Hakutulokset

  1. S

    Ex-miehen kanssa kanssa"salasuhde"+muu soppa..

    Itse tiedät mitä tehdä. Tuskin se kovin tyydyttävä suhde on jos joudut täältä kysymään apua. Mutta jos on tuota on-off juttua noinkin tiukkaan mietin vaan mitä se teidän lapsellenne tekee...
  2. S

    Mielikuva Blondista?

    Niin tämähän ei ollut tarkoitettu mitenkään henkilökohtaiseksi ketjuksi vaan yleisesti alkoi kiinnostaa ihmisten mielikuva. Että ei kai se oikeasti voi olla että ihmisillä on niin voimakkaita miellekuvia kuin tässä taannoisessa ketjussa huomasin... Siitä halusin saada keskustelua ja mielipiteitä...
  3. S

    Ex-miehen kanssa kanssa"salasuhde"+muu soppa..

    No voin sanoa että heitä nyt se tunnepaska romukoppaan. Mä olen elänyt aikoinaan juuri tuollaisessa suhteessa "muka suuren rakkauteni" kanssa ja se oli todella kuormittava suhde. Olin aivan puhki henkisesti. Kunnes vaan otin kylmästi järjen käteen ja päätin että tämä loppuu nyt. Ja niinhän se...
  4. S

    Mielikuva Blondista?

    nostetaanpa
  5. S

    Ex-miehen kanssa kanssa"salasuhde"+muu soppa..

    Siis miten joku jaksaa tuollaista tuuliviirielämää. Luepa ap itse toi sun aloituksesi ihan rauhassa ja järjellä, ja vastaa sitten omaan kysymykseesi; onko tossa mitään järkeä?
  6. S

    Kuinka pitää isovanhemmat loitolla kun vauva on syntynyt?

    Mä ihmettelen tota että moni sanoo että pitää jotenkin passata. Jos mä oon ollut kipeä tai väsynyt, niin olen kyllä äidilleni ja appivanhemmille sanonut että kaapista saa ottaa silloin kun siltä tuntuu. Ei kai nyt herranjestas tartte mitään viiden tähden illallisia alkaa väsäämään jos talossa on...
  7. S

    Minkälaisistä naisista teidän miehet pitää, jos et tie ni kysy :D

    Tikkuakka, heh :D Ei kai nyt sentään :)
  8. S

    12v pahoinpideltiin Riihimäellä.. (linkki uutiseen )

    Mieheni kaveri on siellä suunnalla poliisina ja sanoi että kyllä menee alaspäin kuin lehmän häntä turvallisuus... :(
  9. S

    Kuinka pitää isovanhemmat loitolla kun vauva on syntynyt?

    Onpa surullista :( Mun äitini itkenyt monesti mun veljen kanssa tilannetta että äitini kelpaa kyllä lastenhoitajaksi (todella usein) mutta äidin luona kylässä he eivät käy koskaan, ainoastaan silloin kun vievät tai hakevat lapsiaan sieltä hoidosta. Ja äitienpäivänä ei koskaan kyläillä äitini...
  10. S

    Pahin koulukiusaajanikin on sitten saanut lapsen :(

    Tosi ikävää että sulla tuollaisia kokemuksia. Ehkä sä voisit joskus jutella hänen kanssa jos sattuisitte kahdestaan samaan paikkaan? Sanoisit ihan suoraan kuinka pahalta sinusta silloin tuntui, jospa kiusaaja olisi nykyään järkevämpi ja osaisi pyytää anteeksi. Mä en ole vihanpidon kannalla, ei...
  11. S

    Minkälaisistä naisista teidän miehet pitää, jos et tie ni kysy :D

    No ei kai kukaan täysipäinen ala "nöyristelemään" toisen edessä. Siis tottakai toista pitää ottaa huomioon ja tehdä joskus asioita mistä toinen tykkää jos vaan pystyy, mutta semmoinen takertuminen ja miehen mielihalujen tyydyttäminen vaikka itseä ahdistaisi, on aika sairasta ja epätoivoista...
  12. S

    12v pahoinpideltiin Riihimäellä.. (linkki uutiseen )

    Miten noi hullut löytävätkin aina kaltaistansa seuraa. Vai tekeekö seura kaltaisekseen... En tiiä, mutta pelottaa että tuommoinen porukka hengailee tuolla kaupungilla, haluavat vaan hakata ihmisiä. Kamalaa!
  13. S

    12v pahoinpideltiin Riihimäellä.. (linkki uutiseen )

    No eikös se Jarno (vai mikä olikaan) Elg ainakin tullut uskoon linnassa? Hänhän oli se päätekijä. Ja ne Hyvinkään tyypithän ovat tänä päivänä pitkälle yli 30v, noihan oli tossa jutussa paljon nuorempia.
  14. S

    Kuinka pitää isovanhemmat loitolla kun vauva on syntynyt?

    No ei varmasti kiinnostanut. Kyllä isovanhemmiltakin tietysti pitää odottaa tilannetajua. Mutta onhan se ihanaa jos sattuu järkevä äiti/isä/anoppi/appi jolta saisi apua vaikka niiden isompien lasten hoidossa. Veisi vaikka esikoisen jätskille ja leikkipuistoon ja siinä samalla voisi sitten...
  15. S

    Minkälaisistä naisista teidän miehet pitää, jos et tie ni kysy :D

    Oon sanonut aikaisemminkin että nää omien miesten naislausunnot ei ehkä oo ihan puolueettomia :) Mutta tuossa kysäisin ja vastaus oli "Semmoinen terveen itsetunnon omaava nainen joka ei takerru ja itke peilin eessä olemattomia kauneusongelmiaan. Urheilullinen ja luonnollisen kaunis. Mielellään...
  16. S

    12v pahoinpideltiin Riihimäellä.. (linkki uutiseen )

    Varmasti tuntuu ihan kamalalta kuvitella että jos tuo sattuisi oman lapsen kohdalle :( Toivotaan ettei kukaan joutuisi kohtaamaan tuollaista julmuutta enää...
  17. S

    Pitäskö minun maksaa naapurin lapsen rikkimennyt lelu?

    Nimenomaan! Ja omalle lapselle esimerkin antaminen on se kaiken A ja O! Lapsi on siinä vieressä kokoajan seuraamassa kuinka äiti toimii ja toimii myös itse samalla tavalla.
  18. S

    Nimikysely ekalle!

    Mä rakastan nimien keksimistä :) Onnea pienokaiselle, oli nimi sitten mikä tahansa! Aurinkoista kevättä! :)
  19. S

    Pitäskö minun maksaa naapurin lapsen rikkimennyt lelu?

    eikö se nyt pitäisi ihan jo sun lapsen takia antaa semmoinen esimerkki että jos jotain rikkoo niin pyydetään anteeksi ja tarjotaan ainakin että voidaan ostaa uusi. Lapsesi ottaa sinun esimerkistä kokoajan mallia!
  20. S

    12v pahoinpideltiin Riihimäellä.. (linkki uutiseen )

    Tässä pari päivää sittenhän oli erittäin vaaralliseksi luokiteltu sarja-kuristaja oikeudessa. Tappanut ennestään kolme ihmistä (istunut niistä jokaisesta erillisen tuomion) kuristamalla ja nyt oli taas kuristanut naisia jotka eivät olleet kuolleet. Hovioikeus oli sitten mennyt lieventämään tämän...

Yhteistyössä