Hakutulokset

  1. Black Diva´s

    Minkä suuruiset ovat auton vuosikustannukset?

    Sä oot kyllä aina yhtä huvittava. Missä hiton vakuutusyhtiössä hinta menee kilometrien mukaan, tai miten käyttövero menee ton mukaan. Varmasti toi sun heitto antaa suuntaa jos autolla ajetaan yli 10 000 vuodessa, mutta sen alle toi pissii.
  2. Black Diva´s

    Olenkohan ainoa tässä maassa, jota ei tuo Halloween-vouhotus nappaa?

    Olen sallinut itsellini eristää pihani siten ettei tänne tule kukaan ilman lupaani :) Kyllä tuola aidalla jotain töttöröhattuja huuteli, en mennyt kysymään asiaa tarkemmin. Sama homma tulee olemaan pääsiäisenä ku ei oo vanhemmilla pienintäkä hajua mikä olis se päivä kun ne kullannuput voi mennä...
  3. Black Diva´s

    Minkä suuruiset ovat auton vuosikustannukset?

    Tuli mieleen tehdä tällainen aloitus kun tuosta autosta on täällä muutamissa ketjuissa ollut puhe. En ehdi nyt itse kaivaa oman auton lappusia, mut itse lasken kuluihin polttoaineen, auton käyttöveron, vakuutukset (otetaan vaikka vain se pakollinen liikennevakuutus huomioon), kahdet renkaan...
  4. Black Diva´s

    Olenkohan ainoa tässä maassa, jota ei tuo Halloween-vouhotus nappaa?

    Ei mua haittaa miten kukakin tätä aikaa viettää, mutta tulee kunnioittaa toisiaan ja olla tunkematta sitä omaansa paikkaan, josta ei tiedä miten paikassa halutaan tätä pyhää viettää. Se amerikan karkki ja kepponenki meni jo eilen, mutta ilmeisesti toisilla se on tänään. Meillä on...
  5. Black Diva´s

    Kuinka usein koiralle annetaan matokuuri?

    Ne mun koirat jotka ei käy näyttelyissä, eivätkä ole enää lisääntymässä saavat matolääkkeen korkeintaan kerran vuodessa. Käyvät kyllä metsissä juoksemassa, mutta eivät nämä tuolta syö riistaa, joten en ole kokenut tarpeelliseksi näiden madottamista. Vältän turhaa madottamista, koska mielestäni...
  6. Black Diva´s

    Kyllä kaikilla työssäkäyvillä on varaa autoon.

    Tää on kyl nii huono provo ettei oikee tosikaan :)
  7. Black Diva´s

    Parisuhdeväkivaltaa... Ja mies

    http://www.tampere.fi/material/attachments/t/6Ktnu6D5o/Sseminaari_4.11.2013.pdf Tuolta selviää aika selkeästi mitä pitää sisällään lähisuhde- ja perheväkivalta eri muodoissa.
  8. Black Diva´s

    Parisuhdeväkivaltaa... Ja mies

    Väkivalta on aina vakava asia on se sitten henkistä, fyysistä, taloudelista tai seksuaalista ja siihen tulis aina hakea apua ulkopuoliselta ammatiliselta taholta. Monesti jää itseltä huomaamatta se alkuperäinen juttu mistä homma alkaa.
  9. Black Diva´s

    jos tilaa laivayhtiön kautta matkan(viking)

    Varausvahvistuksen saat oman valintasi mukaan joko sähköpostiisiisi, tai voit pyytää sen myös kirjallisena ihan postin kautta sinulle lähetettynä ja tämän kanssa saat lähtöselvityksestä maihinnousukortit.
  10. Black Diva´s

    Koirista tietävät (kääpiökoirat)

    KoiraNet-jalostustietojärjestelmä Tuolla on useita kääpiörotuja ku lähtee listaa vaan menemään alaspäin. https://omakoira.kennelliitto.fi/pentuvalitys/frmEtusivu.aspx Ja tuolla on hintoja
  11. Black Diva´s

    Mikä ihana ilta

    :hug::heart:
  12. Black Diva´s

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Missä tapahtuu... mitä tapahtuu... miks mä en huomaa mitään...
  13. Black Diva´s

    Lapsilisät joulukuussa

    Muistan joskus lukeneeni täältä et kinkku kannattaa ostaa aina joulun jälkeen ja pakastaa se sit seuraavaa joulua varten ku ovat paljon halvempia joulun jälkeen mitä ennen sitä
  14. Black Diva´s

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    eiks se oo hyvä pysyä näkkyvillä tästähän on jo aikaa Sofi Oksanen: "Pro-Ven
  15. Black Diva´s

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    Eiks rasismista kuulu bannia
  16. Black Diva´s

    Se olis sitten perjantai illan musaketju...

    Sanna ja Lapset - Pieni Murhapolttaja - videot - Naurunappula
  17. Black Diva´s

    Mites noi omat harrastukset?

    matkustelen koirien kans ja kävelen näyttelykehissä tyylikkäänä upeiden koirieni kera :)
  18. Black Diva´s

    Mitä talvihaalaria suosittelette taaperolle?

    Halvalla pääsee ku pukee vaan monta kerrosta erilaisia vaatteita ja päälle kurahaalarit, niitä voi käyttää syksystä kevääseen oikein hyvin, ei tartu edes lumi kiinni
  19. Black Diva´s

    Lihaton lokakuu -ruokakuvaketju

    No ni tää ei oo reilua ei sit lainkaan. Mut hei sä voisit keittis haluta tehdä mulle jonkun ruoka suunnitelman ilman lihaa. Pitää vaa huomioida se mun rotanmyrkkylääke sit :)
  20. Black Diva´s

    Se tunne kun menet päiväkotiin hakemaan lastasi ja vaatteet pilalla :(

    Toi on aivan hirveetä, eikö niille hoitajille opeteta lainkaan et katsoisivat onko lapsilla merkkivaatteet yllä ja mitä lapsen on mahdollista antaa tehdä

Yhteistyössä