Hakutulokset

  1. E

    Eilen illalla mietin, etä missä ovat seuraavat palstalaiset..fjonga, bad virgin, emilyn..

    Hei uteliaat :D Ikävä tuottaa taas pettymys, en ole tähänkään mennessä tehnyt yhtään rakkauslasta, joten sellaista tuskin tulee ikinä syntymään. Lapsiani siis rakastan, mutta yhdellekään miehelle ei ole tarvetta varta vasten lisääntyä. Kolme lasta on nykyisillä tuloilla ihan sopiva määrä...
  2. E

    Emilyn jättänyt palstan

    No siis täältähän saa aina parhaiten vastaukset kysymyksiin :D
  3. E

    Emilyn jättänyt palstan

    No terve! :D Niin, on se kumma juttu että harmaana kirjoittaessa kukaan ei noteeraa kirjoituksia. Jos Emilyn kirjoittaa vaikka suklaakakku reseptin, niin varmasti löytyy ketjuun vähintään kolme ihmistä kommentoimaan että vähänkö oot ylimielinen ja pidät ittees parempana! Kai sitä kolmen...
  4. E

    Emilyn jättänyt palstan

    :whistle:
  5. E

    Mihin Emilyn on kadonnut?

    Imettämässä, imettämässä ja imettämässä.. ja leipomassa marjapiirakkaa! Hitsi ku en oo kerenny rehveille viime aikoina.. pitäsköhän kohta, vauva, mies ja silleen, kun on vasta kohta kolmatta vuotta sinkkuna mutta palstan mukaan seurustellut jatkuvasti ;) Niin ja sori, en oo kuollut edes...
  6. E

    Meillekö muka tukiperhe ??? !!!

    Jep, se on juuri sitä että pitäisi haluta olla lapsistaan olemalla vkonloppuja erossa. Tukiperhettä ei ole vielä tuputettu mutta perhetyöntekijän täällä saisi automaattisesti. En sinänsä ihmettele, kun suurin osa yyhoista tuntuu vaan valittavan aina miten raskasta on ja eivät saa itse järkättyä...
  7. E

    Hiustyylivinkkejä tällaiselle 3-kymppiselle sporttiselle naiselle...

    Miten pitkä se on? Itselläni on alaselkään ja hyvin tulee nutturatkin kasaan. Esim. ensin kiskaisee ponnarille, siitä toiselle ponnarille ponnarin ympärille ja sitten vielä pinnejä lisäksi.
  8. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    Eikö ole pikkuisen ristiriitaista vannoa ensin uskollisuutta ja ajatella, että voi syödä sanansa heti vedoten "ylä- ja alamäkiin". Kyllä pettäminen on pikkuisen muuta kuin vastoinkäyminen, josta selvitään. Tai saahan siitä haluta selvitä, jos kokee pettämisen jonain inhimillisenä virheenä. Siitä...
  9. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    Ja kyllä, itse olen erehtynyt pari kertaa sellaiseen tyypilliseen parisuhteeseen. Siksipä en enää sitä virhettä aio ikinä tehdäkään, kun tajuan, että suurimmalta osalta intressit menee toiseen alkuhuuman jälkeen ellei toista todella rakasta ja useimmiten parinvalinnassa painaa muut kriteerit...
  10. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    No siis tuossa tapauksessahan se on ihan ok juostakin vieraissa, jos molemmat kokee, että saattavat sen tehdä. Mutta ei ole reilua valehdella toisella ja luvata uskollisuutta, ellei tiedä kykenevänsä siinä pysymään. Tyhmää teeskentelyä, jota esiintyy valitettavan monien "parisuhteissa". Kukaan...
  11. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    Päättäkääs nyt onko minulla takana monta vakavaa suhdetta vai ei yhtäkään suhdetta :whistle: Perhe, niin, jos jonkun mielestä perhe on vain isä ja äiti saman katon alla, sitten en tosiaan tiedä perheestä mitään. Mielestäni on myös paljon muita, erilaisia perhekokoonpanoja joista itse elän...
  12. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    Kun nyt tähän tuppasin, niin kommentoinpa tosiaan; joo, minähän olen juuri sellainen joka haluaa olla intohimoisena onnesta soikeana. Miksi ihmeessä katselisin saman katon alla miestä, joka ei noteeraa minua sen enempää kuin kavereitaan ja jonka välillä ei lentäisi kipinät ollenkaan. Se on...
  13. E

    Minua oikeasti surettaa nämä nykyajan parisuhteet

    Ihanaa kun miut muistetaan, meinas kyllä alkaa naurattaa ap ihteenikin :xmas:
  14. E

    Mä en kestä tätä. Miksi ihmeessä miehet piirittää mua? :(

    Jaa "taas"? :laugh: Piti ihan kirjautua tähän vastatakseen. En mä tiedä onko kaksi vuotta sinkkuna ollut "just eronnut" mutta olis kyllä kiinnostavaa nähdä mitä em. aiheesta olen aiemmin ja "taas" kirjoitellut :xmas:
  15. E

    Voitko sanoa olevasi oikeasti onnellinen?

    Minäkin ajattelisin asian olevan niin, että vastoinkäymisistä ja suruistakin huolimatta olen nimenomaan pohjimmiltani onnellinen. Elämäni koen olevan yksi suuri onnenhetki, johon on sattunut ja joskus varmaan tulee vielä sattumaankin jotain vastoinkäymisiä.
  16. E

    Mitä te muut kotiäidit teette, kun olette lasten kanssa yksin?

    Yyhoona ei ehdi olla tylsää, kun arjen askareitten hoitaminen lasten hoidon ohella vie reippaasti aikaa. Tällä hetkellä kun vauvakin jo iltansa hyvin nukkuu, olen alkanut iltoja pyhittää taas ihan vaan itselleni. Tosin univelkaa kun vielä pienimmän myötä on, en jaksa olla itseksenikään kovin...
  17. E

    Onko lähipiirissäsi "asustelapsia"?

    "Asusteita" löytyy muualtakin, kuin tietyistä merkeistä. Esim. lindexiltä. Ja joo, noilla termeillä minulla on kolme asustelasta, joista nuorin kohta 3kk :O Pulkkamäessä sun muissa ollaan luonnollisestikin tilanteeseen sopivissa varusteissa, kuten talvella liikkuessa muutenkin tai sadesäällä...
  18. E

    Mitä tekisit?

    Mielestäni rakkaus ei katso sairautta, enkä sen takia toista hylkäisi ensitaipaleellakaan. Harvoinhan ihmiset taitaa tosirakkaudesta keskenään ollakaan, kun tuollainen nähdään esteenä. Itse kroonisesti sairaana ajattelen, että kyllä minäkin "kelpaan" jos joku minut joskus oikeasti haluaisi.
  19. E

    Pyrittekö välttämään lisäaineita lasten ruoissa?

    Kyllä ja melko lisäaineettomasti syödäänkin, kun harvemmin edes napostellaan keksejä yms. Ja jos mahdollista, niistäkin sitten ne terveellisimmät vaihtoehdot.
  20. E

    Mitä mieltä olisitte nimestä Laila vauvalle?

    Laila on ihana! Ja noista laittaisin Laila Selinaksi.

Yhteistyössä