Hakutulokset

  1. ansarikukka

    G: Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?

    Sama täällä.
  2. ansarikukka

    Veisitkö kuumeesta toiipuvan nelivuotiaan Taiteiden Yöhön!

    No sitten olet pitämättä.
  3. ansarikukka

    Onko tosiaan näin tyhmiä ihmisiä ja tyhmyys vaan jatkuu vaikka viisaammat neuvoisi...

    Jep, henkeäni pidätellen odotan tuota hetkeä.
  4. ansarikukka

    Paljonko käteistä?

    Tällä hetkellä 43 ja hilut. Maksan kaiken käteisellä, huomenna taas automaatille.
  5. ansarikukka

    Mitä kasari-ysäriajan

    No penskana mahtavia oli Yksin kotona, Dirty Dancing, Paluu Tulevaisuuteen, Top Gun, Ghostbuster ja Crocodile Dundee. Ysäriltä muistuu mieleen Cry Baby, Saksikäsi Edward, Pulp Fiction, Forrest Gump.
  6. ansarikukka

    Mitä reilun parin tunnin lennolla tarjotaan?

    Esim. Helsinki-Berilini (1h 50min) on lento, jolla tarjotaan täytetty leipä tai joku salaatti eli juuri se deli-ateria. Alkoholittomat juomat (myös limsat) ovat ilmaisia.
  7. ansarikukka

    Kannattaako opiskella tradenomiksi?

    Ja vielä siinä työn ohessa... AP:lle sen verran, että jos on kerta mahdollisuus opiskella työn ohessa, niin käyttäisin sen mahdollisuuden.
  8. ansarikukka

    Mies säästelee lomiaan ja rahojaan poikien reissuihin

    Olen samaa mieltä. Ihan jokaiselle tekisi hyvää olla parisuhteessa jossain vaiheessa se enemmän tienaava osapuoli. Se on helppo olla käsi ojossa, jos on aina itse siellä saamapuolella. Toimii toki toisinkin päin.
  9. ansarikukka

    Illuminaatti teoria MH17 lentoturmaan

    No Petriltähän löytyy tähän varmasti vastaus. Kerro sitten tiivistäen meille muillekin.
  10. ansarikukka

    Suuttuisitteko puolisollenne tässä tilanteessa?

    No en suuttuisi, tuskin kiinnittäisin asiaan edes huomiota. Ennemmin ottaisin nokkiini siitä, jos puhuisi tutuista rumin sanankääntein.
  11. ansarikukka

    Älypuhelimen netin jakaminen tabletille

    En ole kuullut tuollaisesta ja meillä on jaeltu eri käyttöjärjestelmillä olevien vehkeiden välillä yhteyksiä ristiin rastiin ilman ongelmia. Noin muuten elämää saattaa helpottaa, jos käyttöjärjestelmä on sama eli Android-vehkeen sinuna hankkisin.
  12. ansarikukka

    Älypuhelimen netin jakaminen tabletille

    Ei sillä puhelimen merkillä ole mitään merkitystä, jos vaan tuo jako-ominaisuus löytyy. Yhteydenjakaminen syö paljon akkua, joten jos aiot reissun päällä (ilman latausmahdollisuutta) käyttää tuota ominaisuutta, niin kannattaa miettiä puhelimen akunkestoa.
  13. ansarikukka

    Illuminaatti teoria MH17 lentoturmaan

    Älä suotta Petri ole noin vaatimaton. Kenties sieltä aivopierujesi joukosta löytyisi ratkaisut vielä niin Kyllikki Saaren kuin Olof Palmenkin surmaan, Bodomista nyt puhumattakaan.
  14. ansarikukka

    Samsung vai iPhone?

    Itse mietin myös noiden välillä, mutta päädyin Nexus 5 -puhelimeen. Aiemmin ollut parikin Samsungia, mutta akunkesto on ollut aivan luokattoman huonoa. Tämän parin viikon käytön jälkeen olen kyllä oikein tyytyväinen.
  15. ansarikukka

    Kalliit vaatemerkit(Guess,Marco Polo jne.) Mitä mieltä olette?

    Kukin käyttäköön mitä haluaa. Itse pistän rahani ennemmin suomalaisiin tai paikallisiin pikkumerkkeihin kuin halpismaissa tehtyihin "merkkituotteisiin". Trikoopaidat sun muut on sitten ihan reilusti halpiksia, pysyvät hyvinä, kun huoltaa oikein.
  16. ansarikukka

    Mies ammtiltaan SIIVOOJA

    Mikäs siinä, ammatti muiden joukossa. Hyvä, että sitäkin jaksaa joku tehdä. Meillä on toimistolla miessiivooja ja rivakasti hoituu hommat.
  17. ansarikukka

    Saksa vie maailmanmestaruuden!

    Musta kai Jogi Bär on kans aika ihana. Berliinissä pommit paukkuu...
  18. ansarikukka

    Saksa vie maailmanmestaruuden!

    Toivottavasti näin!

Yhteistyössä