Hakutulokset

  1. Mis Mis

    facebook käsitteleekö ihmiset kuviaan?

    "Omia kuvia et postaa nettiin, mutta lasten kyllä? " Jep, facebookiin. Niiden muutaman kaverin ja sukulaisen näkyville, joita saattaa kiinnostaa miten mun lapset kasvaa ja näin... Ja on siellä omakin kuva profiilissa. Miten mä arvasinkin, että tähän takerrutaan.
  2. Mis Mis

    facebook käsitteleekö ihmiset kuviaan?

    Omia kuviani en esille pistä, kun niihin ei riittäisi mikään määrä säätämistä. Mut lasten kuvia (en tosin puhelimella otettuja) saatan säätää sen verran, että just sävyt ja kirkkaus, kontrasti, terävyys olis kunnossa. Ja oon mä välillä jotain ihottumaa tai suklaatahrojakin poistellut naamoista.
  3. Mis Mis

    Mulla on tänään synttärit!

    Mulla myös! Pyöreitä vuosia tulee täyteen. :)
  4. Mis Mis

    Kalkkeutuma polvessa?

    No oisithan sä sitten voinut vaikka jättää vastaamatta kokonaan :)
  5. Mis Mis

    Kalkkeutuma polvessa?

    Käväsin tänään lääkärissä ja muitten asioitten ohessa sit mainitsin, että polvi on vaivannut jo jonkun aikaa.. No lääkäri sitä sitten vähän kokeili ja laitto lähetteen röntgeniin. Kävin polven kuvauttaan ja lääkäri katsoi kuvat ja totes, että siellä näkyy pieni kalkkeuma. Sanoi vielä näyttävänsä...
  6. Mis Mis

    Kuinka pian sairaalasta saa kotiutua vauvan kanssa synnytyksen jälkeen?

    Kolmannen kanssa päästiin kotiin reilu vuorokauden kuluttua. Kätilö tuli sit vielä parin päivän päästä kotona käymään, tarkastaan vauvan. Itse ei tarvinnut lähtee enää sairaalassa käymään. Tää oli Tampereella.
  7. Mis Mis

    Teille voin tunnustaa että inhoan syntymäpäivääni!

    No ei ainakaan mulle kukaan muuten vaan ole mitään antanut.. Enkä mä ole olettanut, että pitäiskään. Itseäni vaan toisinaan harmittaa, kun oikeastaan kukaan ei syntymäpäiviäni noteeraa juurikaan millään tavalla.
  8. Mis Mis

    Teille voin tunnustaa että inhoan syntymäpäivääni!

    Lapsellista tai ei, niin kyllä muakin vähän harmittaa, jos kukaan ei noteeraa mun synttäreitä.. Varsinkin, jos muiden kohdalla toimitaan toisin.. Kohta on tulossa pyöreet synttärit ja ei oikein huvittaisi alkaa itse tekemään numeroa asiasta. Mutta tiedän, että mua niin alkaa taas ahdistaan, jos...
  9. Mis Mis

    häveten tunnustan...

    Kieltämättä vähän samat fiilikset, siksi en aio tehdä sitä minkä jo kerroin tuossa. Mutta juuri tuon myötähäpeän takia on ihan pakko edes vähän vilkuilla, mitä siellä tapahtuu. Voi olla että alkaa sen verran keittää päässä, että ei ehkä pystykään katsomaan :D
  10. Mis Mis

    häveten tunnustan...

    Saatanpa minäkin vilkaista, ihan vähäsen vaan.. Ehkä vähän enemmänkin :P Mutta tänä vuonna vannon ja vakuutan, että en tee samaa, kuin parina aikaisempana vuotena. En siis aio irtisanoa mtv3-pakettiani, vain tilatakseni sen uudestaan, jotta saisin kaupan päälle Big Brother 24/7:n :D
  11. Mis Mis

    Muita joita sosiaaliset tilanteet uuvuttaa?

    Täältä ilmoittautuu kanssa yksi! Mulla on ollut aika paha sosiaalisten tilanteiden pelko, mutta se saatiin hoidettua lääkityksellä. Nykyään selviän sosiaalisista tilanteista ilman ahdistusta, mutta voi hitto sitä väsymystä esim. sukujuhlien jälkeen. Ei jaksa kun kaatua sohvalle parin tunnin...
  12. Mis Mis

    Anoppi lupas viedä mut vauva-ostoksille.

    Mäkin ostin sellasen. Oli oikeen terve ja hyväuninen vauva, kun hommasin sen, mut kolmen kuukauden kohdalla alko pukkaan ihottumaa joka paikkaan. Nyt sen huoltoon menee sit omaisuuksia.. Mut muuten on kyllä pysyny terveenä :)
  13. Mis Mis

    voiko eskarilainen kulkea mielestänne

    Riippuu vähän onko matkan varrella taloja, joista tulee valoa, vai onko lähes tulkoon pelkkää metsää ympärillä.. Mutta itse en kyllä varmaan omaa lastani laittaisin yksin kävelemään pimeään. Mä pelkäsin vielä 18-vuotiaanakin kävellä yksin pimeässä bussipysäkille :D Se oli tosin ihan metsässä se...
  14. Mis Mis

    Mitä mieltä ihmisestä, joka

    No nyt kyllä osuit asian ytimeen :D Tai siis minähän en tätä tietenkään myönnä :D
  15. Mis Mis

    Kertokaa itsestänne jotain outoa.

    Täällähän on paljonkin samoja hassuja tapoja omaavia, kuin minä :D Mä rakastan myös paperin ja painomusteen tuoksua. Oon töissä painossa ja välillä on pakko mennä painon puolelle haisteleen just painettuja töitä :D Munkaan oksennusrefleksi ei oikeen toimi, en ees muista, koska olisin...
  16. Mis Mis

    Mitä mieltä ihmisestä, joka

    Mä olen itsestäni sitä mieltä, että en jaksa kaikkea jakaa kaikkien kanssa. Jos jotain tosi jännää ja suurta ja huippua tapahtuu, niin kerron sitten, mutta muuten pysyn hiljaa. Päivitän profiilia ehkä kerran kuussa.
  17. Mis Mis

    Millainen kirjanmerkki sinulla on?

    Jos kirjassa on paperikuoret, niin siitä se sisääntaitettu osa tai sitten joku vaan paperinpala, mikä käteen ekana osuu.
  18. Mis Mis

    Mitä on noiden "vahinkoraskauksien" taustalla? Mitä teillä oli?

    Esikoinen sai alkunsa Iron Maidenin konsertin jälkeen vuonna 2008, kun oli känni päällä ja kortsut patterin välissä, "ei täs kuinkaan käy" -asenteella. Seuraavat onkin sit tekemällä tehty :) Ja toki oli esikoinenkin erittäin odotettu ja tervetullut. Voi olla, että olis ne kortsut tullu...
  19. Mis Mis

    Olisitteko te hypänneet nuorena vieraan auton kyytiin?

    Hirvittää ajatellakin, mitä kaikkee sitä on tullut tehtyä teininä.. Ihme, että oon vielä hengissä. Olin kyllä täysin kontrolloimaton ja täysin ilman itsesuojeluvaistoa. Se vieraitten matkaan hyppiminen oli jatkuvaa ja liftasinpa joskus ihan vaan huvikseen rekan kyydissä 150km päähän ja sieltä...
  20. Mis Mis

    Pakko: mitä ruoaksi tänään?

    Makaroonilaatikkoo, nams. Maha kurnien odotan, että koskakohan vois ottaa sen uunista.

Yhteistyössä