Hakutulokset

  1. S

    Mä en saa lapsia nukkumaan

    Olisko haittaa jos koko sakki "nukkuis" yhdessä samassa huoneessa päikkärit vaikka lattialla? Kun lapset nukahtais, voisit itse nousta ylös...?
  2. S

    Kohta en laita tolle kakaralle enää mitään ruokaa!

    Täällä kohta 4v poika myös "kenkkuilee" syömisen kanssa oli helle tai ei, varsinkin aamuisin vaikka aina on säännöllinen päivärytmi lomalla ja muutenkin... Olen nyt ottanut pojan mukaan tekemään ruokaa, salaattia, välipalaa. Se on auttanut. Ja hänelle ruoka-annokset pienemmälle lautasella mutta...
  3. S

    Tykkäätkö helteistä?

    En tykkää. Syksy ja talvi immeinen oon, siis kuiva syksy ja talvellakin lunta+pakkasta kiitos ;)
  4. S

    HuOmenta !!!

    Hyvää Huomenta :)! Aamiaista kohta laittamaan, herätty tunti sitten.... Mukavan hiljaista ulkona, päivällä lasten kanssa pyöräilemään satamaan jätskille. Iisi juhannus siis ;)
  5. S

    Me ei ostettu yhtää alkoholia Juhanukseksi.

    En ostanut alkomahoolia enkä juo ;) Ilman promillejakin voi olla kesäfiilis......... ainakin mulla :xmas:
  6. S

    HuOmenta !!!

    Aurinkoista Huomenta !!! Vapun jälkeistä elämää ei onneksi tarvitse potea :) Aamiainen kohta ja kohti opinahjoa. Orvokit nuupallaan pakkanen puraisi mutta jospa aurinko virkistää ne...
  7. S

    2.-ja 3.luokkailaiset yksin kotona arkki-aamuisin?

    Poikani, 2.lk, jää aamuisin yksin noin tunniksi tai kahdeksi. Illalla laitetaan yhdessä kouluvaatteet ja aamupalakin valmiiksi. Herätän yleensä ennekuin lähden. Kännyssä ja kunnon meluhaittaherätyskellossa hälytys kun pitää kouluun lähteä, matkaa 2km. Laittaa usein viestejä aamun aikaan eli...
  8. S

    Onko 10-vuotiaan sopivaa kuunnella children of bodomia?

    No ellei niitä sanoituksia joka lausetta osaa ulkoa niin...? Että siis Laiho ainaki on mielestäni hyvä soittajamies jne eli musiikissa voi "kuulla" muutakin kuin sanoitukset. Meillä kohta 8v poika kuuntelee joskus TypeONegativea sen artistin äänen vuoksi :), äiti sitten vähän muunkin vuoksi...
  9. S

    Mitä olet syönyt tänään?

    aamulla puuro+mustikkaa+kahvia päivällä pizzerian pizza. iltasella muusia+2 kasvispihviä. iltapalana mustaa teetä.
  10. S

    Kaipaatko jo lunta ja pakkasta? Vaikka tuollainen jakso jo olikin lyhykäisyydessään

    Joo heti kunnon talvi tänne!Oon talvi myönteinen ihminen ;) En pidä oikeastaan kesästä, helteestä enkä myöskään sateisista pimeistä syksykeleistä : /
  11. S

    Kun ekaluokkalainen ei nuku...mitä tehdä?

    Onko silloin vuodenvaihteessa tapahtunut jotain erilaista illalla tms? Tai kotona? Tai kavereiden kanssa? Mä ottaisin patjan/ilmapatjan+ peiton/makuupussin lattialle sängyn viereen ja unikaveri tms kainaloon :) Lämmin suihkuttelu ja leppoisa iltasatu hämärässä....rauhottaisiko mieltä? Tuskin...
  12. S

    Piparkakkujen koristelusta

    Käytän tyllia.. olisko vinkkejä: Mansikkamäki: Pipareiden koristelu
  13. S

    HuOmenta !!

    Huomenia! Kello 5.13 lapset kirmasi sängyistään ;) Yöllä 2 kertaa esikoinen tuli kertomaan että hamsteri on hereillä :D joten aamu kahvia ja vielä kerran kahvia äidille.... Ei oikein talviaika fiilis kun vettä sataa ja kuraa pihat täynnä.
  14. S

    tunnustustusketju: mitä muuta kuin ruokaa tms tarpeellista olette viime päivinä sortuneet ostamaan?

    Aika monta tarviketta hamsterille :) Askartelukaupasta tarttui mukaan jouluun liittyvää.
  15. S

    Biisejä jotka saavat sinut itkemään?

    Maarit. Lainaa vain - YouTube Eija Sinikka: Kanssasi sun +Lyrics - YouTube Sentenced - MourN - YouTube
  16. S

    Miehen mielestä lapsi saa ekan puhelimen vasta 7v.

    Mä hankin epulle karvalakki samsungin ja pärjää sillä.
  17. S

    Onkohan harvinaista, että lapsi EI inhoa kuravaatteita?

    Täällä 3v ja 7v pukee Rukat päälle mielellään, tietävät että silloin saa tosissaan rymytä ulkona :) Koululainen kosteussuojattuja ulkovaatteita käyttää koulussa, mutta kurikset on siis pop kotona :D
  18. S

    HuOmenta !!

    Huomenia! Taikataikinasta tehtiin just joulukoristeita ja uusi lemmikki (kääpiöhamsteri)poikien piti nousta jo 6 aikaan tarkastaa että sillä on kaikki hyvin :) Vettä sataa ja sillei että kai erääseen kauppaan katselee Lastenpäivä meininkiä ja ostaa pala kokonaisesta savupossusta päiväruoaksi :p
  19. S

    Minkälaisia joulukortteja lähetätte tänä vuonna?

    Askartelen korttipohjiin jotain ja lapset osallistuu. Ei niitä 30 korttia kauaa rakentele vaik ajatus tärkein niin itse en halua mitään e-kortteja jouluna : /
  20. S

    Mitä joulukoristeita teillä on jo?

    Tein pajukranssin jota kiertää punainen nauha ja maalattuja käpyjä, onks se sitten joulukoriste ;) ? Lasten kanssa ollan tehty tonttuja ja kartonkijuttuja joulua varten, odottavat laatikossa vielä...

Yhteistyössä