Hakutulokset

  1. S

    Ja projekti jatkuu

    maine coon ja muut laitan aijaahan kuvat eli linkistä Aijaa.com - 8456368.jpg toivottavasti löytyy.
  2. S

    Ja projekti jatkuu

    Kiitoksia jälleen!
  3. S

    Ja projekti jatkuu

    Kiitos.
  4. S

    Herbalife

    Onko herballifen urheiluun tarkoitetut tukituotteet tuttuja? Kertokaa kokemuksianne.
  5. S

    Herbalife

    Tunnetteko Herbalifen, kertokaa kokemuksianne.
  6. S

    Mikä olis sopiva aika lenkkeillä päivässä? 30min vai 60 min

    riippuu tarkoituksesta. Tekisin kuitenkin niin että kuuntelisin kroppaa. Kunnon lenkkari jotka tukee jalkaa. Miettisin myös et millaisella alustalla olisi minun kropalle parhain. Yksin liikuntahan ei painossa auta vaan isoin osahan se se ruokavalio.
  7. S

    Ostaako 3,5v talveksi 104 vai 110 haalarin/takkihousut yhdistelmän?

    minä ainakin ostaisin 110cm.
  8. S

    Ja projekti jatkuu

    150kg olen tuossa pahimmillani ja 108kg toisessa kuvassa et matkaa on vielä. Mutta hiljaa hyvä tulee kaiken muun elämän ohella.
  9. S

    Tunnetko ketään, joka... Haluaa laihtua? Haluata voida hyvin? Haluaa olla energinen? Haluaa...

    Tunnetko ketään, joka... Haluaa laihtua? Haluata voida hyvin? Haluaa olla energinen? Haluaa tukea urheiluun? Kerro hänelle viestistäni ja anna osoitteeni hänelle sronkanen@hotmail.com Haluatko kuulla herbalifestä? Haluatko kerätä ystävät naapurit sukulaiset yhteen. Pitää kutsut, niin et...
  10. S

    Ja projekti jatkuu

    Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
  11. S

    Tässä alkua, vielä projekti jatkuu

    Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
  12. S

    Miks kaikki äidit on niin tylsiä, ettei enää voi tehdä mitään hauskaa, mitä ennenkin (ei tarkoita biletystä)

    Juu, heti kun se onnistuu kahden vilkkaan lapsen kanssa, saa myös rahaa niihin. Aikaa muiden asioiden hoitamisien jälkeen. Juu ja niin niitä ystäviä.
  13. S

    Kellään ärtyneen suolen oireyhtymää? Kysymys...

    miehelläni todettu suolistossa tulehdus ja oikeastaan vaikka on lääkettä jotka hieman hillitsee niin kyllä se on se ruokavalio. Seuraamalla löytää ne syylliset. Mutta en näe siinä outoa et kolmasti päiväs käy isolla tarpeella. Miehellä usein on ongelmana se et kun on huono kausi niin se wc pitää...
  14. S

    Suomalaiset talot ja niiden hinnat voi herramunjee sentään!!

    pitää sitten kans muistaa huomioida tontin koko ja onko oma vai vuokra tontti. ja kyllä se o myös kunnosta kiinni jossain johon pitää remonttia tehd vanhat patterit yms.
  15. S

    Miltä tämä lahjamäärä kuulostaa palstan mielestä?

    aika paljolta kuulostaa.
  16. S

    Siis oikeesti ollaanko me muka vähätulosia...

    niin kaikki sanoo ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Noh, meil kyllä 4 hengen taloudes tuntuu et tuo 1500e/kk ei riitä. Tosin sitten riittäisi jos voisimme talouden isoimman syöpön auton jättää pois mutta se ei onnistu ellemme muuta. Luultavasti sittenkin olisi todella hankalaa kulkeminen...
  17. S

    Juoksumatto

    voih, niin kiinnostaisi on vaan niin arvokkaita sellaiset ihan kunnolliset.
  18. S

    Minä olen superhörhö

    et käytä talouspaperia ja leivinpaperikin on kestoa. Pesuaineet luomua ja pesupähkinää tms.
  19. S

    Kolmenumeroiset Pudottajat!

    olet tosi pitkä. Mä en oo kuin 170cm. Tsemppiä projektiin sinulle. Toivottavasti se on nyt. mullakin to paino karkasi käsistä moninaisista syist'ä johgtuen.
  20. S

    Kolmenumeroiset Pudottajat!

    150kg olin pahimmillani. Nyt 120kg matkaa siis on normaaliin painoon mutta sinne ollaan menossa alaspäin kohti normaalia terveellisempää painoa. Vaikka tervettä se ei minusta välttämättä tule ikinä tekemään mutta kenties hieman.

Yhteistyössä