhjän äänestyslipun?

    taitaa olla Haavisto-lobbaaja tännekkin palstalle eksynyt
  10. Tarjoushaukka

    jättäisinkö tyhjän äänestyslipun?

    mietin kanssa, mutta päätin että äänestän jompaa kumpaa. aina olen äänestänyt joten tätä kertaa en jätä väliin. eihän tartte valita kuin kahesta...
  11. Tarjoushaukka

    Onko teillä avioehto?

    on testamentti tehty lakimiehellä (ollaan avopari) siinä kerrottu omaisuus. lisäksi meillä on talo joka on myöskin jaettu erikseen omille nimillemme ja lainat myöskin. siksi että miehellä on lapsia edellisestä suhteestä niin on kaikki selvää. pankista ehdotti tätä ja oli tarkotus muutenkin...
  12. Tarjoushaukka

    Äänestätkö puoluetta vai henkilöä?

    äänestän henkilöä että puoluetta. tosin olen aikamoinen hyppijä. joten tein testin ja voittajaksi tuli väyrynen. täytyy sanoa että vaikka kannatan kokoomusta olen siirtymässä perussuomalaisiin mutta yhtäkkiä olen keskustalainen. jaa no nyt äänestän väyrystä en tuon testin mukaan vaan oli jo...
  13. Tarjoushaukka

    Huomenna alkaa taas Go fat go! Muita mukaan lähtijöitä?

    hei, mikä toi on en oo koskaan kuullutkaan ???
  14. Tarjoushaukka

    Suuri summa rahaa tulossa

    no mikset sanonut summaa
  15. Tarjoushaukka

    käytättekö jotain huulirasvaa yli 3 vuotiaiden huuliin?

    lapsi ei anna laittaa mitään, sanoo että ei halua. sitten kun ihoa rupee lähteen rämplää sitä irti kaiken aikaa
  16. Tarjoushaukka

    käytättekö jotain huulirasvaa yli 3 vuotiaiden huuliin?

    meinasin ostaa mutta mitä? lapsella huulet kuivat
  17. Tarjoushaukka

    Mihin aikaan vielä koko perhe liikenteessä?

    me jotka olemme kaupassa klo 20 jälkee tai syömässä olemme niitä jotka tehdään vielä töitä silloin kun te laitatte omia lapsianne nukkumaan. eipä suomi pyöri jos kaikki menee nukkuun klo 20 !!
  18. Tarjoushaukka

    Mies on seonnut?

    minun mielestä noi oireet on monessa perheessä varmaan tuttua käytöstä. se että jää työttömäksi on miehelle kova paikka. ei jaksa huvita tehdä mitään ja epävarmuus stressaa. siihen kun liitetään kaksisuuntainen mielialahäiriö niin voi korostua enemmmän uskon että miehesi tila poistuu kun...
  19. Tarjoushaukka

    kaipaako 2,5-3v-3,5 jo ikäistään leikkiseuraa?

    meillä 3,5 v joka toinen vkonloppu siskojen kanssa. tykkää mennä kerhoo mutta se on pari kertaa viikossa. ajettelin viiä kokopäivä hoitoon. tykkää kyllä olla itsekseen7 meidän seurassa ja ei kyllä ole sanonut mistään kavereiden puutteesta
  20. Tarjoushaukka

    Kysy varakkaalta (rikkaus on suhteellista) mitä haluat, vastaan 45 min. !

    saisinko summia paljon laitat vuodessa?

Yhteistyössä