Hakutulokset

  1. S

    Yksin mökillä 12

    Tämä tapahtui eräänä kesänä mökillä jossa olin loman alkua viettämässä. Naapurin Arja oli myös mökillään, ja mietiskelin jospa hän olisi vaikka halukas viettämään iltaa kanssani. Arja oli tuttu useamman vuoden ajalta ja olin rakastellut hänen kanssaan kuumasti monta kertaa. Tänä kesänä emme...
  2. S

    Yksin etelässä 2

    Pari päivää meni Reetan kanssa mukavasti paikkoja katsellessa ja altaalla auringosta nauttien. Yöt olivat kuumia vaikka huone jäähdytetty olikin! Sitten seurasi päivä jolloin Reetta lähti Bangokiin ja hyvästelin hänet vielä aamulla rajulla rakastelulla. Mahtava pakkaus tämä lomatuttavuus. Itse...
  3. S

    Yksin etelässä

    Mökkikausi oli päättynyt, ja arki oli mennyt töitä tehdessä. Viikonloppuisin olin enimmäkseen pyrkinyt kuntoilemaan ja ulkona käynti oli varsin vähäistä. Välillä kaipasi toki piristystä ja varsinkin kun kuuman kesän tapahtumat mökillä palautuivat mieleen. Tapailin epäsäännöllisen...
  4. S

    Yksin mökillä 10

    Rakastelustamme oli kulunut jo tunnin verran ja Merja laittoi salaattia samalla kun minä grillasin meille pihvit. Söimme jutustellen työpaikkajuoruja ja nautimme samalla punaviiniä. Merjan posket punehtuivat ja huomasin hänen humaltuvan hieman juomasta. Olimme edelleen kylpytakeissa ja takka oli...
  5. S

    Yksin mökillä 9

    Minulla oli ollut kiireinen kaksiviikkoinen töissä josta osa meni vielä Ruotsin puolella työreissulla. Omaa aikaa ei juuri ole ollut ja siksi odotinkin innolla että pääsisin mökille kalaan ja miksei sieni metsäänkin. Sieniä tosin oli sen verran pakkasessa mitä talveksi itse tarvitsin ja olin...
  6. S

    Yksin mökillä 8

    Heräisin pikkuhiljaa ja venyttelin vartaloani silkkilakanan alla. Kysyin Erjalta oliko hänelle tulossa vieraita. Hän kertoi että Taina tulee käymään ja kokeilemaan jotain Erjan saamaa hieman liian isoa vaatekappaletta. ”Haittaako että Taina tulee käymään?” Erja kysyi. Kerroin ettei haittaa ja...
  7. S

    Yksin mökillä 7

    Olimme Erjan kanssa ihanan tyytyväisiä, mutta emme suinkaan vielä haluttomia toisiimme. Suihkussa hieroimme toistemme rakastelusta hikisiä vartalojamme puhtaaksi ja suutelimme lämpimän veden solistessa isosta suihkulautasesta jonka alle molemmat mahduimme. Toinen suihku jäi käyttämättä koska...
  8. S

    Yksin mökillä 6

    Mahtavan mutta raskaan viikonlopun jälkeen valmistauduin lähtemään kaupunkiin. nainen jolta olin yllättävän viestin saanut, oli Erja. Hän oli vaimoni tutun tuttu ja olin tavannut hänet vain joitakin kertoja. Hän oli työssä erässä virastossa eikä oikein sopinut siihen rooliin. Erja oli töissä...
  9. S

    Yksin mökillä 5

    Pukeuduimme hetken päästä pitkiin lämpimiin kylpytakkeihin. Minä sain Pekan takin ja jotenkin sen lainaaminen ei tuntunut kovin suurelta synniltä sen jälkeen mitä oli hänen vaimonsa kanssa tapahtunut. Tytöt juttelivat keskenään iloisesti ja viihtyivät keskenään todella hyvin. Malla harmitteli...
  10. S

    Yksin mökillä 4

    Viikonloppu eteni nopeasti ja lähdimme vaihteeksi ulkoilemaan. Malla oli liikunnallinen ja oli mukavaa kävellä metsässä ja nauttia kauniista ilmasta. Päätimme käydä samalla syömässä yhdessä rantakuppilassa. Se oli auki Juhannuksesta koulujen alkuun ja ihan hyvä ruoka ja terassilta oli kiva...
  11. S

    Yksin mökillä 3

    Aamulla heräsin vähän ajatukset sumeana. Malla nukkui edelleen vieressäni ja nousin ylös varoen häntä herättämästä. Kävelin rantaan pyyhe ympärilläni ja menin laiturille. Vesi oli viileän tuntuista vaikka kesä oli lämmin. Hyppäsin mereen ja liu`uin veden alla karistaen loputkin unet silmistäni...
  12. S

    Yksin mökillä2

    Aikaa edellisestä mökkitarinasta on nyt 1 ½ vuotta. Eletään syksyä ja olen tavallaan poikamies. En kuitenkaan eronnut, mutta vaimo on kahden vuoden komennuksella kehitysaputyössä ulkomailla ja näemme aika harvakseltaan. Mökillä käyn lähes joka viikonloppu edelleen ja naapurina pysynyt Arja...
  13. S

    Yksin mökillä

    Olin yksin mökillä pitkästä aikaa. Vaimo jäi kotiin viettämään työpaikan tyttöjen kanssa saunailtaa ja olivat menossa baariin myöhemmin. He olivat jo vauhdissa, vaikka valkoviinipullot olivat vasta jäähtymässä. Taina, vaimon bestis heitti minulle pikkutuhmaa huulta ja kuvaili mitä kivaa ilta...

Yhteistyössä