Hakutulokset

  1. Metsäpeikko

    Teinipari kahdestaan mökillä..

    No ei tod. Tuossa iässä ei mitään mökkireissuja kahdestaan harrasteta. Iltasella saa tulla käymään mutta ajoissa omaan kotiin nukkumaan. Sehän menisi nussimiseksi ja kännipäissään haluaisivat kokeilla ilman kumia. Senhän nyt tietää mitä siitä syntyy; WT:ä pukkaa...
  2. Metsäpeikko

    Muita joilla omat rahat parisuhteessa? Ollaanko ainoita?

    Kummallakin omat tilit ja käyttöoikeudet ristiin kummallakin. Kun laskuja maksellaan, otetaan sieltä missä sitä rahaa on niin että kummallekin jää korttimaksuvaraa. Usein siirrellään toistemme tilille jos toisella uhkaa mennä nollille. Meillä ei lasketa. Ihme teinaritouhua tuo "mulla on omat...
  3. Metsäpeikko

    Voiko pieksää koulukiusaajan + hänen vanhemmat?

    Pyh! Jos lastasi syytetään kiusaamisesta niin kyllä erittäin suurella tödennäköisyydellä hän sitä myös on. En ole koskaan nähnyt että syytöntä syytettäisiin kiusaamisesta. Puhuttelun paikka...
  4. Metsäpeikko

    kuinka pitkä ponnistusvaihe?

    Eka alle 10 min. Toka alle 1 min. todellista (1 min. minimi aika). "Älä ponnista!" "En mä ponnista, se tulee nyt!"
  5. Metsäpeikko

    Hui, voiko karstan poistaminen tuhota vauvan hiusnystyt lopullisesti?

    Teet kyllä jotain väärin. Tässä oikea(ampi) tapa: http://youtu.be/0ihqx8e-too
  6. Metsäpeikko

    Youtube

    Tästä näin: https://support.google.com/youtube/answer/161805?hl=fi
  7. Metsäpeikko

    alapään ulkonäkö

    Tästä alkaa uusi alapääketju! :-)
  8. Metsäpeikko

    Kuinka monta seksipartneria, ikäsi ja sukupuolitaudit?

    Ikä 45 Kumppaneita 3 Tauteja 0
  9. Metsäpeikko

    Kertokaa hyvä ja edullinen kuohari!

    Jos eläimesi on sulle rakas niin ei kannata sitä edullisinta hankkia. Kuohari – Wikipedia
  10. Metsäpeikko

    Ideoita hääpäivän viettoon/ Miten te olette viettäneet hääpäivää?

    Ollaan yleensä ostettu vähän parempaa ruokaa mutta ei juuri mitään muuta. Onhan noita nyt vietetty kohta paritkymmenet...
  11. Metsäpeikko

    Elämä parisuhteessa ilman seksiä

    No ei tuokaan hääviä ole. Jos nainen antaa velvollisuudesta eikä osallistu itse mitenkään eli muistuttaa sahapukkia niin tuosta on kyllä miehellä nautinto kaukana. Ellei sitten nainen feikkaa hyvin... Itselläni siis tilanne ettei vaimoa kiinnosta pätkääkään seksi mutta ei sitä kyllä...
  12. Metsäpeikko

    12 vuotiaan runsaat kuukautiset ja jatkuvat ohivuodot,apua!

    Tuolla jo pari vuotta sitten ehdotin lasten teippivaippoja. Housuvaipat eivät mahdu tuon ikäiselle.
  13. Metsäpeikko

    Kadonnut seksielämä

    Ei mikään. Kaikki mammat täällä vain tyypillisesti olettaa että vain miehet pihtaa ja jos nainen pihtaa niin sekin on sen miehen vika. :p
  14. Metsäpeikko

    Kuuluuko teidän joulupöytään alkoholi?

    No ruoan kanssa maitoa mutta joulun ajan illat meneekin sitten mukavasti tissutellessa.
  15. Metsäpeikko

    Vaimolla toinen: Asumusero vai yhdessä yrittäminen suhteen korjauskeinona?

    Heittäkää kummatkin asia takavasemmalle ja jatkakaa normaalia elämää. Puhukaa jos siltä tuntuu. Kyllä se siitä lutviutuu. Ei mitään asumuseroja, siihen kun tottuu niin huomaa että täähän on helppoa. Seuraavaksi olettekin taistelemassa lapsista. Jos liittonne on vahva ja säilyttämisen...
  16. Metsäpeikko

    Kadonnut seksielämä

    Kaikki olettaa että ap on nainen? Vieraisiin vaan jos akka pihtaa. Silloin velatkin muuttuu saataviksi! :p
  17. Metsäpeikko

    Olipa uskomattoman viriili mies.

    Miten nuo kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Itsekin hain reseptin ihan huvimielessä.
  18. Metsäpeikko

    käsi sydämelle: kuinka usein harrastat seksiä?

    Jaa-a, hiljaista on ollut viimeiset pari vuotta. Ehkä 2-4 kertaa vuodessa, jos sitäkään. Lupa on annettu vieraisiin mutta eihän kukaan tule mua kotoa hakemaan eli pitäisi jalkautua baariin. Mutta ei oikein hotsittais ventovieraiden kanssa vehdata. Toki jos ne tulee tekemään aloitteen niin sitten...
  19. Metsäpeikko

    Soitanko miehelleni vaiko en?

    Ristus mitä touhua. Itkupotkupukuraivari kun emäntä "vittuilee"! Jätä jo se kakara ja etsi itsellesi tasapainoinen kumppani, jo lastesikin vuoksi. Itse kun kaksi kertaa vuodessa menen saunaillan kautta baariin niin se on vain ilmoitusluontoinen asia; tulen kun tulen. Ja sama toisin päin...
  20. Metsäpeikko

    The ketju

    MTV3 Hitsillä harrastetaan seksiä. Itse en ole vastaavaa tehnyt pariin kuukauteen. Vaimo on työpaikkansa juhlissa ja kotiutunee piakkoin. Kysymys kuuluukin että hoidanko itse itseni vai ehdottelenko törkeyksiä vaimolle kun se kotiutuu? Toki vastaus on (ennen kuin ehdin mitään kysymään) "mä...

Yhteistyössä