Hakutulokset

  1. Vanilla Whip

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa elovauvaa odottavat! :) Minulla olisi kaksi kappaletta bolakoruja, jotka ovat käyneet tarpeettomiksi nyt kun oma vauvani on jo yli vuoden :) toinen koruista on käyttämätön, molemmat hopeisia sileitä palloja kuten kuvassa jos saan tähän liitettyä semmoisen :) pyytäisin niistä 12€/kpl +...
  2. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Hei kaikki pitkästä aikaa! En ole kokonaan hävinnyt, mutta lomailu on vienyt niin mennessään, etten ole kaksplussalla juuri vieraillut :) Aloitin loman juhannukselta ja sillä tiellä ollaan. Kaikki on mennyt oikein mallikkaasti ja nelisen viikkoa olisi vielä odotusta jäljellä - jännittävää...
  3. Vanilla Whip

    Kannattaakohan ottaa yhteyttä biologiseen äitiin...

    Oven taakse yllättäen pöllähtäminen kuulostaa aika epäkohteliaalta ja huonolta käytökseltä. Haluaisitko että sinut yllätettäisiin sillä tavalla? Ei se ainakaan kovin aikuismaista ole. Jos pahin kauhuskenaariosi toteutuisi niin ei äitisi pystyisi teeskentelemään mitään muuta kuin mitä oikeasti...
  4. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Yeppee: onnittelut vuosipäivien johdosta :) Teillä onkin pitkä historia takana, me ollaan aika tuore pari teihin verrattuna - ollaan miehen kanssa oltu yhdessä vasta vajaat neljä vuotta :) Pyydän huomenna lähetteen sokerirasitukseen ja pyydän myös ottamaan sen sf-mitan. Mieluiten menisin...
  5. Vanilla Whip

    Onko täällä yhtään oikeustieteellisessä opiskelevaa tai valmista juristia?

    Olen aikeissa hakea ensi keväänä tiedekuntaan ja perheellisenä naisena olisi muutama kysymys muille perheellisille / naisille! - onko opiskelu niin vaativaa kuin kuvittelit? Opiskelitko aikuisena / perheellisenä? - missä ajassa valmistuit / aiot valmistua? - missä ammatissa toimit? - miten...
  6. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Koski ja Danjuska: Sokerirasitukseen pitäisi päästä, sillä ikää on (34v) ja olen aiemmin joutunut ko. toimenpiteeseen muista syistä (diabetesta ei kuitenkaan ole). Mutta kuulun siis ns. riskiryhmään. Mulle kyllä sanottiin viime NLA-käynnillä (rv 16), että lähes kaikille tehdään nykyään...
  7. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Nyt kyllä huolettaa :( Luin teidän kommentteja ja olen aika ihmeissäni - tällä hetkellä menossa rv 25 eikä mulla ole vielä kertaakaan mitattu tuota SF-mittaa??! Enkä ole käynyt sokerirasituksessakaan?? Mulla on vaan hirveä lista kysymyksiä mihin ei ole ainuttakaan vastausta... :( En tiedä...
  8. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heissan mammat :) Uskomatonta, että kesäkuu alkaa tällä viikolla! Ihan mieletön viikonloppu takana, kesä <3 Hankinnoista.. Meillä ei ole vielä mitään :) Olen näköjään myös tässä asiassa samanlainen kuin esim. matkoille lähteissäni - pakkaan edellisenä iltana, aivan viime hetkellä ;) No...
  9. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Hmm, syksyn taimi oli pakko vastata tähän nimittäin tiedän mistä puhut. Meillä töissä on ihmiset kyllä onnitelleet ja suhtautuneet kivan positiivisesti uutiseeni, mutta pari kaveria... heistä ei voi ihan samaa valitettavasti sanoa. Kumpikaan ei ole sanallakaan kysynyt vointiani, yhteydenottoihin...
  10. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Kaktuspiikki: Nautihan nyt lomasta, ihania kesäkelejäkin luvattu, joten rento vaihde päälle vain :) Perästä tullaan - itsellä on runsas kolme viikkoa loman alkuun! Enkä kyllä malttaisi odotella, on niiiin paljon kaikkea tekemistä. Pitäis varmaan ihan alkaa listailla mitä kaikkea haluan ehtiä...
  11. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Smurffiina84: Meillä sama tilanne tällä hetkellä, harmittaa kun ei voi oikein pihassa istuksia kun kerrostalossa asutaan. Muutetaan kesällä omaan taloon, joten sitten tilanne onneksi muuttuu, mutta nyt kun on ihanat ilmat ja oikein polte päästä ulos, niin aina saa lähtemällä lähteä johonkin...
  12. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heippa hei mammat! Ihana pitkä viikonloppu takana :) Täällä vointi on erinomainen, mitä nyt vessassa täytyy juosta pitkin päivää ja etenkin öisin monta kertaa. Muutoin hyvä olla, paino on noussut noin 2,5kg koko raskauden aikana, mutta vatsa alkaa olla aika pallo. Vauva potkii kovasti ja...
  13. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Elämäntilanteesta: Ollaan oltu vuosi naimisissa, asutaan omassa talossa ja tällä hetkellä rakenteilla on uusi koti. Vauvan sukupuolikin selvisi parahiksi sisustusjuttuja ajatellen :) Pääsemme muuttamaan kesäkuun puolivälissä. Ollaan molemmat töissä, vakityöt ja minulla alkaa nyt sitten hyvin...
  14. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    PUOLIVÄLI saavutettu! :) LuvLucy: Niinpä, itse makasin vielä viime viikolla hierojalla vatsallani :) Ei kuulemma monelta onnistu enää tässä vaiheessa.. Sf-mitasta piti oikein katsoa googlesta että mikä se on.. Mulla ei semmoista ole mitattu ollenkaan..? Koskakohan se ylipäätään pitäisi...
  15. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Kaktuspiikki: Luin tekstiäsi ja mulle tuli semmoinen tunne, että olet tehnyt surutyösi hyvin. En tiedä miksi, mutta tuli vain sellainen ajatus <3 Tietysti aikakin tekee tehtävänsä, voin vain kuvitella miten surullista kokemanne oli. Toivottavasti tästä raskaudesta ja vauvasta tulee...
  16. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Tillu79: Kovasti voimia ja jaksamista sinne, varmaan hirvittävän stressaava tilanne. Toivottavasti vauva pysyy vatsassa vielä pitkään! Täytyy kyllä ihmetellä ja hämmästellä tässä yhteydessä sitä, että kun minä kävin supistelujen vuoksi NLA-lääkärissä niin hän ei edes ultrannut! Kokeili vain...
  17. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ihana kamala FACEbook... on näköjään kirvoittanut keskustelua myös täällä :) Olen siitä onnellisessa asemassa, ettei minulla ole fb:ssa niitä 10 kertaa päivässä statustaan päivittäviä "fanaatikkoja". Toisaalta en kyllä niitä päivityksiä edes näkisi, kun en itse edes joka päivä kyseisellä...
  18. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heipähei kaikille - ja tervetuloa uusille. Vapun ympärillä alkoivat vauvan liikkeet vihdoin tuntua - tai ainakin oletan näin; semmoisia kevyitä töytäisyjä alavatsaan. Voisko olla niitä? Puolivälissä aletaan olla, joten ensi viikolla onkin sitten rakenneultra.. siihen asti kun malttaisi...
  19. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Pikkumyy (ja muut luomusynnytykseen aikovat): Todella rohkeaa! Ja uskon kyllä, että pystyt Pikkumyy viemään ns. luomusynnytyksen läpi jos sen olet ekallakin kerralla tehnyt! Miten sinä sen kivun koet? Jouduttiinko sua tikkaamaan? Ja tehtiinkö sekin ilman puudutusta..? Itse aion käydä...
  20. Vanilla Whip

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Neuvolan voimavara/parisuhdekysely: Meillekin annettiin sellainen täytettäväksi. Tykättiin ihan miettiä yhdessä niitä asioita ja oli kivakin täytellä lomake yhdessä. Meillä on hyvä balanssi kaikessa arkisiin puuhiin liittyvässä; molemmat kokkaillaan - viikonloppuisin yhdessä, yhteisenä...

Yhteistyössä