Hakutulokset

  1. S

    Vanhemman menetys

    Minulla tuli myös samanlaisia oireita kuin isälläni oli hiukan ennen kuolemaansa, käsien puutumista ym. Lihakset menivät kramppiin eikä veri kiertänyt, päätä särki koko ajan, stressi sekoitti päänkin niin että tuntui että mitään ei muista, enkä muista vieläkään. Suruviesti tuli kuin salama...
  2. S

    Vanhemman menetys

    Hei :flower: Olen pahoillani menetyksistänne. Oma isäni kuoli täysin yllättäen tammikuussa vain 55-vuotiaana. En oikeastaan vieläkään sisäistä asiaa, mutta tämä "käsittelemättömyys" aiheutti fyysisiä oireita. Nyt koitan pikkuhiljaa tunnelukkoani availla asiantuntijan avulla kun en siihen itse...
  3. S

    kuukuppi

    Täällä myös tyytyväinen käyttäjä jo reilun vuoden! Varmistajana kestositeet, joten ei enää rahanmenoakaan asian tiimoilta. Suosittelen! =)
  4. S

    PMS-oireet

    Kotihirviö, minulle kokeiltiin esikoisen jälkeen Teroluteja pms-oireisiin. Muistelisin että jonkun verran auttoivat, tosin kauan ei tullut kokeiltua kun tulin melkein heti uudestaan raskaaksi. Itsellä aivan järkyttävät oireet, eroa on tehty joka kuukausi. Ei ole helppoa elämä ei.. =)
  5. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Onnea kaikille plussanneille :flower: Lisään vielä omiani: -hillitön nälkä -herkkuhiirelle ei maistu mikään entinen tykästys (!) =)
  6. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Ihan pakko tulla tähän mukaan, vaikka tiedän että en ole raskaana =) Itellä: -tissejä vihlonu -nännit näyttää kummalta (älkää kysykö, en osaa selittää =) ) -selkä kipeä ja masu välillä -röyhtäyttää joskus (yleensä ei) -hermot tiukilla, mutta kauheita hellyyspuuskia lapsille :heart: -ei...
  7. S

    Hammashoitoa nukutuksessa

    Nukutukselle on vaihtoehtona erittäin hyvä hammaslääkäri. Löytyy ainakin Tampereelta yksityispuolelta.
  8. S

    bumbo istuin

    Muakin kiinnostais jos jollakin on kokemusta... =) Tuttu niitä myy ja hän on kehunu tosi paljon, mutta olis kiva kuulla muitakin kokemuksia!
  9. S

    opiskelijat jyväskylästä

    Hei! Etsin ystävää Jyväskylästä tai lähiseudulta, joka olisi suht samanlaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Eli olen heinäkuisen -04 tyttövauvan äiti, avioliitossa, vm -77 ja perheeseemme kuuluu vielä itsepäinen kissaneiti. Opinnot yliopistossa ovat vielä kesken. Tuttuja näillä seuduilla ei...

Yhteistyössä