Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Heippa :) En ole kirjoitellut kuukausiin, mutta joku mahtaa ehkä vielä muistaa? Meille syntyi tyttö 10.10.2012 mitoin 3675g ja 50cm (rv 39+0 ) :heart: Mittoja ei tarvitse lisätä etusivulle... Synnytys meni aika nopeasti ja hyvin, olin valmiiksi sairaalassa kipeiden epäsäännölisten...
  2. H

    Tyttö vaiko poika?

    No poika tietysti :) Onnea!
  3. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Jee uusi pino :) Enää kolme uutta pinoa ja sitä seuraava on meidän kuukausi :) Kattelin tuota odottajien listaa ja Suandra, mistä päin olet ? Meillä on sama synnäri ja LA :) Sabinafair: Onnea puolivälistä :) Mullakin ollut ihottumaa huulien pielissä, mitä normaalisti ei ole... Kummaa...
  4. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Omaa napaa nyt taas vallan, kun muka on niin kiire, ettei ehdi lukemaan.. :/ Tänään oli rakenneultra ja siellä oli kaikki hyvin :) Vastasi viikkoja ja mitään poikkeavaa ei löytynyt. Mulle voi myös päivittää TYTTÖLUPAUKSEN <3 Hömpi ja möykky 20+2 (täytyy keksiä joku muu nimi :D )
  5. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Onnea anu84!! :) Kävinkin jo plussapinossa kuikuilemassa, että on tärppi käynyt... :) Täällä joka päivästä selviäminen vie aika ison palan voimista, en siis jaksa kirjoitella... :/ Paino asiaan piti kuitenkin kommentoida, että mulle on tullut mojovat 10kg jo tähän mennessä :D Hömpi ja...
  6. H

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea uudesta onnesta!!! :heart:
  7. H

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    18+2 :) Ihania mahoja täällä :) Varsinkin kiva katsella muita lokakuisia <3
  8. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Apua kun olenkin taas tippunut kärryiltä :( Joka uuden pinon kohdalla vannon, että nyt seuraan useammin, mutta koskaan se ei onnistu... Tänään aijon lukea kuulumisenne illalla! :) Elossa oleva Hömpi 17+1 :)
  9. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    LP vastattu :) Kateellisena odottelen potkuja.. Jotain liikehdintää olen huomannut, mutta aika heiveröisiä vielä, niitä ei oikein edes ehdi tuntemaan... (kun juoksee tuon taaperon perässä :D ) Eilen EHKÄ tunsin pari kovempaakin muljahdusta, mutta en menisi vannomaan... Esikoisesta tunsin...
  10. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Niin meillä siis on jo yksi lapsi, joka ei tee eroa helpoksi kyselemällä isiä :( Onneksi vielä niin pieni, että ehtii unohtaa meidän koskaan asuneen yhdessä perheenä... En sitten mene kommentoimaan missä vaiheessa ero on "helpointa" tai vaikeinta, kyllä tässä apua olis vailla ihan joka...
  11. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heippa kaikille... Voisin ruveta seuraamaan aktiivisemmin pinoa, tuntuu etten pysy yhtään jutuissa mukana... Minusta tuli nyt sitten yksin odottaja :( Jäin yksin pojan kanssa, kun mies kyllästyi ainaiseen riitelyyn ja muutti pois. Uskomatonta, että näin voi käydä ja olen nyt yksin... :(...
  12. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Kukkuu :) Ilmottaudun olevani hengissä vielä... vähän on täällää elämässä ihmettelemistä niin en ole kerinnyt koneelle... Nyt täytyy aktivoitua taas :) Hömpi 14+2
  13. H

    Lapset tekevät vanhemmistaan onnettomia

    No tavallaan totta... Mutta ei kaikki silti jämähdä siihen olotilaan.. Itse olin ekat kuukaudet meikkaamatta, tukka pystyssä ja usein vaatteet vedin kaapista niskaan sen enempää miettimättä sopivatko yhteen... Sitten kun vanhemmuuteen tottui niin alkoi taas kiinnittää enemmän huomiota itseensä...
  14. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Minä tunsin esikoisen liikkeet rv14 vaikka olin ensisynnyttäjä :) Ekat potkut tunsin pari viikkoa myöhemmin, nämä ekat liikkeet olivat sellasia muljahduksia ja kutituksia :) Istukka oli takana... Että mielestäni ihan hyvin voit tuntea liikehdintää :) Kateellisena odotan noita ensimmäisiä...
  15. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heippa! Mä olen kyllä nyt tosi huono palstailija, en millään pysy jutuissa perässä :( Ei vaan riitä aika tai sitten on liian huono olo koneella istumiseen. Esikoisesta ei kestänyt pahoinvointi näin pitkälle.... Eilen oli ultra ja ei saatu turvotusta mitattua, kun vauvalla oli hassu asento...
  16. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heipsis. Karsee olo meni pois pariksi päiväksi vain tullakseen takaisin :D Vähän masentaa tämä sisällä istuminen, kun ei jaksa touhuilla yhtään. Toivottavasti kohta helpottaa. Ihania ultrakuulumisia :) Mullakin ensi viikolla sitten.. Ihania keväisiä päiviä kaikille :) Hömpi 11+0 :heart:
  17. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Poika syntyi 39+0 ja synnytys kesti 5h5min säännöllisistä supistuksista. Vettä oli lorissut jo monta päivää aikaisemmin ja vähän ehdin jo saamaan käynnistyslääkkeitäkin. Synnytys alkoi siis 38+4 limatulpan irtoamisella ja vesien tihkumisella, käynnisteltiin seuraavana päivänä ja seuraavaa yötä...
  18. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Taas on tullut paljon tekstiä, kiva juttu :) Ruokajutuista... Itse olen sitten varmaan aivan super nipo, mutta ei tulisi mieleenkään uhmata ruokasuosituksia! Se ei ole kyllä kovin vaikeaa, kun en normaalistikkaan syö suurinta osaa kielletyllä listalla olevia. Mutta mielestäni nämä suositukset...
  19. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Viimeksi kun kirjoitin taisi sivuja olla 3 ja nyt 15 :laugh: En millään ehdi tai jaksa lukea kaikkien kuulumisia... Paha olo on saanut ihan mökkihöperöksi, en jaksa tehdä mitään enkä mennä mihinkään... :/ Mutta kai se tästä kohta helpottaa! Tsemppiä kaikille ja voikaa paksusti :) Hömpi 9+1
  20. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Voi että miten paljon täällä tulee tekstiä :O En pysy millään mukana! Esikoisen alkava uhmaikä ja pahoinvointi sekä väsymys on sellanen yhdistelmä, että tuntuu päivät täyttyvän vaan siitä, että pääsee kaatumaan sänkyyn... Harmittaa, kun kaikki tuntuu menevän vaan ohi, ei vaan jaksa paljon mtn...

Yhteistyössä