Hakutulokset

  1. nymfi

    Kaksospoikien nimet viimeinkin päätetty. Kertokaa huvikseen rehellisiä mielipiteitä nimistä?

    mukavat nimet, voisin melkein itsekin laittaa.
  2. nymfi

    Joululahjojen paketointipaperi kotoa?

    Joo ite taisin kans käyttää noita samoja joskus, mut nyt ei oo tullu semmosia juttuja hankittua, että mukana olis paperia tarpeeks..
  3. nymfi

    Joululahjojen paketointipaperi kotoa?

    Viime vuonna ostin kaupasta ruskeaa paperia ja sillä paketoin, nyt haluaisin löytää kotoa jotakin. Sanomalehteä mietin, toinen juttu olis kirjojen sivut, mut sivuilla ei voi kyllä isoja lahjoja paketoida. En halua käyttää noita joulupapereita mitä kaupasta löytyy, ne on jotenkin niin...
  4. nymfi

    Mitä mieltä, tuoksukynttilät pois markkinoilta??

    Mullakin tuokskukynttilöiden tuoksu särkee päätä, mutta ei se minun elämääni pilaa - eihän niitä nyt tartte ostaa tai polttaa. Ja jos jonnekin kylään menee, eikö sitä voi kertoa isäntäväelle, jos kynttilän haju särkee päätä? Saa sitä suunsa avata, enkä usko että tyypit edes hermostuu jos niille...
  5. nymfi

    Mikä yläosa farkkuhameen kanssa?

    Musta/valkoinen/muu yksivärinen peruspaita.
  6. nymfi

    Tein tuon elämä pelissä-ohjelman testin elinajanodotteesta..

    positiivisuus 87/100, v-indeksi 11/100, eliniän ennuste 82 vuotta ja yhden voisin lisätä siihen elämäntapamuutoksilla. saa nähä miten tää muuttuu parinkymmenen vuoden kuluessa :)
  7. nymfi

    Laulun sanat hukassa, apuja?!

    joskus metsästettiin johonkin koulun esitykseen, oli tosi vaikea löytää noita nuotteja. En tiiä saatiinko edes loppujen lopuksi niitä :D että joo paljon apua täältä
  8. nymfi

    kutiseva päänahka mutta helposti rasvoittuvat hiukset

    Aa joo en ajatellut tosiaan että ihonkin ph on hapan :) Niinhän siellä oli, että shampoon ph:n olisi hyvä olla 4,5-5,5. Kiitoksia valistuksesta. Muissakin jutuissa siis kuin tuossa happamuusasiassa :P
  9. nymfi

    kutiseva päänahka mutta helposti rasvoittuvat hiukset

    Mä olen nyt jonkun aikaa käyttänyt sitä xz:n shampoota normaaleille hiuksille, vaalea purkki ja joku tyyliin karpalo/puolukka/muu-punainen-marja ja vehnä/muu-tämmönen-kasvi. Se ei tykkää mun päänahasta, mutta tuota omenajuttua vois kattoa.
  10. nymfi

    kutiseva päänahka mutta helposti rasvoittuvat hiukset

    No kyllä mä luulisin että on tässä kuivuudestakin kyse, en usko että hilse aiheuttaa tämmöistä kutinaa. Hilsettä mulla on nimittäin ollu pienestä pitäen eikä oo tämmöstä kutinaa ollu. Jossain sivustoilla oli, että pitäis ph:n olla mahdollisimman lähellä ihon omaa ph:ta. Miksi siis happamaa?
  11. nymfi

    Siskosi tai veljesi joutuu dialyysiin kun munuainen pettää ja sinua pyydetään luovuttajaksi

    Tottakai. Voisin luovuttaa kenelle vain, minusta olisi todellatodella itsekästä olla luovuttamatta, jos se toiselle sopisi. Henki jos kuitenkin kyseessä.
  12. nymfi

    kutiseva päänahka mutta helposti rasvoittuvat hiukset

    Eli siis mulla on kuiva päänahka, kutisee ja hilseilee. Leikkasin talvella siiliksi, jos olis vähän auttanut mutta tuntui kutina pahenevan siitä, menikö sitten aineet helpommin päänahkaan tms. Oon yrittäny ettiä ainetta joka sopii mun hiuksille ja päänahalle, mutta se tässä on vaikeeta, että...
  13. nymfi

    Farkut yo-juhliin??

    No kyllä mun mielestä lapselle/teinille riittää kauluspaita ja (todella siistit) farkut. Ei siis tietenkään mitään sellaisia lököjuttuja jotka roikkuu polvissa, mutta siistit tummat farkut käy mun mielestä. Aikuisilla on tietenkin eri juttu, aikuiset menee juhlahousuissa. Mutta kun pojat kasvaa...
  14. nymfi

    Kukas on heittänyt jo talviturkin? :)

    Aikoja sitten, vesi ei tosin yltänyt kuin hieman polven yli kun jäät jo tuli vastaan. Mutta pulahtamassa kävin kuitenkin ja sen jälkeen olen muutaman kerran käynyt uudelleen, kerta kerralta vaan vesi lämpenee :)
  15. nymfi

    tumma suklaa

    :)
  16. nymfi

    tumma suklaa

    Eläinlääkäriasema Akuutin sivuilta: "Monet koirat rakastavat suklaata. Ihmiselle suklaasta aiheutuvat seuraukset ovat vähäisiä, mutta koirille suklaan yletön syöminen voi aiheuttaa menehtymisen. Lemmikille ei siis saa antaa tavallista suklaata! Suklaan sisältämä teobromiini on koiralle...
  17. nymfi

    tumma suklaa

    öööööö... Satuitko muistamaan että suklaa on myrkkyä koiralle? Mitä tummempaa, sitä vaarallisempaa..
  18. nymfi

    Varastitko synnytyslaitokselta mitään?

    No mulla kyllä kans ihmetyttää tää äitien meininki. Onko tää jotenkin niin kuin normaali asia ottaa sairaalasta aina mukaan "ilmaisia" tavaroita ja vaatteita? Ihan sama kuin varastaisitte rahaa, joku ne vaatteet sinnekin joutuu hankkimaan! "Ihan sama jotku yhet potkuhousut, ei niiden...
  19. nymfi

    Sunnuntai-illan kymmenen kysymystä.

    1) kirkkoon 2) hampurilainen 3) ehkä Kanaria. Lapissa ihan tarpeeksi jo. 4) kortilla todellakin! 5) ei kumpikaan 6) hieronta 7) ehkä jälkimmäisiä 8) savuke ehkä. 9) enpä tiiä. Jälkimmäisen olen lukenut jo, joten en osaa nimien perusteella puolueettomasti päättää. 10) hui, ihan tottako...
  20. nymfi

    onnistuisiko sinulta lukea 350 sivuinen kirja 24 tunnissa?

    Tottakai. Pari-kolme muutakin menisi vielä päälle.

Yhteistyössä