Hakutulokset

  1. Mehukatti

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Monta yötä on mennyt huonosti, flunssa kiusaa ja yskittää. Yöllä yskiminen on kyllä hermostuttavaa. Yyh. Onneksi on jo torstai, viikonloppuna pitää levätä, niin ensi viikolla ollaan taas täydessä iskussa :)
  2. Mehukatti

    HuOmenta !!!

    Huomenta!
  3. Mehukatti

    Hauskaa tekemistä veljen lapsien kanssa?

    Hoploppiin, laskemaan mäkeä, uimaan, käykää Kasvihuoneilmiössä tai jossain muussa hauskassa paikassa. Vihti Ski järjestää hiihtokouluja lapsille, sieltä saa välineetkin vuokralle.
  4. Mehukatti

    Kuka tykkää tästä J. Karjalaien uusimmasta biisistä .....

    Tykkäilen! Mites sä Rollo, onko susta hyvä kappale?
  5. Mehukatti

    Kannattaako/uskaltaako opiskelijana lisääntyä?

    Jos tiedät että haluat lapsen ja juuri nykyisen miehesi kanssa, kannattaa yrittää raskautua. Et voi tietää kuinka helposti tulet raskaaksi. Jompi kumpi teistä voi myös myöhemmin sairastua niin, että se hankaloittaa tai jopa estää lapsen saannin. Elämää ei voi suunnitella, tai siis jos joku on...
  6. Mehukatti

    Kysymys jokaiselle :)

    Juu
  7. Mehukatti

    Pelkään et jään lapsettomaksi jos nyt eroan:(

    Mä erosin 29-vuotiaana, 30-vuotiaana menin jo naimisiin nykyiseni kanssa ja 31-vuotiaana sainkin sitten esikoiseni. Huonossa suhteessa haaskaat pahiten aikaasi. Mitä nopeammin eroat sitä nopeammin pääset vapaille markkinoille, josta se ihana mies voi sitten sut bongata <3
  8. Mehukatti

    mankeloitteko/silitättekö aina lakanat?

    Silitän aina lakanat. Silitän myös meidän kolmihenkisen perheen kaikki vaatteet (paitsi alusvaatteita). Sitten vasta laitetaan kaappiin, silitettyinä ja nätisti viikattuina :)
  9. Mehukatti

    osaiskohan joku auttaa lumia 800

    Ootko laittanut asetukset päälle operaattorin ohjeiden mukaan? Onko niitä viestejä siis jossain vaiheessa tullut? Mulla on puhelimessa kanssa välillä ongelmia noiden multimediaviestien kanssa, vaikka yleensä toimii hyvin niin välillä tulee vaan ilmoitus että Lataa multimediaviesti mutta silti...
  10. Mehukatti

    Emmaljungat vai bugaboot

    On ollut hyvät toistaiseksi. Poika vasta 1v3kk ja vielä mahtuu hyvin, on about 85 cm pitkä. Tilaa on toistaiseksi todellakin reilusti. Renkaat on tosi hyvät, niitä ei mun mielestä kannata miettiä. Me ostettiin lisäksi talvirenkaat (kääntymättömät) ja ne on ihan ok, vaikka tietysti ketteryydessä...
  11. Mehukatti

    Emmaljungat vai bugaboot

    Niin, me ostettiin rattaat siis 2011 kesällä ja kävin niitä eri liikkeissä mallailemassa MONTA kertaa :)
  12. Mehukatti

    Emmaljungat vai bugaboot

    Mietin samaa pitkään, päädyin ozone cityihin. Ne oli monta kiloa kevyemmät, vähän ketterämmät ja laadukkaamman oloiset. Bugaboissa osat oli jotenkin huonolaatuisemman oloiset ja ne rämisi enemmän. Ihan tyytyväisiä on oltu Emmaljungiin, taka-akseli vaihdettiin takuutyönä kun toinen takarengas...
  13. Mehukatti

    Maksun peruuttaminen ?

    Ei sitä pysty perumaan. Voit ottaa yhteyttä laskun saajaan, jos on isompi summa, ovat joustavia ja on paljon ennen eräpäivää maksettu, niin saattavat palauttaa.
  14. Mehukatti

    En syty akateemisista miehistä, vaikka olenkin itse akateemisesti koulutettu.

    Mä haluaisin osallistua tähän keskusteluun sanomalla, että voihan Brian Cox. Se on vaan NIIN ihana. <3
  15. Mehukatti

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Hyvä päivä tulossa :) Perjantai! Heräsin itse virkeänä ennen kellonsoittoa. Nyt kahvia :)
  16. Mehukatti

    iPhone vs. Lumia?

    Lumian Windows-yhteensopivuus on ihan huippu. Duunikäytössä peruskonttorirotalla ykköspuhelin. Kaikki PowerPointit, Excelit jne aukeaa ilman ongelmia, ja niitä saa muokattuakin jos tarvis on. Mulla nyt Lumia 800 ja 920 tulossa. Ja saa tähän sitä viihdettäkin jos on ylimääräistä aikaa :)
  17. Mehukatti

    Kuinka monta yötä teidän vauvat on huutanut unikoulussa?

    Meillä isä piti unikoulun 8 kk ikäiselle vauvalle. Eka yönä jaksoi heräillä ja itkeä tunteja, toka yönä pari herätystä ja kolmantena nukkui jo 20-06, jolloin sai maitoa ja nukkui vielä pari tuntia. Toimi kuin unelma. Yöimetykset väheni tuohon yhteen kertaan per yö, paitsi tietty sairastelujen...
  18. Mehukatti

    Suositelkaa vaunuja/rattaita vauvalle

    Meillä on olleet Emmaljunga Ozonet city-kopalla. Kuljen paljon julkisilla Helsingissä, joten kriteereinä oli mulla nimenomaan keveys ja ketteryys. Samoin haettiin laadukkaan oloisia vaunuja, ei mitään rimpuloita. Pitkään arvoin Bugaboo Cameleonin ja noiden Ozonen välillä. Vaaka kallistui...
  19. Mehukatti

    Lähtisitkö salille?

    Paitsi jos sun ens viikko näyttää tolta niin ehkä vielä yksi lepopäivä vois olla hyvä :)
  20. Mehukatti

    Lähtisitkö salille?

    Mä ottaisin tietoisesti kevennetyn treenin. Ei kannata kovasti huhkia, jos olet ollut kurkkukipuinen vielä eilen. Mutta kun meet niin pysyy rutiini yllä ja tulee hyvä fiilis! Itsekin juuri tulin salilta ja nyt on hyvä mieli :)

Yhteistyössä