Hakutulokset

  1. Akaatti

    Täytyy olla tyytyväinen kun ei ole tatuointeja

    Hyvää kuuluu, yleisurheilun MM-kisoja olen seurannut. Tämä palsta vaikuttaa nykyään kovin hiljaiselta, ei oikein tunnu keskustelua paljon olevan. Itsekään en ole ehtinyt käydä täällä, se uudistus aikoinaan karkoitti monia kirjoittajia.
  2. Akaatti

    Täytyy olla tyytyväinen kun ei ole tatuointeja

    Isot ja näyttävät tatuoinnit voivat olla tyylikkäitä. Esimerkiksi hihatatuointi onnistuneella suunnittelulla. Minulla ei ole tatuointeja, mutta jos ottaisin niin vasempaan käteen koko käden mittaisen hihatatuoinnin. Ongelmaksi tulisi se, että miten sitä osaisi tehdä päätöksen tatuoinnista, että...
  3. Akaatti

    Mikä häkkyrä stadionin vieressä, London

    Se on näköalatorni. https://en.wikipedia.org/wiki/ArcelorMittal_Orbit
  4. Akaatti

    11 vuotias tyttö ei hyväksy miesystävääni ja oireilee tästä. Mä olen ahdistunut tilanteesta.

    Jotkut ihmiset eivät vain tule toimeen keskenään. Lisäksi lapsesta voi tuntua ikävältä, että ventovieras mies muuttaa kotiin. Lapsellehan se mies voi olla ventovieras, vaikka olisikin jo tiennyt miehestä pitkään. Monet eivät koskaan tutustu toisiinsa paremmin jos ei löydy mitään yhteistä ja jos...
  5. Akaatti

    Pelottaisko

    Kyllä pelottaa sudet, karhut ja vapaana kulkevat koirat.
  6. Akaatti

    Miten tuolla vauvalla pystyy kommentoimaan?

    Minä en ole tähän uuteen Kaksplussaan tottunut, vaikka on siis kuukausia mennyt. Epäselvä ja raskas sivusto nykyään.
  7. Akaatti

    Vauvan AV tuhottu!

    Ensin pilattiin Kaks Plus ja sitten myös Aihe Vapaa. Molemmat palstat olivat vilkkaita aiemmin, nykyään hiljaisia ja vaikeaselkoisia.
  8. Akaatti

    Pitäiskö sääennustajien mielestäsi esiintyä alasti?

    Mielestäni pitäisi olla oikeus pitää halutessaan vaatteet päällä.
  9. Akaatti

    Kävin vauvapalstalla..

    Tämäkin palsta oli ennen parempi, mutta kamala ulkoasu pilaa kaiken. Kaipaisin yksinkertaisemman näköistä palstaa, jossa olisi helpompi lukea ketjuja. Vauva-lehden keskustelupalsta on paljon selkeämpi.
  10. Akaatti

    Kommentoi palstauudistusta

    Sekava, vaikealukuinen, hidas, ruma, siinä mielipiteitäni tästä uudistuksesta. Kirjoituksia on vaikea seurata, kirjoittaminenkin vaikeampaa kuin aiemmin. Ei tee mieli tulla enää tälle palstalle.
  11. Akaatti

    Suomalainen rikoslainsäädäntö. Ei järjen hiventäkään taas!!!

    Uutisessa luki, että vaaditaan ehdollista vankeutta. Pääsyytetylle vaaditaan yli vuoden ehdollista vankeutta ja sen ohella yhdyskuntapalvelua. Toiselle miehelle syyttäjä vaatii ehdollista vankeutta avunannosta törkeään veropetokseen ja avunannosta alkoholirikokseen. Ehdollisten...
  12. Akaatti

    Tekisitkö abortin jos odottasit nelosia?

    En tekisi
  13. Akaatti

    Minkälaisia miehiä vihaat eniten?

    Ylimielisiä
  14. Akaatti

    Ida-nimi, mielipiteitä/mielikuvia?

    Tulee mieleen ei-suomenkielinen lapsi. Suomenkieliselle lapselle antaisin Idan sijasta nimen Iida.
  15. Akaatti

    Michael Jackson 25.6.2009

  16. Akaatti

    Michael Jackson 25.6.2009

    Tänään jo 6 vuotta Michaelin kuolemasta. Muisteleeko muut vielä Michaelia ja hänen elämäänsä sekä laulajan uraa?
  17. Akaatti

    G: Iltapalasi?

    Makaronilaatikko, joka valmistuu noin puolen tunnin kuluttua.
  18. Akaatti

    Maistuisiko?

    Pidin pizzan ulkonäöstä =) Olisin voinut syödä jos tonnikalaa, katkarapuja ja ananasta ei olisi ollut. Aurajuuston olisin vaihtanut toisenlaiseen juustoon.
  19. Akaatti

    Vuokralaiset huomio!

    Minä en haaveile asunnon ostamisesta. Minulle ei ole pakkomielle ostaa asunto. Ja en pidä yksiöitä, en sellaista siis osta. Niin yksinkertaista se on. On kyllä omituinen pakkomielle sinulla alentaa koko ajan muita. Minulla ei mene rahaa työpaikkaruokailuun JA OSAAN KYLLÄ LASKEA PALJONKO MINULLE...

Yhteistyössä