Hakutulokset

  1. S

    Ystäväksi yksinäiselle

    Haluaisitko tulla ystäväksi ujolle ja puheliaalle suur-perheen 48-v äipälle. Ei väliä iälläsi, asuinpaikallasi, perhekoollasi tai muillakaan "pikku-asioilla". Riittää, kun ymmärrät, että on monta tapaa selvitä äitiydestä ja arjesta. Ja että ihmiset voivat toimia eri tilanteissa eri tavallakin...
  2. S

    Kielellinen erityisvaikeus (dysfasia)

    Hei Vatelma! Yritin sulle jo kahdesti vastata. Jospa kolmas kerta onnistuisi? Kysyit jo paljon aikaisemmin poikiemme kavereista: isommalla 3 ja pienemmällä 1. Kaikki nämä ovat "omanlaisiaan" toisilla diagnoosi ja osalla ei. Niin niitä on tullut, kuin muillekin. Vähemmän kylläkin mutta omasta...
  3. S

    Ystäviä!!!

    Muutettiin juuri maalais-maisemiin. Haluaisin uusia nais-puolisia ystäviä ympäri Suomen. En halua rajata pientä elinpiiriäni, koska ystävä saattaa asua juuri viereisessä kunnassa tai toisella puolen Suomea.Myös maahan muualta tulleet. Ottakaa kaikki rohkeasti yhteyttä. Ei haittaa matka, kunhan...
  4. S

    Ystäviä ympäri Suomen

    Erittäin tavallinen ja samalla erilainen suurperheen äippä kaipailee ystäviä ympäri Suomen. Ota rohkeasti yhteyttä! Katotaan, löytyykö yhteisiä jutun juuria. Elämääni kuuluu kaiken muun hössäkän ohella mm. mies, lapset (monta!), eläimet, usko, lukeminen, käsityöt, Israelilaiset tanssit ja...
  5. S

    Kristittyjä perheellisiä ystäviä Joensuusta

    Ollaan Iisalmesta, Ev.lut, n. nelikymppinen ja monilapsinen perhe. Ihan leikkipuistoon tai ulkoilemaan ei täältä asti keretä. Mut, haittaak se? Voitais kai me muutenkin tutustua? Kysele lisää, siitä se lähtee...
  6. S

    ystäviä suurperheen äidille seinäjoki/lähialue

    Kelpaisko ystäväksi Iisalmesta 8 lapsen kotiäiti? Ei tosin asuta kovin lähellä. Mut, haittaak se? =)
  7. S

    Suurperheen vanhemmat ja myös muita :)

    Meillä kanssa lapsia... 8! Kaikki asuu vielä kotona. Olen naimisissa ja 43v.
  8. S

    Äitikaveria Iisalmesta/ympäristöstä etsitään vasta muuttaneelle äitille.

    Olemme Iisalmeen vast'ikään muuttanut suur-perhe. Äiti päivät kotona ja tylsyyden taittamiseksi tarvittaisiin uutta ystävää! Tekemistä kyllä piisaa, mutta juttuseuraa kaivattaisiin.:wave::)
  9. S

    Uskovia ystäviä Iisalmesta ja ympäristöstä.

    Sattuikohan liian monta vaatimusta samaan otsikkoon? Olen 43v monen lapsen uskovainen äiti. Haluaisin jutustelu, ym. seuraa ja uusia ystäviä muista äideistä Iisalmen suunnasta. Ja miksipä ei muualtakin päin. :wave::)
  10. S

    Kirjekavereita etsimässä!

    Myös 43v äipälle kelpaisi uudet ystävyydet. Lapsia 8.
  11. S

    Kirjeystäviä:)

    Sori, en tiedä kuin yv:tä tästä saan laitettua, mutta jos sua kiinnostaa ottaa yhteyttä, laita tietosi mulle päin. Kyllä se siitä sitten lähtee. Olen 43v , lapsia 8. Vanhin 18, nuorin reilun vuoden. Kertoisitko lisää itsestäsi? Ollaan muuttamassa Iisalmeen.
  12. S

    uskova taaperon äiti etsii ystävää

    Nyt osuit asian ytimeen! Tässä yksi ystäväksi tyrkyllä. Sori, en vielä ole löytänyt, miten laittaisin yksityistä.
  13. S

    Nilsiä

    Hei, asustellaan nyt Siilinjärvellä, mutta ollaan muuttamassa Iisalmeen. No, ei kait sekään järin kaukana Nilsiästä ole. Meillä 11v, melkein 9v, 1v4kk ja 14v tytöt. Poikiakin löytyy. Mutta lähinnä se on tää äiti, joka niitä uusia ystäviä olisi vailla...Tutustutaanko???
  14. S

    Ystävä hakusessa! Pohjois-savo!

    Mekin ollaan muuttamassa Iisalmeen, mutta mulla on ikää jo 43. Ja lapsiakin siunaantunut jo 8. Mutta jos kiinnostaa juttuseura, niin tässäpä olen. Ei mullakaan ole ketään tuttuja siellä vielä. Jaa, ne tärkeät jutut? Toki perheeni, uskonto, eläimet, musiikki ja lukeminen sekä käsityöt. Kahvia...
  15. S

    Miten saada rahaa?

    Kysyppä Kelasta asumistuesta ja kouluillahan on jonkunlaisia opiskelija-asuntoloita, tai kunnalla.
  16. S

    Kielellinen erityisvaikeus (dysfasia)

    Mie voisin sulle alkaa vertaistueksi, jos kelpuutat? Meillä 2 dysfaatikkoa. Toinen jo opiskelemassa ja toinen ala-asteella. Sitten löytyy vielä yksi, jolla oli puheen viivästymäksi diaknosoitu vaiva. Kaikki saivat avun puhe-ja ym. terapioista. Lisäksi kuletettiin kaikkia heitä monessa...
  17. S

    Ystäviä Iisalmesta ja ympäristöstä suurperheen äidille?

    Iisalmesta ja ympäristöstä kaipaisin uusia ystäviä itselleni ja perheelleni tuttaviksi. Olemme kesällä muuttamassa 8 lapsemme kanssa Iisalmeen päin ja vielä ei sieltä ole ketään juttuseuraksi.
  18. S

    Tulin uudelleen uskoon tänäiltana :)

    Voi olla että juuri sinulla ei enää aikaa olekaan. Tee ratkaisusi nyt, kun vielä olet elävien kirjoissa, sillä seuraava sekunttikin voi olla se VIIMEINEN! Pyydä Jumalta anteeksi syntejäsi ja tunnusta Jeesus Herraksesi. Sano , että haluat seurata Jeesusta ja luovu synnistä.
  19. S

    Ystäviä äipälle ja lapsille Iisalmi/ympäristö

    Kotiäiti kaipailee äiti-seuraa. Ollaan jo jonkun aikaa asuttu, eikä vieläkään ketään ole löytynyt, joka tulisi käymään. Itse olen 40+. Mutta ystävän iällä ei ole merkitystä.

Yhteistyössä