Hakutulokset

  1. E

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Ilmottaudun itsekin mukaan taas taustalta:attn: Kirjottelin keväällä joskus tänne, mutta sittemmin jääny kirjottelut vähemmälle:ashamed: Eli meille syntyi sektiolla ihana pieni neito 6.9(42+2) mitoilla 3540g, 49cm ja py 34,5:heart: 1kk mitat olivat 4070g ja 52,6cm, py 36cm. Synnytystavan...
  2. E

    Pienikokoinen vauva/ kokoarvio

    Täällä kans ollaan oltu vauvan kasvukontrolleissa pienen koon vuoksi ja eilen oli vihdoin vimppa käynti, kun neiti kasvaa koko ajan tasaisesti omalla käyrällä =) Mulla kans kaikki virtaukset hyvät, vauva liikkuu aktiivisesti ja kaikki muutenkin ok. Esikoinen oli syntyessään 3700g(nyt 7-vuotiaana...
  3. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Ainii... Eilisen poksumisen kunniaksi päivitystä masukuvaan:heart: RV 27+0 POKS :heart:
  4. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heippa! Painoa tullut nyt 3,7 kg, bmi raskauden alussa 23. Turvotuksia ei onneksi vielä ole ilmaantunu, mutta melko varmasti kesä ja lämpö saa niitäki aikaan :kieh: Mielihaluja ei oikeastaan juuri ole, makeaa ei tee mieli jostain syystä ollenkaan... eikä rasvaista pikaruokaa, mitkä on...
  5. E

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Talvicille onnea hyvistä ultrakuulumisista =) Oletteko kysyneet tai meinaatteko kysyä tulokkaa sukupuolta rakenneultrassa? Me oltiin niin uteliaita, että piti kysyä ja melko varma tyttölupaus saatiin:heart: AnPellina saa LKS:ssa isät olla kaikki muut ajat osastolla paitsi yöllä, ainakin...
  6. E

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Masukuva eiliseltä rv 25+2 ja toinen tulossa =) eveliina ja tiitiäistyttö 25+3 :heart:
  7. E

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heippa piiiitkästä aikaa naiset! =) Kuulumisia olen aina välillä ehtinyt käydä lukemassa muiden koneella, mutta oma kirjottelu on kyllä jääny. Nyt jos sitä aktivoituis, kun oma kone on taas kunnossa:) Täytyy kyllä selata taaksepäin koko tämän kuukauden ketju, että muistaa mistä olette...
  8. E

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Saako olla utelias ja kysellä, että mistä paikkakunnilta olette? Meillä kun on aika laaja tämä lääni:D Itse asustelen Sodankylässä.
  9. E

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Täällä yksi :wave: Aika vähän meitä tuntuu olevan. Mulla kans toinen lapsi tulossa, LA 22.8:heart:
  10. E

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Eka kuva tähän pinoon:) Tyttömasu, Rv 21+0 ja toinen tulossa:heart: Esikoinen on poika ja mahan muoto tässä raskaudessa paljon leveämpi ja pyöreämpi, pojasta oli semmonen suippo pallukka alhaalla :D eveliina ja tiitiäinen 21+2 :heart:
  11. E

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Pikaisesti ultrakuulumisia=) Eli mulle voisi päivittää tyttöolon tilalle tyttölupauksen Ai että olen niiiiiin onnellinen=) Kaikki oli tiitiäisellä hyvin, painoa 327g ja hienosti kasvanut vaikkakin hiukan keskiarvoa pienempi. Lääkäri kertoi hyvin kaikki elimet, tarkasteli aivot, keuhkot ja...
  12. E

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Ainiin, superihana masu Majjlla =) :heart:
  13. E

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Huhhei, nyt on muutto saatu tehtyä ja kaikki tavarat ovat löytäneet paikkansa, josko nyt ehtisin sitten tännekin aktiivisemmin kirjoitella :D Mahottomasti on tullu taas uusia kirjoituksia ja varmaan puolet nyt unohtuu, kun alan kommentoimaan :ashamed: Ristiäisistä olette ainakin jutelleet...
  14. E

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heippahei naiset, aivan ihania ultrakuulumisia ja tyttö-ja poikalupauksia:heart: Mie en jaksais oottaa millään meiän rakenneultraa joka on vasta 12.4:headwall: Pikaisesti tulin vain onnittelemaan ihanista kuulumisista, paremmalla ajalla sitten lisää =) Ainiin, tässä vielä masukuvaa...
  15. E

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Aurinkoista kevätaamua täältä muuttohulinan keskeltä =) Majj ja Blanco ihanat masut!! :) Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille:flower: Mulla rakenneultra vasta 12.4, silloin viikot 21+1... huoh, tuskallisen pitkä aika vielä malttamattomalle:laugh: Miuskille halusin kommentoida...
  16. E

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Aaw, nämä masut on AIVAN ihania :heart: 13+0 15+0 Ja tänään aamulla otettu kuva 17+0 :heart: POKS! eveliina84 ja tiitiäinen 17+0 (niin ja toinen lapsi masussa, esikoinen 7-vuotias)
  17. E

    Nimiehdotuksia tytölle?

    Frida :)
  18. E

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Päivitystä =) Rv 15+1 :heart: Paino +400g Ihania masuja teillä! Leo81: Aivan huikea masu jo noilla viikoilla :)
  19. E

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Mammy sitä miekin pelkään :) Kun tosi usein kuullut, että ne ei pidä paikkaansa. Mulla tullaan ultraamaan viikon 22 jälkeen vähintään kahden viikon välein, niin toiveissa olisi että tiitiäinen paljastaisi jossain välissä kumpaa sukupuolta on :) Sullakin muuten oikein ihana vauvamasu:heart:
  20. E

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tinja86 ja Myyden, ihania ultrakuulumisia :) Jokohan meillä kaikilla alkaa olla np-ultra käytynä? Sitten seuraavaksi saadaan alkaa jännäilemään rakenneultran kuulumisia :heart: Hemarin masu on aivan superihana :heart: Manzulle iso :hug: Sukupuolesta on täällä ollut puhetta ja olen...

Yhteistyössä