Hakutulokset

  1. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Minttumar poikavauvasta! Lähes samankokoinen oli meidän esikoispoika. Mukava kuulla myös, että synnytys sujui hyvin ja sait lievitystä kipuun! Nyt nauti hetkistä pienoisen kanssa. Täältä ei toivon mukaan vielä mitään putkahda. Väsymys on kova ja viikonloput ja lomat menevät nukkumiseen...
  2. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kiva kuulla kuulumisia täältä! Onnea Boch ja Vauveli vanhalle Tsemppiä tulevaan ja toivotaan, että vauva pian syntyisi. Keskity lopputulokseen ja ajattele sitä ihanaa pientä, jonka saat palkinnoksi kivusta ja synnytyksestä. :love: Täällä viikkoja 21+2 ja viikko sitten kävimme rakenneultrassa...
  3. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Lämpimät onnittelut pienestä tyttövauvasta @KevätTähti !
  4. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea raskaudesta! Nyt sinulla on ainakin hyvät mahdollisuudet onnistua! Itse kävin ensimmäistä kertaa noilla viikoilla eli 6+3 oli viikot. Silloin näkyi sikiö ja syke. Lääkäri sanoi, että kun sikiö on nähty ja syke, niin mahdollisuudet onnistua ovat hyvät. Vain pieni osa menee sen jälkeen...
  5. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Uskon, että unettomuus helpottaa, kun vauva syntyy. Jotenkin sitä on sitten niin väsynyt, että nukkuu syöttövälit. Sitten ei myöskään tarvitse enää jännittää synnytystä tms., niin sekin vaikuttaa uneen. Jostain olen lukenut, että imetyksestä vapautuu oksitosiinihormoonia, joka osaltaan auttaa...
  6. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täällä kans unettomuutta ollut koko ajan. Minulla on sellaista, että herään joka yö ja valvon jonkin aikaa. Aluksi heräilin pahoinvoinnin takia, nyt muuten vaan. Nyt viikkoja 14+5. Meillä oli esikoinen 4260 g ja 53 cm. Vauvan iso koko tuli yllätyksenä. Ei ollut edes raskausdiabetesta. Syntyi...
  7. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ultrassa oli kaikki hienosti. Pikkuinen vastasi viikkoja (silloin 11+3) ja niskaturvotusta oli 0.6 mm. Verikokeen tuloksia ei olla vielä saatu. Pieni nukkui ja jouduttiin herättelemään, että saatiin mitat otettua. :love: Ultran jälkeen tuli itkettyä kotona ihan vaan onnesta. Mutta kyllä ne...
  8. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Piinamiinalle Tsemppiä tulevaan! Ja särjelle oikein paljon onnea! Täällä jatkuu piinailut, kun tiistaina on nt-ultra. Vauvan sydänääniä olen kuunnellut dopplerilla ja siellä ne tykyttävät. Jännittää kuitenkin, että onko kaikki hyviin ja niskaturvotus. Fiksuna tyttönä olen tietenkin käynyt...
  9. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea plussanneille! Täällä kans keskenmenon pelko kova, mutta eilen ultrassa nähtiin hyvin kasvanut sikiö. Ultran mukaan viikkoja 8+4, mutta mun laskujen mukaan 8+1. En siis ymmärrä, miten voi olla isompi... No, kuitenkin ajattelin uskaltautua nyt vihdoin ja viimein laittamaan tänne tiedon...
  10. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi ei! Onnea!!!
  11. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Terveisiä täältä sängyn pohjalta. Täällä on tullu makoiltua jo kaksi viikkoa ja aina vaan jatkuu. Olen ollut jo viikon sairaslomalla ja nyt joudun pyytää lisää. Kaamea olo on 24/7. Mielialaankin jo vaikuttaa. Tänään tuli sellainen olo, että tämä kurja alkuraskaus ei lopu ikinä! Mutta teidän...
  12. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pc:n liuskatestit saattaa näyttää joskus turhaa viivanpaikkaa. Mulle on muutaman kerran näyttänyt. Apteekin testit on luotettavia. Ne ei koskaan näytä turhaan viivan paikkoja. Samoin pc:n puikkotesti hyvä. Käsittääkseni ovat saman valmistajan kuin apteekin testit. Tsemppiä testailuihin!
  13. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Joo. Mää taas sain paniikin siitä, kun niitä ääniä ei kuulunut, vain näkyivät. Että kaikesta sitä voi paniikkia saada. Nyt olen koittanut kuunnella dopplerilla eikä ääniä kuulu. Ultraan en pääse ennen nt-ultraa, joten pitkä odotus edessä. Ei auta kuin toivoa, että sikiöllä olisi kaikki kunnossa.
  14. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tarkistin vielä kanta.fi, että lääkäri oli kirjoittanut, että 170 on syke. Itekin ihmettelin ja tosiaan ääniä ei kuulunut. Mutta lääkäri sanoi myös, että jos syke on yli 100, niin se on hyvä. Että ei sinulla syytä huoleen! :)
  15. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea ihanista uutisista! Mää en kuullut sykettä. Sitä ei kuulunut, mutta näkyi kyllä. Oli 170 syke ja yhden päivän heitto omiin laskelmiin.
  16. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä! Olen itsekin sairaslomalla ollut tämän viikon kehnon olon takia. Saa nähdä, kykeneekö ensi viikolla jo töihin. Nyt olen kaksi viikkoa pelkästään vaan makoillut kotona. Viikkoja 7+2. Olisi kiva päästä käymään vielä ultrassa tässä jossain vaiheessa uudestaan, että näkisi, onko pikkuinen...
  17. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä! Vahvat oireet lupaavat hyvää. (y)
  18. J

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea haamusta! Olisiko ovis voinut ollakin vähän myöhemmin kuin ajattelit ja sen takia haamu?
  19. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ei haittaa. :) Ennestään meillä on kaksi lasta. Nuorin on 5-vuotias.
  20. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ultrassa kaikki ainakin tällä hetkellä hyvin! Pieni tyyppi siellä oli ja sydän sykki kiivaasti. Ääniä ei saatu tosin kuulumaan, mutta syke näkyi. Vastasi viikkoja 6+5, mun laskujen mukaan nyt pitäisi olla 6+6 eli aika samoissa. Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin ja saataisiin pieni syliin...

Yhteistyössä