Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja onnea anu84 plussasta! Me käytiin kanssa eilen rakenneultrassa, jossa kaikki oli juuri niin hyvin kuin vain voi olla. Koko vastasi viikkoja päivälleen, eilen siis 20+2. Saatiin myös tietää, että meidän ensi viikolla 3 vuotta täyttävä poika saa...
  2. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    POKS 20+0! Puolen välin kunniaksi tunsin tänään ensimmäiset pienet töytäisyt, vihdoinkin! :heart: Kaksi yötä vielä rakenneultraan! I can't wait! Tanyaz & Mini
  3. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Toista odotan, enkä ekastakaan tuntenut ku vasta joskus 20+?. Jotenkin niitä liikkeitä vaan on odotellut nyt enemmän ja että tuntuisi aikaisemmin.. Ja ekassa raskaudessa oli istukka edessä, ehkäpä nytkin.. :) Pakko vaan aiheuttaa turhaa stressiä itselleen.. Vaikeaa edelleen uskoa, että kaikki...
  4. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Rakenneultra on nyt perjantaina 18.5. ja täytyy sanoa että jännittää aika lailla. Tänään rv 19+5 enkä ole vieläkään tuntenut liikkeitä. :( Pelottaa, ettei kaikki olekaan hyvin, vaikka pikkuisen sydän hakkaa doppleriin 150 lyöntiä/min (ellei se sitten ole oma syke..) Tuntuu, että kaikki muut...
  5. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Sachie: Paljon voimia teille! Galluppiin Millä viikoilla syntyi rv 39+1 Synnytyksen kesto 6h? Paino ja pituus 4050g ja 53cm Miten alkoi Perjantaiaamuna kovaa painetta vatsassa, soitto Kättärille jossa sain ohjeeksi ottaa Panadolia. Päivän vietin sängyn pohjalla, illalla totesin...
  6. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Np-ultrassa käyty ja kaikki oli juuri niin kuin pitääkin! Laskettu aika aikaistui päivällä ja on 3.10.2012. Tiedä sitten miksi muuttivat. Täällä on paha olo ja jatkuva väsymys väistynyt, tilalle tullut kauhea tissikipu. Todella raskaat ja arat rinnat, ei kiva. Kahvikin alkaa pikkuhiljaa taas...
  7. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Iltaa pitkästä aikaa! Kauhean paljon on kirjoitusta kertynyt, enkä varmasti kaikkea muista kommentoida... Voimia menetyksen kohdanneille! Kahvin juonti on jäänyt lähes kokonaan. Kahteen viikkoon ei ole maistunut ollenkaan. Silloin tällöin olen yrittänyt juoda, mutta muutamaan huikkaan se...
  8. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    ail Itse kävin Femedassa Fredrika Forsskåhlilla ja voin suositella! Hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen ~83€, joten ei paha sekään. Tässä linkki sivuille: FEMEDA - Gynekologi, mammografia, 4-d ultra Täällä sairastetaan. Poika oli kovassa kuumeessa pe-la ja itselleni nousi 39°C kuume eilen...
  9. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    onnellinen84 Mä kävin ar-ultrassa eilen Femedassa, Helsingissä. Maksoin käynnistä 83€, eli ei paha. Lääkäristä riippuu myös aika paljon hinta. Itse kävin Fredrika Forsskåhlilla.
  10. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Iippari Paljon voimia teille! Kurjia tällaiset uutiset! Ammatista Kirjapainossa työskentelen. Työ on fyysisesti aika raskasta ja omista hommista toisiin ohjataan taas hyvissä ajoin. Kävin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin. Turhaan panikoin. Kokoa oli "hänellä" (kuten täti kutsui) 11,2mm...
  11. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ei olla vielä kerrottu vanhemmille. Jos (kun) saadaan huomenna hyviä uutisia ultrasta, aion omille vanhemmille kertoa. Miehen isälle kerrotaan ehkä vasta vähän myöhemmin, tai kattoo nyt. Meidän esikoinen oli molempien vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi ja tästä tulee toinen! Miehen isä...
  12. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Iipparille tsemppiä! Mulla oli neuvola rv 5+5, eli aikaisin myös. Ensikäynnillä ottavat ainakin virtsakokeen, mittaavat verenpaineen ja hemoglobiinin ainakin. Lähetteet ultraääniä varten täytetään myös. Muistilista äidille ensikäyntiä varten: - tarkista viimeisten kuukautisten...
  13. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Onpas taas tullut paljon uusia. Tervetuloa ja onnea plussasta! :flower: DsariaL Toukokuun toivotuissa oltiin samaan aikaan. Toivottavasti tällä kertaa meidän pikkuiset jaksaa pysyä matkassa. Paljon onnea! Lumi & LumiLinnea Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Lasten ikäerosta Meillä myös...
  14. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Taatu ja ikiäiti Onnea! Ihanaa, että kaikki hyvin! :heart: Lumille ja LumiLinnealle onnea huomiseen ultraan! Valoa ja hömpi mulla myös ultra torstaina, rv 7+0. Vasta klo 15, joten pitkä päivä tulee töissä olemaan. Pelottaa ihan pirusti! Eilen illalla ja tänään ollut tosi etova olo. Nyt...
  15. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulisi tyttö, joka onkin toiveissa. Esikoisesta toivottiin poikaa ja poika tuli. :) Tyttö-/poikaoloa ei ole, ei ollut esikoisestakaan. Silloin kyllä pyöri vain tyttöjen nimet mielessä, vaikka poikaa toivottiin. Ei olla edes esikoiselle vielä kerrottu...
  16. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Joo ja tupakoinnista vielä. Ennen esikoista olin kova sauhuttelija. Juuri ennen plussaa silloin lopetettiin miehen kanssa molemmat. Kerran olen "kokeillut" sen jälkeen, mutta ei tulisi mieleenikään jatkaa. Nykyään sitä vaan miettii, että miten sitä koskaan siihen tavaraan koskikaan.. :) Onneksi...
  17. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta! Ja onnea plussasta! Paljon on taas kertynyt tekstiä. Ainakin painosta on ollut puhetta. Itse painoin ennen esikoista ~64kg ja kolme päivää ennen synnytystä 85,2kg. Nyt lähtöpaino oli sama (vasta nyt tammikuussa pääsin takaisin tähän lukemaan...
  18. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Heips. Ekä neuvola oli tänään, eikä kyllä mennyt 'suunnitelman' mukaan. Hoitaja oli sairastunut ja tämän tilalle tullut oli sitä mieltä että ei ultraan. :( Yksityiselle oli varattuna aika, mutta siirsin sen kuitenkin kaksi päivää myöhemmäksi, 16.2. Silloin rv 7+0 eli pitäisi varmasti sykekin jo...
  19. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Mamiko Paljon voimia myös teille sinne!:hug: Kurjaa, että tällaisia uutisia tulee. Molempien kohdalla on kylmät väreet riipineet selkää ja kyyneleet kohonneet silmiin.. :'(
  20. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Voi ei, Mimianna, paljon voimia teille!!! Galluppiin Ei olla kerrottu raskaudesta. Tai itse oon yhelle kaverille, joka on täysin erillään muista tutuista, ettei oo pelkoa että puhuis eteenpäin. Syksyn keskenmeno pitää varpaillaan, enkä halua joutua uudelleen samaan tilanteeseen. Silloin olin...

Yhteistyössä