Hakutulokset

  1. HouseOfSleep

    Rakennustyömaan meteli aikaisin aamulla

    Ok. Jos se kerran on sallittua noihin aikoihin niin sitten pitää vaan odotella... Tässä asuu siis paljon muitakin pieniä lapsia, että kyllähän se niihinkin vaikuttaa. Mut sit en ainakaan enempää niille valittele jos kerran on ihan normimeininkiä :) Kiitos Katyliina.
  2. HouseOfSleep

    Rakennustyömaan meteli aikaisin aamulla

    Siis kertokaa mulle, onko sallittua että rakennustyömaalla naapurissamme alkaa meteli jo kuudelta aamulla ja loppuu välillä vasta kahdeksan aikaan illalla? Otin yhteyttä firmaan ja sieltä pahoiteltiin asiaa. Homma jatkuu edelleen. Mihin tästä voi valittaa? Oon jostain saanut sen käsityksen...
  3. HouseOfSleep

    Mistä löytyis kelttikoruja?

    Ainakin EMP:N katalogissa oli jotain sen tyylistä, en jaksanut katsoa nettikaupasta sen tarkemmin. Mut hienoja on joka tapauksessa. EMP KORUT
  4. HouseOfSleep

    kaunko teillä ponnistusvaiheet on kestäny synnytksissä?

    No siinä on ensinnäkin asento sellainen ikään kuin kyykky, että paikat mahtuvat antamaan enemmän periksi kuin vaikka makulla (esim puoli-istuen selinmakuulla häntäluu ei mahdu kovasti joustamaan yms). Kuitenkin siihen jakkaraan ja tukihenkilöön saa tuettua sen verran että siinä on hyvä olla ja...
  5. HouseOfSleep

    kaunko teillä ponnistusvaiheet on kestäny synnytksissä?

    Ensimmäinen synnytys oli 2,5vkoa sitten ja helppo mullakin. Ponnistusvaihe kesti sen 15min, jakkaralla olin ja sitä muillekin suosittelen lämpimästi.
  6. HouseOfSleep

    Mä tein sen! Kosasin ukkoa!

    Paljon onnea! Itsekin kosin viime karkauspäivänä ja vastaus oli myönteinen. Onneksi se juttu ei sitten alttarille asti kestänytkään, olisi ollut suuri virhe. Nyt olen menossa oikeasti naimisiin ihanan miehen, lapseni isän, kanssa. Mutta oli se vaan todella jännittävä hetki kun sen sai suustaan...
  7. HouseOfSleep

    Paniikkihäiriö ja raskauden suunnittelu

    Opamoxia saa muuten käyttää imetyksen aikana, mulle ihan määrättiin sitä synnytyksen jälkeiseen ahdistukseen. Ja kun pohjalla paniikkihäiriö, niin vanha lääkitys (Pertriptyl) kirjoitettiin myös varalle, ovat kuulemma turvallisia ja lasta seurataan säännöllisin väliajoin. On parempi että lapsella...
  8. HouseOfSleep

    Kuka palstalainen on jäänyt mieleesi? Ketä kaipaat?

    Niin ja tää mies_kvl löytyi kuulemma joltain muultakin palstalta, missä haki jotain seksiseuraa muistaakseni samalla nickillä.... Tosi sääli jos nää pitää paikkaansa.
  9. HouseOfSleep

    Mistä ruuista et ole tykännyt ennen????

    Mä olen ennen aina inhonnut punajuuria, mut ainakin nyt raskausaikana oon himoinnut niitä koko ajan. Kermaperunoita/valkosipuliperunoita inhoan yli kaiken vieläkin...
  10. HouseOfSleep

    Miten teillä on psykoosi oireillut?

    Paniikkikohtauksien yhteydessä kaveri näki aikanaan välillä kaikkea todella pelottavaa, ennen kuin sai lääkkeet jotka puree niin ahdistukseen, paniikkiin kuin siihen harhaisuuteenkin. Kyllä se tiesi tosin kans et ne jutut ei ollut totta, mutta pelkäsi silti (kukapa ei pelkäisi jos näkee jotain...
  11. HouseOfSleep

    G: Lemmikkisi?

    Kaksi kääpiöluppakania. Ovat kuin koiria käytökseltään, seuraavat, kerjäävät (oma syyni), hyppäävät sohvalle kainaloon, vaativat rapsutuksia ja ovat tietty sisäsiistejä. Raapivat jopa välillä makkarin ovea kun haluavat yölläkin meidän väliin.. :D
  12. HouseOfSleep

    Älkää vaan uskoko noita huostaanotto-provoja, joissa ei ole

    Kyllä, eikä ollut eka kerta. Ihan poliisin kanssa juttelin kun otettiin muksu vastaan... Eikä ne poliisit ota sitä lasta yhden soiton perusteella, kyl ne itse toteaa sen tilanteen siellä paikan päällä. Ärsyttää nää jutut, koska itse olen nähnyt et perheessä hätä ja apua ei saada ajoissa... se...
  13. HouseOfSleep

    Älkää vaan uskoko noita huostaanotto-provoja, joissa ei ole

    Muistan eräänkin tapauksen, jossa poliisit toi vastaanottokeskukseen ihan oikeista syistä vauvan/taaperon. Oli siis ollut raukka ryyppyporukalla keskellä yötä kännisten keskellä (myös äiti), väsymystään itkemässä. No tämä äiti sit mulle (olin siellä hoitamassa lapsia) itki useaan kertaan, miten...
  14. HouseOfSleep

    Intialainen ruoka.. Muita faneja?

    Oiii... Kanaa tikka masala, extrapaljon raitaa ja naan-leipä :heart:
  15. HouseOfSleep

    Anoppi toi pussillisen vaatetta vauvalle.

    Mä en ole juuri vaatteita itse ostanut. Jokapuolelta tulvii lahjoituksia nimittäin, meillä oli kai niin hyvä ajoitus kun kaikki lähipiirin muksut on just kasvaneet vauvaiästä pois... Ihan mukavaa, mut enempää ei voi ottaa vastaan kun ei vaan mahdu kaappeihin. :D
  16. HouseOfSleep

    Pinoon ne joita ei ole "palstakiusattu"

    Eipä muakaan ole... No mä luulen olevani melko huomaamaton tai etten pahemmin ehkä ole onnistunut ärsyttämään muita, ainakaan se ei oo ollut tavoitteena ikinä. Joskus kyllä joku toivoi että mut raiskattaisiin ja pahoinpideltäisiin ja lapseni myös, syy siinä et mieheni on sivari ;)
  17. HouseOfSleep

    Mitä lapset kertovat päiväkodissa hoitajilleen?

    "Isi kutsuu mua ja äitiä paukkutytöiksi kun me aina paukutellaan." Kiva tietää :) "Meidän isi juo aina kaljaa." ;) Kuvakirjassa oli koira, jonka peräpää oli kuvan etualalla, koska sen häntää sai heiluttaa. Lapsi tokaisi ilahtuneena, että: "Se näyttää peesettä!" ... Öö, onhan noita nyt...
  18. HouseOfSleep

    help! auenneet suupielet

    Mulle tuli tuota yhdessä vaiheessa aina kun söin tuoretta tomaattia.... allergiaa siis kai.
  19. HouseOfSleep

    sikiön kääntyminen pää alaspäin?

    Mulla kääntyi raivotarjontaan vasta viikolla 36+. Sitten kääntyi parin päivän päästä takaisin perätilaan, ja olin jo sairaalassa viikolla 37+5 muistaakseni sitten äitiyspolilla että koitetaan kääntää takaisin, ja sepä olikin sitten ilmeisesti yöllä mun huomaamatta kääntynyt taas itsekseen. Kolme...

Yhteistyössä