Hakutulokset

  1. H

    Mielipiteitä muilta vanhemmilta.

    Ompa kurja tilanne. Itse ainakin pahoittaisin mielen tuollaisesta ja ehkä älähtäisinkin, mutta en tiedä minne :( No onneksi lapsi ei voi tuon perusteella diagnoosia saada, vaan siihen tarvitaan kyllä neurologin lausunto. Meillä pojan kehitysviivästymä on tällä hetkellä määritelty...
  2. H

    Pohdintaani erityislapsen odotuksesta / saamisesta

    Olen yhden "tavallisen", yhden erityislapsen ja enkelin äiti. Päädyimme raskauden keskeytykseen vakavan sikiön poikkeavuuden takia. Oli erittäin suuri todennäköisyys että lapsemme olisi kuollut kohtuun ja mikäli hän olisi syntynyt elävänä olisi edessä ollut kymmeniä leikkauksia, vähintään...
  3. H

    Kielellinen erityisvaikeus (dysfasia)

    Hei, kuulostipa tutulta. Meillä on vähän vajaa 4v. poika, joka puheenkehityksessä on viivettä. Ensimmäiset sanat tulivat vähän päälle 1v, mutta niistä ainoa joka on jäänyt käyttöön on äiti. Pitkään puhetta tuli tosi harvoin. Nykyisin puhuu paljon mutta iso osa puheesta on epäselvää, varsinkin...
  4. H

    Poika haluais kutsua mun miestä isäksi...

    Itseasiassa olen! Tosin oli vaan mummollaan, isää ei annettu nähdä. Mut oikeasti ihan yhtä naurettavaa on väittää että vain biologisia vanhempia voi kutsua isäksi ja äidiksi...
  5. H

    Seurustelen 6 vuotias nuoremman miehen kanssa ja itse olen 31 vuotias :)

    6 vuotias todennäköisesti näyttää sun lapselta :D
  6. H

    Poika haluais kutsua mun miestä isäksi...

    Ymmärrän hyvin poikasi halun kutsua sitä miestä isäksi, joka elää arkea lapsen kanssa. Mun velipuoli ei koskaan tuntenut isäämme ja on sanonut, ettei hän osaa mieltää isäkseen ketään muuta kuin sen isän jonka kanssa kasvoi. Turhaa te tässä ap:ta syyllistätte siitä että lapsi haluaa sanoa...
  7. H

    Joskus sitä toivoisi että olisi riskiraskaus jota seurataan tarkemmin.

    Peesaan tätä! Ole nyt ap hitto tyytyväinen että tämän hetken tiedon mukaan sulla on terve lapsi tulossa ilman että raskauden aikana on mitään ongelmia. Toiset katsos kun eivät koskaan saa sitä elävää lasta syliinsä, vaikka kuinka juoksevat lääkärissä.
  8. H

    Tunnetteko yhtään Eeli-nimistä?

    3 hevosta, joten itse en antaisi lapselle nimeksi
  9. H

    Mikä on paras Disneyn piirretyistä elokuvista?

    Ihan niistä piirretyistä Aristokatit, tykkään siistä piirrostyylistä. Sit jos otetaan tietokoneanimaatiotkin mukaan, niin en osaa valita....
  10. H

    ÄP toppahaalari,joka kokoa 68/74-meneeköhän 9-10kk pojalle?

    Meillä ois menny, mutta meidän lapset onkin aika pygmejä... 1v:n vaate koko oli 74cm
  11. H

    Lapsi unohti yhden kerran pyöräilykypärän ja sai rehtorilta 2vkon

    Ihan hyvä. Ehkä se virkistää muistia kun pari viikkoa kävelee kouluun. Eikös se nyt ole ihan lakiinkin kirjattu se pyöräilykypäräpakko? Se että siitä ei saa poliisilta sakkoja ei tarkoita sitä ettei sitä tarvii noudattaa. Ihan jokaisen omaksi parhaaksihan se on käyttää sitä kypärää. Tuo...
  12. H

    Kokemuksia suurentuneesta kitarisasta/leikkauksesta pienellä lapsella?

    Meidän lapselta leikattiin korvien putkituksen yhteydessä kitarisat 1,5v ikäsenä. Korvatulehdus oli 3kk ennenku saatiin putket. Kitarisa oli iso ja lapsi kuorsasi pienestä pitäen. Lääkäri kertoi leikkauksen jälkeen että kitarisa oli ollu vihreän liman peitossa :x Leikkaus meni hyvin...
  13. H

    Olen niin väsyny ja huolissani..

    Kyllä se niin on että kun lapsi ihan täysin kieltäytyy syömästä, niin sillon se on ihan se ja sama mitä lapsi syö, kunhan syö!! Tässä ei nyt ole puhuttu nirsoista lapsista eikä sellaisista jotka ei syö "kunnon ruokaa" että saisivat sitten herkkuja tilalle, vaan lapsista jotka yksinkertaisesti...
  14. H

    Olen niin väsyny ja huolissani..

    Mä olen päässy yli tuosta tilanteesta että olisin itse hysteerinen. Olen todennu että maidolla tuo elänyt jo melkein kolme vuotta, joten eiköhän jatkossakin ja useimmat aikuiset käyttää muutakin ravintoa kun maitoa :D Mulle on nykyisin ihan sama mitä syö (kunhan on ihmisravinnoksi tarkoitettua)...
  15. H

    Olen niin väsyny ja huolissani..

    Tsemppiä ap:lle kovasti! Et ole paska äiti vaikka lapsi ei syö:hug: Meillä on vajaa 3v joka ei ole koskaan syöny kunnolla muuta kun maitoa. Tiedän miltä tuntuu kun lapsi vaan kieltäytyy ruuasta. Meillä on pahimmillaan menny viikkoja niin että lapsi on syöny puolikkaan palan näkkäriä päivässä...
  16. H

    IHANIN pojan nimi?<3

    Saarni
  17. H

    Uskaltaako tota syksyn influenssarokotetta ottaa?

    Mietityttää että uskallanko ottaa ja varsinkin uskallanko ottaa lapselle :/ Mä kuulun riskiryhmään, eli saan noi kausirokotteet joka vuosi ja tähän mennessä olen aina ottanu ja ollu tyytyväinen, mut nyt kyllä mietityttää... lapsi on tosi infektioherkkä, joten influenssa rokotteesta olisi...
  18. H

    Kuinka suhtautuisitte tällaiseen lelunostosvaatimukseen?

    juu mutta tapahtumasta on aikaa lähes 2 vuotta :o jos ei kahdessa vuodessa huomaa, niin ehkä lelu ei ole kovin tarpeellinen?
  19. H

    Mistä saa IdaT talvihaalareita?

    KIITOS:hug:
  20. H

    Mistä saa IdaT talvihaalareita?

    Voi myydäänkö niitä missään enää? Netistäkään en onnistu löytämään:ashamed:

Yhteistyössä