Hakutulokset

  1. M

    Tervetuloa kaikki hipit ja hipinmieliset facebookkiin :)

    https://www.facebook.com/groups/512825375499520/
  2. M

    kaalimadon paketti ?

    Ei ole mitään surisevaa, mutta tottahan me heti testataan ;)
  3. M

    kaalimadon paketti ?

    Näkyykö siinä paketissa mistä on tullut ? Ostin meille miehen kanssa yhteisin lahjan ja jouduin tilaamaan sukulaisen postiautomaattiin sen kun ei ennätä meille ennen kun lähetään reissuun. Kehtaanko siis antaa sukulaisen hakea tuon paketin ?
  4. M

    Miten sitä aina havahtuukaan lasten synttärien aikaan?

    Hyvin kiireisenä neiti varmastikkin meidät tulee pitämään :D Neidin nopea synnytys kuvastaa hienosti tytön luonnetta.
  5. M

    Miten sitä aina havahtuukaan lasten synttärien aikaan?

    Onneks meillä on vielä aikaa sinne. Tosin silloinkin havahdun taas miettimään mihin tämä aika oikeen meni :)
  6. M

    Miten sitä aina havahtuukaan lasten synttärien aikaan?

    Siihen että aika kuluu ihan järjetöntä vauhtia. Meillä juhlitaan tänään tytön 1vuotis päivää ja tunteet on melkosen pinnassa <3 Vuosi sitten meidän hätähousu syntyi melkosella vauhilla. Onko muilla samanlaista että havahtuu aina tuohon synttäreiden aikaan?
  7. M

    Miksi teidän mielestä kaikkien linkittämät ideat ovat juntteja, rumia, hirveitä, mauttomia?

    Siks ei kannata kuunnella muiden mielipiteitä vaan ollaan rohkeasti oman laisiamme :)
  8. M

    Miksi teidän mielestä kaikkien linkittämät ideat ovat juntteja, rumia, hirveitä, mauttomia?

    Koska on niin helppo haukkua ja mollata. Myös ulosanti on heikko.
  9. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Niin kysytään, mutta tässä keskustelussa sitä ei tunnuta ymmärtävän.
  10. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Ei meillä sanota, etteikö niitä olisi. Meillä esitetään asia niin että niitä voi olla tai sitten niitä ei ole. Puhutaan mitä ne ovat tehneet jos on ollut mutta muistetaan koko ajan myös se että näin ei välttämättä ole.
  11. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Minä ymmärrän sen, jos joku haluaa antaa uskonnon opetusta lapselleen. Mutta miksi sitä ei ymmärretä, että en halua minun lapselleni sitä opetettavan vielä päiväkoti iässä? Yhtä lailla uskonnollisuus on ymmärrettävää kuin uskonnottomuus. Kyllä meillä kiitetään joka ruoan jälkeen vaikkei...
  12. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Meillä ei salata asioita vaan puhutaan asioista asioina PUOLUEETTOMASTI. Meillä ei siis uskota mihinkään Jumalaan, Allahiin tai mihinkään muuhunkaan. Kun taas hoidossa niistä ei puhuta puolueettomasti.
  13. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Itse ajattelen, että ei ole. Jos hoidossakaan ei rukoiltaisiin niin eipä sitä kotonakaan tehtäis. Noin pieni mitä meilläkin poika on apinoi kaiken.
  14. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Tuo on jo eriasia kun se tulee itsestään, eikä ulkopuolisten tuputuksena. Ei kai uskovaisetkaan kiellä lapsensa kyseenalaistamista uskontoa kohtaan?
  15. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Ei uskovaisetkaan tykkää, että Jumalaa herjataan. Ei eroa ateistien ajatustavasta mitenkään.
  16. M

    tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

    Me kysyttiin tarkoin niiltä kuinka uskonnollinen päivähoito on, kun kysyttiin saako osallistua noihin. Näyttivät ruokalorun ja sanoivat, että lähinnä liittyy noihin tiettyihin pyhiin, että sillon saattavat jotain puhua. Jos olis ollut esim ruokarukous tai joka aamu hartaushetki niin ei olisi...
  17. M

    Miten te jaksatte olla täällä ? Tai vängätä kaikesta ?

    Ja vaikka on huono päivä niin silti voi vähän yrittää miettiä ettei asioita nyt ihan töksäyttele. Ja siis mun mielestä saa esittää oman mielipiteen kärkkäästikkin, ei siinä mitään sitä teen itsekkin. Mutta se että pitää alkaa toisten mielipidettä arvostelemaan ja miettiä vois vähän miten vasta...
  18. M

    Miten te jaksatte olla täällä ? Tai vängätä kaikesta ?

    Mua käy aina niin säälittämään se ketä kohtaa hyökätään. Ihmiset on niin julmia. Ja joo tuo on kyllä totta, ettei maalaisjärkeä löydy :D
  19. M

    Minkä nimen laittaisit tytölle jos saisit nyt?

    Meiltä löytyy jo Emmiina. Saga olisi todella kaunis <3
  20. M

    Miten te jaksatte olla täällä ? Tai vängätä kaikesta ?

    Sut muistankin noilta ajoilta kun täällä paljon olin :) Itsekkin tykkäsin olla täällä ennen, mutta nykyään tää on pelkkää nälvimistä. Ihanko oikeasti ihmiset puhuu live elämässäänkin näin toisilleen?

Yhteistyössä