Hakutulokset

  1. T

    Surullisin laulu jonka tiedät?

    Kyllä se taitaa olla tämä. Myös monet virret on tosi surullisia, vaikka niissä saattaa olla lohdulliset sanat.
  2. T

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Kiva kuulla. =) Ja vielä hunnusta: eikös ortodoksikirkossa pään peittäminen ole naisihmisille erittäin suotavaa, joten siinä mielessä luulisi hunnun olevan ihan hyvä valinta. Vaikka nykyään jumalanpalveluksissa kyllä harvemmin huivipäisiä näkee. Hihittelin itsekseni kun minä "vääräuskoinen"...
  3. T

    Nalkutanko ihan turhasta?

    No ok kaks kertaa vielä menee. Mut kolmas kerta on jo liikaa. :D
  4. T

    Nalkutanko ihan turhasta?

    Nalkuttaminen on aina turhaa. Jos kertasanominen ei auta, niin pitää vaihtaa tekniikkaa tai luovuttaa.
  5. T

    onko kevät myöhässä?

    Helsingissä oli jo kiirastorstaina terassit auki ja tytöt minihameissa.
  6. T

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Ap:llä on siis ortodoksiset häät, koska on kruununkannattajat? Jos saa kysellä, niin oletteko molemmat ortodokseja? Ja jos olette, niin eikö ole tullut miltään taholta mitään vinkkejä, että pitäisi mennä ennen lapsia naimisiin? En tunne kovin hyvin ortodoksien kuvioita, mutta olen viime...
  7. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    Ehkä se oli joku leikki...?
  8. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    On. Parempi kun ei vaan näin ihmisenä kuvittele tietävänsä sellaisia, mitä ei tiedä. :) Jumalat on jumalii, ihmiset on ihmisii ja siinä on ainakin vissi ero, olipa niitä kumpiakaan olemassa tai ei.
  9. T

    Jos nyt valvoo....?

    Niin väsyttääköhän aamulla? :xmas:
  10. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    Ja eikö sellainen jumala olisi aika julma joka edellyttäisi että kaikki palvovat samalla tavalla :D
  11. T

    (Hää-)huntu äiti-ihmisellä?

    Huntu on kaunis, ja minusta voi laittaa. Osa vieraista varmasti mielessään moittii. Itse en laittaisi huntua, koska en kehtaisi, mutta minusta olisi mukavaa, jos joku muu kehtaisi. Se on vanha symboli, ne muuttuu ajan myötä. Kukaan ei nykyään ihmettele myrttikruunun puuttumista. Minusta...
  12. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    Ei ateisti välttämättä kiellä jumalien olemassaoloa. Ateisti voi käsittääkseni olla myös siten, että kieltää jumalien olemassaolon (henkilökohtaisen) merkityksen.
  13. T

    V*tun v*ttu....

    :laugh: Niinpä niin. *huokaus*
  14. T

    Mitäs jos Jeesus ei oliskaan kuollut ristillä?

    Eikös Lunatic sulta ole täällä palstalla otettu ajat sitten kaikki muutkin ihmisoikeudet pois, niin onhan se nyt selvä ettet saa uskoa mihinkään. Menee muiden hienot uskot ihan pilalle. :saint:
  15. T

    Piiskaa ottaisin mykkäkoulun sijaan

    Kai oot ehdottanut tuota miehellesi?
  16. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    Onkos muitakin vaihtoehtoja, kuin A) kaikkien B ) ei kenenkään C) noitten muiden, minä oon oikeassa D) minun, noi muut on oikeassa
  17. T

    G: Kenen jumala on oikea jumala?

    Aika masentavaa jos jumala on jonkun.
  18. T

    sanokaas jotain lauluja mitkä kertoo ikävästä

    Jippu - Rakkaus voittaa http://www.youtube.com/watch?v=wVzD53li74w
  19. T

    ihan kivasti tuli muniin väriä vaikka näytti ensin ettei tartu

    :heart: Ihania! Karkkiväreilläkö?
  20. T

    Antaisiko joku mulle satasen...

    Laita ittes nätiks ja mene baariin sen toivossa, että joku tarjoaa.

Yhteistyössä