Hakutulokset

  1. S

    Paljonko laitat rahaa joululahjoihin?

    Mä kuvittelin että joku 500 olis mun budjetti, mutta äsken laskin niin yli 500 on jo mennyt ja kaksi kallista juttua ostamatta ja muutama pikkujuttu, eli menee yli 700. Järkyttävää!!
  2. S

    Kivoja tonttuja? Siis koristeita..

    Mistä voisin katsella ajankulukseni kivoja tonttuja. Aarikan nyt on ihan ykkösiä mutten mä niitä raaski montaa ostaa. Pentikiltä löytyi sopivamman hintaisia muttei niitä pystynytkään tilaamaan. Olisko muita?
  3. S

    Onko kukaan käynyt Nokia Edenissä?

    Ja isommille on pelihuone
  4. S

    Onko kukaan käynyt Nokia Edenissä?

    Joku pieni leikkihuone oli siinä alakerrassa, siis sama kerros mistä sisälle kylpylään. Ja joskus on kanssa ollut sellanen tv-pömpeli ihan siinä sisääntuloaulassa.
  5. S

    Pärjäisitkö 4 lapsen kanssa tällä rahasummalla...

    Mulla on justiin ton verran lapsia ja samaa ikäluokkaa. En pärjäis luultavastikaan. Jos tosta 600 pitäs ostaa esikoisen bussikortti n 60 euroa että pääsee 11 päivänä kouluun ja takasin. Ja pitääkö bensaa ostaa kans? Jos jotain kunnollisia vaatteita aikoo lapsille ostaa niin aika vähän on toi...
  6. S

    Flora muumimukikampanja oli huijausta :(

    Ei riittänyt mukia mullekaan :(
  7. S

    Askarteluteippi

    Prismassakin on niitä teippejä.
  8. S

    omatalo-talopaketti

    Meillä on neljä-viis vuotta vanha omatalo ja otettiin kai kaikista laajin paketti. Hintaan kuului muutama erilainen keittiönkaapinovimalli, jos halusi muuta niin se sit maksoi enemmän. Vessan kalusteet kuului kaikki paisti hanat ja pytty. Kaikkien huoneiden kiinteät kaapit kuului hintaan. Ja...
  9. S

    Missä kuomat tällähetkellä halvimmat/tarjouksessa?

    Meidän prismassa ainaki 34.95
  10. S

    Sokerikuorrute päiväys?

    Mä luulen ettei se tollasessa tuotteessa oo kovinkaan tarkkaa se päiväys. Jos ei näytä omituiselta tai maistu pahalta niin laitat vaan!
  11. S

    Palkkapäivä..

    Mulla kanssa tapana maksaa laskut tilipäivänä pois. Joittenkin eräpäivä on jo ollut ja joittenkin on tulossa. Auton kans aamulla tankkasin, muuten ei sen kummempia suunnitelmia mihin tää tili menee, siinä se menee normaaleihin ruokaostoksiin ja joululahjoihin pikkuhiljaa.
  12. S

    Mitä joululahjoja ostatte/annatte lapsillenne -ketju! Kaikki vastaamaan!

    Poika 17v -moottoripyöräkypärä -villasukat -toffifee-rasia -urheilusukkia Poika 15v -lompakko -lippis -villasukat Poika 7v -kauluri -sellasia temppupyöriä minikokoisia, niinku sormiskeitit, mitä ne nyt on -pirates-kuuntelukirja tai äänikirja Tyttö 5v -huppari...
  13. S

    Mitä noissa lelujoulukalentereissa on sisällä?? (barbie, lego, littlepony jne.)

    Mun mielestä ne legot on ollu ihan jees, useempana jouluna ollu semmonen pojalla. Mutta Pet Shop oli aika köykänen sisällöltään, jotain pikkurusetteja tuli jne ja vaan kaks hahmoa.
  14. S

    Millaiset talvikengät on teidän ekaluokkalaisilla pojilla?

    Meillä on sellaset Haltin tarralliset kengät ja sitten varalle viimetalven Kuomat
  15. S

    Eihän tähän lasten pukemiseen riitä rahat!

    Kirpparilla kun kulkee silmät auki ja ostaa vaatteita silloin kun ei ole just niiden aika niin halvalla pääsee.
  16. S

    Mikähän on palstamammojen keski-ikä?

    Mä oon 39. Mutta mua ei kyllä tarvii mammatella! Mielestäni en oo pakkonuorekas, enemmänkin musta tuntuu että jakelen neuvojani kokemuksen syvällä rintaäänellä :whistle:
  17. S

    Aamun naurut ;)

    :laugh:
  18. S

    Kenen muun lapset ei lähde kerjuulle?

    Mun lapset ei saa mennä virpomaan. Meille kyllä haluaisin jonkun tulevan, mutta kai me asutaan sen verran sivussa ettei kukaan viitsi tänne kävellä. Siis ei kyl oo matkaa ku muutama sata metriä..
  19. S

    minkäkokoisia rahasummia perheesi voi kuluttaa ihan "ex tempore" ettei tunnu missään ?

    Joku 50-100€ voi laittaa johonki hömppäostokseen

Yhteistyössä