Hakutulokset

  1. I

    Lokakuun Lutuset 2014

    Heipsis! Täällä kans aivan onneton kirjoittelija, siksi harkitsenkin mieluiten sinne facebook ryhmään menoa. Harvemmin tätä koneella selaan ja kännykällä taas kirjoitus on joskus hankalaa. En meinaa millään pysyä täällä kärryillä! Ruokailusta: Mä ajattelin kysyä lääkärillä käynnin...
  2. I

    Lokakuun Lutuset 2014

    Grill <3 Minä muistan sut, ihana kuulla et vihdoin tärpännyt! :) Tää oli ihan OT juttu! Hih! :) Iippari ja PikkuKakkonen 5+6
  3. I

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mä soittelin tänään neuvolaan ja tehdääs päivitys: Mut voi siirtää sinne joilla ei LA tiedossa Neuvolantäti laski et kuulemma mulla nyt rv 5+5 ja ekassa ultrassa sitte katsotaan mikä tarkempi LA ja +*mitä viikkoja vastaa. :) Noo ihan kiva näinkin. Ekan neuvolan sain 18.3, hui kun jännää...
  4. I

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mä tässä nopsaan puhelimella kirjoittelen teille ja illalla voisin sitte koneella kirjottaa paremmin. :) Mä olen vielä täysin pihalla tästä kun en jotenkin olettanut voivani tulla raskaaksi vielä, yritystä takana siis 1v 2kk. Esikoinen nyt siis 1v 3kk ja häntä yritettiin vaan 11kk. Syntyi...
  5. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Paljon on asioita muuttunut, paljon on puhuttu, itketty, pohdittu ja naurettu. Tiedän jo itse, etten näin pahasti ylipainoisena voi raskautua, ja koska olen vasta 21 on minun aika tehdä elämäntapojen totaalinen muutos. Ja koska tahdon oikeasti laihtua, ja tahdon päästä niihin lukemiin missä...
  6. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä näemmä hiljaista. :/ Oon koittanut joka päivä laittaa viestiä mutta puhelimella ei nyt jostain syystä ole onnistunut. :/ KP4/27-33(45) / YK6!
  7. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hahaa, aamuyöstä alkoi menkat, eipä tarvinnut lähteä terkkariin labraan! :) Mulle voi siis päivittää: KP1/27-30(45) / YK5 / YA 12/2012
  8. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea kaikille plussanneille! :) Täällä taas omaanapaa: perjantaille uusi aika jolloin labrassa siis pissasta testi, vitjat mua ei kiinnostaisi yhtään. :( Menkat on nyt yli 2 viikkoa myöhässä, en jaksa tehdä enää edes testejä, kerran sain pregcheckiin ns. roskishaamun, olin unohtanut lukea...
  9. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Ihanaa, onnea kaikille plussanneille <3 Täällä ei menkkoja kuulu eikä näy. :( Raskaana en testejen mukaan (myöskin veritesti) ole, eikä ole edes sellaista tunnetta. Ne vaan nyt on jäänyt jonnekin. :( Ens viikolla vielä lähete tk:hon uuteen testiin, ja kun sekin nega niin sitten vissiin...
  10. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulla varattuna huomis aamuksi 9 jälkeen terveyskeskukseen se raskaustesti joka siis otetaan verestä. Samaan aikaan tuli lähinnä sellainen olo, että jos en olekaan raskaana niin mikä mua vaivaa. :( No mutta selviääpähän ainakin. Mä niin pelkään ihan sairaasti, että tämä olis sellainen...
  11. I

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Elikkäs siis, noi on jotain ebaysta tilattuja One Step testejä, ei lukenut merkkiä. Ja siis ovista bongasin niin, että kp15 oli sellainen 1 ennen tai 1 jälkeen ovisplussan, ja sen perusteella lähti haalistumaan, ja lopetin sitten testaamisen. Nyt on ollut kp:t lähempänä 30 ja ovis ollut aina...
  12. I

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä tämän aamun testit, vihreät on ovistestejä ja siniset raskaustestejä. Keskimmäiset on ne ns. aamun ekat (otettu tosin klo 4 aikaan :D ) Tuo reunimmainen raskaustesti näytti viivanpaikkaa siis aivan läpinäkyvää, ei väriä. Mutta mun mielestä tossa keskimmäisessä saattais olla pikkasen jotain...
  13. I

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla jotain kiinantuonti ebaysta ostettuja raskaustestejä jotka näyttää nyt negaa, pari päivää sitten näkyi ns. roskishaamu, ja eilen myös. Mutta siis todella hailukka. No tänään sitten testasin myös ovistestillä (on kyllä tässä kierrossa ovistestit näyttäneet jo kerran kp15 ovisplussasta...
  14. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Menkat myöhässä, testi näyttää jotain esihaamua, saas nähdä onko mulla sittenkin ollut tosi myöhäinen ovis. En tosin vielä uskalla edes haaveilla mitään kun ettei sitten pety liikaa. :) Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
  15. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Omanapailua: Tässä kierrossa tikutin ovista muistaakseni KP14 lähtien, ja silloin jo näkyi kuinka ovis olisi ihan super lähellä, mutta ei plussa, noo sitten seuraavana päivänä viiva heikompi, ja sama jatkui kunnes tänään KP 19? viiva ihan kuin haamuplussa eli aivan onneton. Mitä ätstä voisi...
  16. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tänne voi lisätä KP3/ YK 4 , aivan sairaan kipuisat oltavat. Onneksi vuoto on jo loppumaan päin.
  17. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Ovis oli kp 18 tänään testasin negan, mutta nyt ei auta kun odottaa. Olishan nyt vielä liian aikastakin. Odotan kyllä tätiä tulevaksi, enkä usko toista viivaa piirtyvän tässäkään kierrossa. :)
  18. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Minnah88: Minä näin ainakin ihan selkeän haamun siristelemättä. :) Ja Miramei : Onnea <3 ja paljon vauvaliimaa! :)
  19. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tänne voi päivittää kp2/27-30 yk3
  20. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mua ahdistaa aivan suunnattomasti. Kauheasti menkkaoireita, olen tehnyt viimeksi keskiviikkona testin ja se oli täysin puhdas nega, odotan siis menkkoja. Mutta mun kierto on oikeastaan pillereiden lopettamisen jälkeen ollut AINA sama. Toivottavasti kierto ei tästä veny toistuvasti. Ja...

Yhteistyössä