Hakutulokset

  1. M

    Ihan oikeesti!!

    |O |O :kieh: :headwall: :headwall: :mad: :stick: Vittu! Joo, ehkä mä vaan poistun täältä (ja piti oikein tehdä postaus tästäkin) :headwall:
  2. M

    Kerro tarina palstalaisesta

    Mäkin haluun! Keksikää mustakin :popcorn:
  3. M

    Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

    Joo, HOUSUHAME! En ymmärrä en :confused: Stringit. Onko ne oikeesti jonkun mielestä mukavat päällä?
  4. M

    Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

    Mulla palelee sääret todella paljon, niin käytän säärystimiä myös sisätiloissa. Sillain suoraks vedettyinä, ei makkarana nilkassa :D
  5. M

    Estonian uppoamisesta on tänään kulunut jo 18 vuotta

    No sama tuli mieleen! Sillon kun Estonia uppos niin lähdin seuraavana päivänä laivalle. Pikkasen meinas pikku tyttöä pelottaa :D
  6. M

    Miehet ja tissit

    Onhan tissit kaikkee tota, mutta ei, mä en vaan tajua mikä niissä niin paljon viehättää. Tosin mun ei ehkä tarviikkaan tajuta :D
  7. M

    Miehet ja tissit

    Miksi ihmeessä miehiä kiinnostaa isot tissit? Selittäkää joku mulle kun mä en tajua :D
  8. M

    NYT tarvii seuraa, kuka lähtee yöelämään? Helsingissä

    Oi voi, liian kaukana :|
  9. M

    NYT tarvii seuraa, kuka lähtee yöelämään? Helsingissä

    Minnes kelasit mennä? Väsyttäis kyllä vähän...
  10. M

    Perjantain Perinteinen, eli: MITÄ PÄÄLLÄ, LASISSA & LAUTASELLA?

    Päällä punaset sukkikset, mustat farkkushortsit ja musta toppi. Lasissa kokis laittia ja kohta lautasella kasviksia ja dippiä. :D
  11. M

    Jotain positiivista?

    Tuntuu olevan taas niin negatiivisia alotuksia, että miten ois että kerrottais mitä hyvää on tässä päivässä tai yleensäkkään elämässä? Voin alottaa... Olen iloinen että äitini pyysi minut yökylään. Voidaan jauhaa sontaa ja ottaa vaan rennosti :D
  12. M

    Apua, mitä me syödään tällä viikolla!

    Kaalilaatikko!
  13. M

    Kaikella on tarkoitus - vai onko??

    Ja paskat...
  14. M

    Kuinka monella on ollut hyvä vkl? :)

    Ihana viikonloppu tytön kanssa ihan kahdestaan! Nautittiin vaan oleilusta. Tänään illalla sitten tyttö lähtikin taas isälleen ja mä ihmettelen tässä tyhjässä kämpässä et mitäs hittoa mä teen taas seuraavat kaks viikkoa...... Aika surkee fiilis.
  15. M

    Sinä yli 170 cm pitkä nainen, käytätkö korkokenkiä?

    Ennen kyllä käytin semmosia 4-10cm korkoja lähes aina. Enää siinä ei vaan ole mitään järkeä...
  16. M

    Onko normaalia 8v. käytöstä?

    Meijän 8v. tyttö on äärirauhallinen tuohon verrattuna.
  17. M

    Kuinka usein otatte kotikännit tai hiprakat?

    Kalsarikännit ehkä kerran kuussa... En ees muista koska viimeksi oisin ollut baarissa :D
  18. M

    Millä pois mustekynä jäljet?

    :wave:
  19. M

    Millä pois mustekynä jäljet?

    Siinäpä kysymys olikin.. Tyttö sotki eilen kätensä ja vähän naamaansakkin vuotavalla mustekynällä. Millähän ihmeellä tuon hinkkaisi pois :confused:

Yhteistyössä