Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset 2020 <3

    Okei. Kiitos, Mä oon kanssa treenannu sen neljästi viikossa viimeiset 13 vuottaja edellisissä raskauksissa kävin pumpissa ihan viimeisille viikolle asti ja jatkoin heti jälkitarkastuksen jälkeen. Lähinnä pelkään sitä erkaumaa ja siksi suorien absien treenaamista mietin
  2. H

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tervetuloa kaikille uusille ja taustailijoille:) Itsellä ollut tauko tässä kirjoittelussa, mutta lukemassa olen toki käynyt ja hengessä ollut mukana jännäämässä teidän tilanteissa. Hieno asenne Effis (en osaa täällä tägää) , et niillä korteilla mennään mitä saatu on, mutta ymmärrän hyvin...
  3. H

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä vaihtelee oireet päivästä toiseen. Viime viikolla en pahoinvoinnin takia pystyny kuuteen tuntiin muuta kuin makaamaan ja uhriutumaan sängyn pohjalla. Sen kokemuksen jälkeen hain apteekista seaband rannekkeet ja vaikka etookin niin jäätävin kuvotuksen kärki taittui. Näitä tosin joutuu...
  4. H

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tervetuloa joukkoon munkin puolesta kaikille uusille. :) Kovasti lueskelen taustalla, mutta kommentointi jää vähän vähemmälle näiden olojen takia. Pahoinvointi jatkuu täällä ja ajoittain aika lamaannuttavana. Samoin väsymys. :sleep:Nukahtamis vaikeuksia ei ole vaan lähinnä hereillä pysyminen...
  5. H

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä yksi uusi ilmoittautuu. Viikkoja nyt 6+1. Oireista pahoinvointi uusin. Alkoi viime viikolla. Tänään kävin jo varhaisultrassa, siellä kaikki hyvin ja sydän jo löi❤ Eli listalle: Hipp/37v./3.lapsi/LA 7.6.
  6. H

    Helsinki uudistaa työhönottoperiaatteitaan: ”Suomen kielen taidon vaatiminen voi olla syrjintää”

    raksat on täynnä ulkomaalaisia firmoja.Nokka puhuu suomea ja tulkkaa näin muille mikä on homman nimi. Se systeemi toimii niin.Mulla ei itse ole mitään ulkomaista työvoimaa vastaan niin kauan kun ne ei polje palkkoja alas,mitä on tapahtunut ikävä kyllä ainakin raksoilla. Se että tulisivat...
  7. H

    Voi luoja näitä ujoja lapsia...ja heidän vanhempiaan...

    mä en pidä huonona käytöksenä sitä jos lapsi ei tervehdi kun syynä on ujous tai vilkkaus ja paahtaa vaan ohi..Silloin jos lapsi jättää tervehtimättä ihan töykettyttään on huonon käytösen raja ylittynyt.
  8. H

    Lintsin pikkuhupi??

    hei kiitti:D
  9. H

    Lintsin pikkuhupi??

    juhuuu????
  10. H

    Lintsin pikkuhupi??

    Täytyykö minunkin ostaa sellanen ranneke että lapset pääsee niihin laitteisiin jossa aikuinen täytyy olla mukana?:O
  11. H

    Perheenäidit ovat nykyään kauhean kireitä, kärttyisiä ja äkäisiä ihmisiä

    60- ja 70-luvulla lapsen fyysinen kuritus oli vielä sallittua.Moni siihen aikaan kasvanut on saanut luunappia,tukkapöllyä ja piiskaa.Siihen kulta aikaan ei naapureiden asioihin puututtu,ei vaikka naapurissa turpaansa sai lapsi.
  12. H

    Lapsi sai megaraivarit huvipuistossa ja kyllä sitä tuijotettiin :(

    ihan normaaliahan se on.Tottakia jengi tuijottaa aina sitä mistä ääntä lähtee, mutta ei tuijotusta tarvii ottaa aina pahalla.Kunhan katsovat. Oon itsekkin irrottanut huutavan lapsen karusellista.Siinä se oli ponin ohjaksissa kiinni vaakaasennossa ja huusi.Taitaa olla jokapäiväinen näky...
  13. H

    Vinkkejä isovanhempien lahjaan? Jotain mistä muistuisi lapset ja lapsenlapset.

    kalenterinkin voi tehdä omista kuvista.
  14. H

    Vinkkejä isovanhempien lahjaan? Jotain mistä muistuisi lapset ja lapsenlapset.

    painatte tyynyliinaan/lakanoihin kuvia kaikista vuosien varrelta tai kangas väreillä jokaisen käden jäljen ja teette niillä vaikka puunlehdet(vähän niinkuin sukupuu)
  15. H

    vaativa lapsi.

    voisiko teillä olla öisin kauhukohtauksia?meillä esikoinen kärsi niistä ja vain kirjaimellisesti itki ja huusi hysteerisenä öisin.Myös kasvukivut saattavat itkettää öisin ,pieni lapsi ei aina unissaan osaa paikallistaa kipua. Meillä jäähy ei toimi ollenkaan,se ei häiritse jos sinne...
  16. H

    Suomalaiset "sisustaa"...

    ..sisustus on vähän kuin pukeutuminen,jokainen tekee oman makunsa mukaan.Mun mielestä on paljon naurettavampaa nauraa toisten sisustustyylille jos joku sen omakseen kokee.
  17. H

    Kotiäitikaverini totesi, että "tekosyitä", kun en ehdi ja jaksa harrastaa liikuntaa.

    mä treenaan kotona,lapsia kaksi.Olen nyt lomalla ja jumppailen aamuisin seiskasta kasiin,töissä ollessa jumppasin aamulla klo5-6.töihin menen seitsemään.
  18. H

    ongelma hiustenvärjäyksen kanssa

    jos haluat pysyvän punaisen,hennaa hiukset.
  19. H

    Hiivatulehdus kolmatta viikoa!!

    Emätintulehdukset :: Terveyskirjasto
  20. H

    Hiivatulehdus kolmatta viikoa!!

    kyseessä voi olla emätintulehdus.Siinä samanlaiset oireet kuin hiivassa, mutta ei lähde hiivalääkkeillä.Varaa aika lekuriin,saat lähetteen labraan.

Yhteistyössä