Hakutulokset

  1. Sanyo

    Kokemuksia?

    Kappas, edes yksi asiallinen vastaus, kiitos siitä :)
  2. Sanyo

    Kokemuksia?

    Eli siis tilanne tämä... Koulua n 2v jäljellä, yksi 4v tyttö, juuri muutettu ihanaan uuteen kaksioon ja elämä muutenkin suht ok. Sitten kuset ne kaksi viivaa tikkuun... Ajatukset erittäin ristiriitaiset ja haluaisinkin kuulla onko täällä muita jotka on/on ollut samassa tilanteessa. Ratkaisun...
  3. Sanyo

    Näyttösuunnitelman tekoon apua/vihjeitä?

    Kiitos vinkeistä! Lisää vaan niin paljon kun niitä riittää, kaikkea tarvitaan. Mulla nyt ollut muutenkin aika kivinen tää koulutaival ja jäin alussa tosi pahasti jälkeen. Tällä viikolla sitten sovittiin näyttö viikolle 51 että kerkeen alottaa jo seuraavan näytön suunnittelua :/ Pää hajoaa... :(
  4. Sanyo

    Näyttösuunnitelman tekoon apua/vihjeitä?

    ja toi pitäis saada tehtyy alle viikossa... Ei tuu kesää. :(
  5. Sanyo

    Näyttösuunnitelman tekoon apua/vihjeitä?

    • toimii työssään kasvatus-, opetus- ja sosiaalialan salassapitosäädösten mukaisesti • toimii eettisesti ja tasapuolisesti kasvatettavia ja työtovereita kohtaan • soveltaa ohjaustyössään erilaisia kasvatusnäkemyksiä • toimii johdonmukaisesti ja vastuullisesti yhteistyössä muiden...
  6. Sanyo

    Näyttösuunnitelman tekoon apua/vihjeitä?

    Miten voi olla näin v.... vaikeeta?! Mä oon niin stressaantunut ja ahdistunut koko paskasta suoraan sanoen että ei hemmetti. Tuntuu et koko nivaska on mulle ihan hepreaa enkä tajuu yhtään mitä mun pitäis kirjottaa sinne. Ei mitään kettuilua kiitos. Itkua vääntänyt jo viikon verran kun en...
  7. Sanyo

    Millainen tabletti 7veelle,kurio?

    Mä oon varmaa sit vanhanaikanen, mut mä en kans ymmärrä miks ylipäätänsä 7 veelle pitää ostaa tabletti tai ylipäätänsä älypuhelin? :popcorn:
  8. Sanyo

    Syttyykö ruokaöljy palamaan...

    Apua :D Kauan uskallan noita kanafileitä tuolla sit pitää? :D Joku alta tunnin ollu 200 asteessa.
  9. Sanyo

    Syttyykö ruokaöljy palamaan...

    Uunissa? Jos sitä on paljon esim uunivuoan pohjalla niin että kiehuu siellä pohjalla u know? =D Kuumottaa :'D
  10. Sanyo

    Onko jollain tullut jo lapsilisät tilille?

    Mikä pankki sulla on?
  11. Sanyo

    Onko jollain tullut jo lapsilisät tilille?

    Ei mutta ihan tosi onko ne jollekkin jo tulleet? Tässä kolmatta tuntia odottelen :D
  12. Sanyo

    Onko jollain tullut jo lapsilisät tilille?

    Ihan varmasti juu..:whistle:
  13. Sanyo

    Onko normaalia, että 7-8 vuotias suunnittelee päivittäin..

    Kuulostaa hurjalta eikä tuo musta kovin normaalia ole :/
  14. Sanyo

    Onko jollain tullut jo lapsilisät tilille?

    :xmas:
  15. Sanyo

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Kiiltääkö nyt sädekehä kun ihan itse lopetit suhteen? Ei pettäjä ole välttis aina pettäjä, mutta vitun tyhmä saa olla.
  16. Sanyo

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Yhtään hyväksyttävää selitystä ei todellakaan ole pettämiselle. Pettäjä on itsekäs idiootti ja sille ei löydy KOSKAAN hyväksyttävää selitystä. Facebookin aikakaudella se "pettäminen" vaan on lisääntyny ja muuttunut helpommaksi. Kaikki pitää näköjään taas vääntää rautalangasta. Jatkakaa työ...
  17. Sanyo

    Montako kaloria päivässä syötte?

    Täälläkin näköjään pörrää syömisvammailioita. Huoh. Koittakaa tajuta, että joskus sitten kun syötte (tai jos ette niin kuolette) normaalisti niin se paino tulee sormia napsauttamalla takas. Nimim. Entinen syömisvammailija.
  18. Sanyo

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Mietinpähän vaan että montakohan parisuhdetta/avioliittoa Facebook on hajottanut olemassaolonsa aikana.... Huh.
  19. Sanyo

    Kuka hullu muka ostais huutiksesta puolityhjiä hajuvesipulloja

    Oikeesti? Ei kiesus. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa :D

Yhteistyössä