Hakutulokset

  1. P

    Mistä tilaatte

    :wave: Täältä: MAXOMORRA *ALE -30% / Anskun Nettivaate Ky
  2. P

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    No voi sun, mulla ei valitettavasti onnistu ainakaan kun itse en tykkää noista pirtelöistä ja kanakeitto menee parhaiten :) Onpas tämä ketju mennyt kyllä hiljaiseksi!
  3. P

    kuusamossa rukalla

    Menee vähän asian vierestä nyt anteeksi vaan "kuvaaja" kun sekoitan tässä, mutta sinä joka Ranualta, siellähän on se Nettivaatteen poistorekki, onko siellä hyvin niitä kaupan vaatteita, kannattaa tähdätä eläinpuistolla käynti niin että käy siinä samalla? Kun sehän ei ilmeisesti ole...
  4. P

    Osaaks kukaan käyttää Paintia????

    jaa-a, jonkin verran, miksi?
  5. P

    kokeillaas...

    no ei. siis kun haluan liittää tähän kuvan yhden kaupan sivulta, niin en vaan onnistu. eli pitääkö mulla ensin tallentaa se kuva omalle koneelle, sitten jollain aijaalla tai muulla tuoda se nettiin ja sillain sitten tänne?
  6. P

    kokeillaas...

    osaanko liittää kuvan tähän :D sain kerran ohjeenkin mutta ei...
  7. P

    Mun tarttee ostaa 3 lapselle KOKO vaatevarasto

    Ei se haju ole se joka tekee oireita altistuneelle, vaan se itiö joka ei lähde esim sieltä puuvillan syövereistä pois. Tämä home on siitä jännä juttu, että se on ihmisille huuhaata niin kauan kunnes joku läheinen tai itse altistuu sille. Valitettavasti asia oli niin meidänkin perheessä kunnes...
  8. P

    parhaat lastenvaate alelinkit, lisätkäähän omianne

    Pistetääs parhaat linki tähän, jos löytyisi jotain uusiakin, mielellään kuulisin myös britannian ja ruotsin kauppojen linkkejä :) www.nettivaate.fi www.mussukat.fi www.metkula.com
  9. P

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Haloo haloo, onko tässä enää ketään mukana?
  10. P

    G: Olisitko mielummin juopon vai tietokoneriippuvaisen miehen kanssa?

    tietokoneriippuvaisen, sellaisen kanssa elän ja miehen vanhemmat oli juoppoja, joten vertailu helppoa
  11. P

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Pistänpä kokeeksi kun itse olen ollut tässä pari viikkoa poies ketjusta, onko ketään enää mukana? Jos ei näistä, voisin aloittaa uuden ketjun, jos aloitettaisiin vaikka maanantaista, ketä mukana?
  12. P

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Mulla kans ihmetyttää kun ei millään meinaa paino pudota. Nyt sitten otin hieman tiukemman kuurin, ajattelin jos onnistuisin viikon olemaan niin että syön vaan 2 patukkaa päivässä, sitten keittoja 2, hätätapauksessa 3. Missäs meiän muut alottajat on? Hiljaseksi meinaa täällä mennä.....ois...
  13. P

    mini a ture ja paul frank vaatteet valmistusmaa?

    pistä jälleenmyyjät tiukille ja kysy niiltä! kyllä niiden tulee tietää valmistusmaat
  14. P

    Muumimaailma ja väskin seikkailusaari!!!

    Meillä ainakin riitti reilusti :) Aikaa jäi vielä ylikin vaikka neiti kolusi kyllä joka paikan
  15. P

    mini a ture ja paul frank vaatteet valmistusmaa?

    http://www.miniature.dk/about-miniature.html katos tuolta siellä on jotain...
  16. P

    Paljon leikitte lasten kanssa?

    Et ole ainut. Liian vähän tulee leikittyä, muistan omasta lapsuudesta ettei omat vanhemmat leikkineet tämänkään vertaa mun kans. Mutta sellasta se elämä on :) elä stressaa turhaan
  17. P

    Jos vanhemmat saa viedä vauvan hoitoon, että voivat välillä rentoutua, niin...

    itse olen yhden miehen nainen ollut ikuisuuden, lapsia on yms. eikä minusta olisi tuollaiseen. mutta tiedän, ystävän kokemuksesta, että joku ihminen saattaa tarvita tuollaista joskus, joten tsemppiä sulle :)
  18. P

    kuvan liittäminen

    jos kopsaan kuvan esim joltain toiselta nettisivulta (esim joku kauppa) se kuva ei tuu tuohon sillain....olen yrittänyt "muutaman" kerran
  19. P

    kuvan liittäminen

    tähän? voiskos joku neuvoa?

Yhteistyössä