Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Ultrassa oli kaikki hyvin! Pitääkin käydä kannassa kurkkaamassa tuo riskiluku!
  2. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Tänään vihdoin ja viimein np-ultra! Viime yö meni kyllä ihan harakoille! Joko en saanut unta tai jos sain niin näin painajaisia siitä että vauva on epämuodostunut.. Onneksi aika on ihan aamusta niin ei tarvi kauaa enää kärvistellä.. Toki jännittää nii paljon että vatsa on sekaisin Nellinu ja...
  3. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Minäkin olisin kiinnostunut fb-ryhmästä mutta vasta kun np-ultra käyty, eli se 1,5vko vielä.. Pahoinvointi on mullakin nostanut nyt vasta päätään. Ihan samat ajatukset kun @mimmi92 sullekin..Että eikö tän pitäis olla jo takana päin? Vatsa mulla näkyy jo selvästi. On tosi vaikea yrittää enää...
  4. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Vaunukeskusteluja oon minäkin jo innoissani odotellut Meillä tosiaan vanhemmat lapset jo 7 ja 5, ja kaikki heidän aikaiset on hävitetty aikoja sitten. Meillä ollut aina Emmaljungan vaunut, nyt kaipaisin jotain muutosta. Ihan vaan vaihtelun vuoksi Eniten silmää miellyttää Bugaboon buffalot...
  5. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Millä rv teillä on np-ultrat? Mulla on 13+4 ja vähän kauhistuttaa kun on noin myöhään, mutta minkäs teet?
  6. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Te joilla kolme lasta tai nyt kolmas tulossa, mikä auto käytössä? Mitkä istuimet lapsilla? Meillä auto lähtee vaihtoon, vaikka farmari onkin. Takapenkille ei saa kolmea istuinta millään ilveellä. On tosi kapea sisätiloiltaan. Mitään tila-autoa ei olla ostamassa. Takapenkille pitäisi mahtua...
  7. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Kävin tänään ensimmäisessä virallisessa neuvolassa. Sovittiin yhessä että hoidetaan pikaisesti, että pääsen töihin takasin mahdollisimman nopeasti. Sykkeet kuului heti kun doplerin vatsalle asetti, mullakin ehkä se 5cm navasta alaspäin? Verikokeisiin menen huomenna ja sitten varaan ajan...
  8. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Kiitos @mimmi92 ! Täältä yritin epätoivoisesti etsiä kuka olis samoilla viikoilla, että vois vakoilla ton lasketun ajan Päädyin,että joko 1,2 tai 3.12. Ihan sama mulle mikä tuolla on, mutta jos se on tuo 3.12. niin voihan sen sinne vaihtaa kun ehtii/jaksaa Keskiviikkona menen aamusta neuvolaan...
  9. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Moikka, pääseekö vielä juttuihin mukaan? Olen 29 -vuotias ja kolmatta odotellaan, laskettu aika on joulukuun eka? Ihan varma en ole, kun tää tulokas on pieni yllätys ❤ Ultrassa on jo käyty (varmistamassa millä viikolla edes suurinpiirtein mennään) ja nyt on rv 10+0. Osaako viisaammat sanoa...
  10. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Moikka! Tulin vaa täältä kyselemään et haluiskohan joku (esim. postimaksujen hinnalla) pregcheckin ovulaatiotestiliuskoja 10 kpl:n avaamaton paketti sekä foolihappoa 300 µg 30 kpl avaamaton paketti myöskin. Tilattu raskauskeijulta! Meinin silloin alkuvuodesta tilaamaan ja sit tietysti...
  11. N

    Koira-allergisten vanhemmat, mahtaako tämä olla allergiaa, miten ja kuinka nopeasti

    Voi hyvinki olla allergiaa, mut hyvin voi olla myös et vaa perus flunssa osunu samaa aikaa. Sinuna kattelisin tilannetta vielä enkä tekis mitää hätiköityä :) Monilla myös koiran ottaminen voi herkistää hetkeks ku ei oo tottunu siihen hilseesee ym. mut menee kyl sitte suht nopeesti ohi...
  12. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tuun vaa nopeesti sanomaan että Sanz kyllä ne varmaan on liikkeitä kun näin alussa kohtu on sen verran alhaalla että suurimmalla osalla ainakin liikkeet tuntuu ihan alavatsalla. Mulla ainakin tuntuu ihan reippaasti navasta alempana ja 100 % ne liikkeitä on, sen verran kovaa monotetaan jo et...
  13. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    _Janzku_ eiks sua kirvele toi protopic ihan älyttömästi? Muistan vaan kun joskus vuosia sitten sitä käytin kun mulla myös atopiaa, mut en vaan voinnu oikein käyttää sitä kun se kirvely oli jotain ihan kamalaa! (..tai sit olin silloin vaa niin teini ja kaikki vähänki kovempi kirvely oli jotain...
  14. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Jännittää vähän huominen lääkäri. Toivottavasti ei oo lapsivettä mitä tiputtelee... Sannuli oi miten hyviä uutisia! :) Toivotaan kuitenkin että myös munuaisissa kaikki olis hyvin! :) Tavaroita ei olla ostettu vielä mitään mut onhan meillä kyllä esikoisen kaikki tavarat vielä hyvässä...
  15. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tulimpa minäkin nyt pitkästä aikaa lukemaan teidän kuulumisia :) Ärsyttää kun aikaa on niin vähän, nii ei ehdi täällä usein käymään vaan tuolla fb-ryhmässä sit enemmänki. Täällä kuitenkin tuntuu et porukka kertoo enemmän huolistaan/iloistaan kun fb:ssä. Pitäis vaan ryhdistyä ja koittaa ettiä...
  16. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    IMN mitä tarkotat tolla singeihin olevalla seisomalaudalla? Myydäänkö seisomalautoja erikseen tiettyihin vaunuihin? :) Eikös ne voi suurimman osan laittaa melkein mihin vaunuihin tahansa?
  17. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Vadelma tais täällä joku olla muukin kelle kaksoset tulossa? Jos oiken muistan :) Löytyikö teillä ultrassa lambda signiä? Mainitsiko kätilö siitä mitään? Meillehän siis oli tulossa identtiset kaksoset muutama vuosi sitten, lambda signiä ei löytyny ja tässähän sit on riskinä fetofetaalinen...
  18. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heipparallaa :) Täällä on tullu takasin järkyttävä väsymys. Viime viikon se olikin sit pois mut nyt en kertakaikkiaan jaksa tehä mitään, pitäis saada vaan nukkua..... ja sehän ei onnistu kun sattuu olemaan lapsi ennestäänkin, mut toivon kovasti et joskus tää helpottais :) En tiiä mutta...
  19. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka tänne pitkästä aikaa :) Mulla jotenkin jääny täällä käyminen/kirjottelu ton fb- ryhmän takia :ashamed: Tänne vaan tulee niin paljon tekstiä että se ahdistaa välillä kun en pysy perässä, mut nyt oon koittanu lukea muutaman päivän aikana ainakin muutaman sivun! (yllättävän kauan menee aikaa...
  20. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Nyt kyllä jotenkin oon alkanu uskomaan että ihan harmitonta oli, ehkä taidankin oottaa sen muutaman viikon sinne np:hen.. Verta tuli oikeesti ehkä muutama milli, mut aina se toisaan pelästyttää! Tosta lääkärien suhtautumisesta: tästä esikoisesta mulla tuli verta olisko ollu viikkoja jotain...

Yhteistyössä