Hakutulokset

  1. SeaDragon

    aika surullista kun toi bb tuuli nyt sit pelkää jotain tauteja kun meni nusasee ilman suojaa..

    Ei tullu sille Tuulillle mieleen että oli saattanu ite sotkee ne lakanat?
  2. SeaDragon

    aika surullista kun toi bb tuuli nyt sit pelkää jotain tauteja kun meni nusasee ilman suojaa..

    :x koko Tuuli miks ton Teron pitää haksahtaa noihin idiootteihin?
  3. SeaDragon

    ilmaisia näytteitä!

    http://www.ilmainen.info/tuotenaytteet.html
  4. SeaDragon

    Testi: Mikä kouluruoka olet?

    Olet kuin kaalilaatikko ja lasi vettä Voi ei meinas tulla tippalinssiin, kun tää oli ihan just kuin minä. Miten voi olla mahdollista??? :'(
  5. SeaDragon

    Lasten hiusten värjäys

    polycolor schwarzkopf sävyteshampoo on hyvää jos haluaa kokonaan värjätä. http://www.henkel.fi/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-4E71839A/henkel_fis/hs.xsl/108_1437_FIS_HTML.htm Ja raitoja ollaan laitettu jollain en muista merkkiä nyt tyttö 11v.
  6. SeaDragon

    Poika halus esitellä kovasti pöksyjään aamulla.

    Oon joskus miehelle sanonukkin, että naisen paras lemmikki on yksi silmäinen vällykäärme. Pitääkin katella jos löytäis sille ne vällykäärmepöksyt jostain. :kieh:
  7. SeaDragon

    saako menkkojen aikaan treenata?

    Mä aloitin kuntoilun nyt ihan tosissaan kuukaus sitten, normaalisti joudun ottamaan 2-3 päivässä särkylääkettä 5 päivän ajan. Nyt selvisin 3:lla lääkkeellä ton 5 päivää. Kannaattaa urheilla. ;)
  8. SeaDragon

    Poika halus esitellä kovasti pöksyjään aamulla.

    Ai, kauheeta pitää varmaan takavarikoida miehen (23v.) Love Anakonda pöksyt, jos poika on ollukin isänsä kanssa liikenteessä ja ottanutkin siltä mallia. :laugh:
  9. SeaDragon

    Poika halus esitellä kovasti pöksyjään aamulla.

    Käytiin isomummoa katsomassa sellasessa vanhusten päiväkerhossa ja yritetään olla ilman vaippoja (2v.) Laitettiin hienot lohikäärme alushousut aamulla. Poika kaikille vastaan tulijoille jotka pysähty juttelemaan alkoi heti kertomaan: "Lohikäärme täällä" ja näytti farkkujen sisään. Minä siinä...
  10. SeaDragon

    2v. Tanssii madagaskarin tahtiin (sis. kuvan )

    Hauska kuva :laugh:
  11. SeaDragon

    Imetys onnistui sittenkin :)

    Hienoa, itse en ensimmäistä saanut imettää, mutta kaksi seuraavaa olen imettänyt 2v. saakka. :)
  12. SeaDragon

    2v. Tanssii madagaskarin tahtiin (sis. kuvan )

    Tuli parempiakin kuvia, mut tossa näkyy toi liike niin hyvin. Joo kumpparit tietysti väärissä jaloissa. :D
  13. SeaDragon

    2v. Tanssii madagaskarin tahtiin (sis. kuvan )

    :laugh: Kyllä lanteet heilahti. http://www.aijaa.com/v.php?i=2438598.jpg En ole ikuisuuteen kirjautunu enkä muista enää miten kuva lisätään harmi. :ashamed:
  14. SeaDragon

    mikä vittu siinä on ku on lenkillä pitää tuijottaa

    Joo, sain kokea tänään samaa. Mut oon huomannu omassa miehessä vähän enemmän kiinnostuneita katseita, kun olen alkanut kuntoilemaan. Tänään sano ettei sillä ole koskaan ollu tollasta sportti mimmiä. Ollaan oltu yhdessä nyt 5v.
  15. SeaDragon

    Seuraa vaikea kysymys tuonpuoleisesta...

    Niimpä, onneks ei tarvii omille lapsille tuollaista opettaa.
  16. SeaDragon

    Molluskat ja osterivinokas

    Pitääkin kokeilla noita mitä Potslojo ehdotti. Tuskin niistä mitää vaaraakaa on, kun on nyt kerran tullu ostettua.
  17. SeaDragon

    Molluskat ja osterivinokas

    No mihinköhän mä sitten ne laitan? Menee 10? hukkaan syön sit varmaan ite. :p On jo ollu pojalla viime heinäkuusta noi molluskat ja takapuoleenkin on alkanu ilmestymään. Jotkut vaan on kehunu miten ne on syöttäny tota osterivinokasta ja lähti kuukaudessa.
  18. SeaDragon

    Molluskat ja osterivinokas

    Miten saatte syötettyä lapselle niitä osterivinokas kapseleita poika on nyt 2.5v. Yritin eilen antaa sellasenaan veden kanssa, mutta toinen vaan pureskeli sitä kapselia. No sitten sekotin veteen ja laitoin ruiskuun sen mönjän ja yritin antaa pojalle. Vähän maisto ja yökkäili varmaan 5 min...
  19. SeaDragon

    yhteishuoltajuuden huonot puolet?

    Ei muuta huonoa, kun lasten isä ei anna muuttaa lasten sukunimeä. Tyttö on jo neljännellä eikä ainakaan vielä ole tullu vastaan mitään missä tarviis isän nimeä. Ollaan erottu 6 vuotta sitten.
  20. SeaDragon

    Paikkaatteko vaatteita?

    Pojan 8v. housuja joutuu paikkailee viikotain. Ihan uudet housut niin niissä on reikä polvessa heti ekan käyttö kerran jälkeen. Muutaman kerran paikkaan ja sitten heitän roskiin. Jos joku oma lempivaate menee vähän rikki niin kyllä korjaan senkin.

Yhteistyössä