Hakutulokset

  1. A

    miten toipua masennuksesta ilman lääkkeitä?

    Lääkärin opastuksella etsitte sinulle sopivan ja sinua auttavan lääkkeen. Keskustelu avusta on myös apua, mikäli olet keskustelevaa ja avointa sorttia...
  2. A

    Pinotaan kokemukset raskaustesteistä!!

    Olen kokeillut monet liuskatestit ja yksikään ei ikinä antanut minulle positiivista vastausta! Ainoastaan labrassa verestä otettu testi kertoi minulle ilouutisen! Näin käynyt kahden raskauden aikana.
  3. A

    vatsatauti ja saikkua

    Riippuu varmasti paikkakunnasta saako soittamalla saikkua vai ei !!! Itse työskentelen sairaanhoitajana terveysasemalla ja meillä vatsataudista saa sairausloman VAIN soittamalla, ainakin sairauden ensimmäisenä päivänä. Mutta joka kunnalla varmasti omat sääntönsä. Soittaa vain sinne...
  4. A

    Onko paikalla muita sijaisperheenä, tukiperheenä tai lomaperheenä toimivia?

    Täällä olisi yksi kahden lapsen äiti, joka tarjoaisi apuaan. Mistäpäin Suomea olet? Jos kiinnostuit tutustumaan niin laita sähköpostia: aimi@luukku.com
  5. A

    Etelä-Pirkanmaan äidit

    Heips, olen kahden lapsen 27v äiti. Lapset ovat 2,5 ja 3,5 vuotiaat. Etsiskelen nyt uusia tuttavuuksia, jokseenkin samanikäisistä äideistä ja lapsista. Mikäli innostuit luomaan uusia tuttavuuksia, laita viestiä tulemaan =)
  6. A

    Humppilan äidit?

    Moi, täällä olisi yksi kahden lapsen äiti naapurikunnasta, joka myös kaipaisi uusia tuttavuuksia "lapsellisisra" äideistä/perheistä. Oma kaveripiiri on kovasti kärsinyt kun muilla kavereillani ei vielä lapsia ole. Laita sähköpostia: aimi@luukku.com

Yhteistyössä