Hakutulokset

  1. M

    Te, joiden lapsilla on isä, mitä isät saavat isänpäivälahjaksi?

    En mitään, koska mies ei ole isäni :) Mieheni sanoi samaa äitienpäivänä kun ei ostanut lahjaa myöskään "lapsen nimissä". Joten sitten kun lapset itse osaavat tehdä ni saa lahjan :D
  2. M

    Miksi poltat?

    Itse en ole vielä onnistunut parantumaan. Toivon seuraavalla lääkäri reissulla saavani sellaiset pillerit, joita en ole vielä kokeillut. Ystäväni on niiden avulla päässyt eroon. :)
  3. M

    Miksi poltat?

    Koska olen riippuvainen siitä moskasta.
  4. M

    Vaimolle auto... Äkkiä!

    2000e sais aika toimivan pelin tosta Almerasta vielä. Mut mun -86 luvun fiesta ei jättänyt ikinä pakkasella pulaan :D Eikä mitään lohkoja tarvittu vaan käsi ryyppy ja menoksi.. SE oli hienoo aikaa se :)
  5. M

    mitä naamiaisiin päälle, kun on vähän tuota ylimääräistä ihraa kertynyt kroppaan..??

    Höpsis höpsis. Punanaamiossa on isommillekin kokoja. Itse olen ylipainoinen ja vielä kun odotin esikoista pari vuotta sitten niin ostin punanaamiosta lumikku puvun, joka olikin pikkasen iso, mut eipä puristanut mahasta :) Punanaamiossa on aikapaljon näitä kuminauhalla ommeltuja :)
  6. M

    Hyvää Aleksis Kiven ja suomalaisen kirjallisuuden päivää! Lukeminen kannattaa aina!

    OHO, Ei olekaan, hahaha.. Taas liian hätäinen.. No Anna-Leena Härkönen on kirjoittanut muutaman tosi hyvän ja tykkäsin yhdestä Eppu Nuotion kirjasta, en nyt muista nimeä... =)
  7. M

    Kuinka kauan vastasyntynyt "yksin"?

    Pitääkö ullakolla ravata hakemassa vatteita..? Kun kerroit vaatesäilytys ongelmasta. Eikö teillä ole makuuhuonetta jossa kaapit/lipastot joissa vaatteita? No jos ei niin muutaman päivän kuteet johonkin sievään laatikkoon ja sängyn alle, niin ei tarvitse joka päivä puolituntia niitä...
  8. M

    apua, menkat myöhässä yli viikon, vauva 6kk, raskausoireita

    No testillä se varmaan selviää :)
  9. M

    Menkat tulossa ekaa krt vai raskaana? (oudot olot)

    Voisin kuvitella kuukautistesi alkavan. Minulla ei kierukkaa ole koskaan ollut, mutta sen kai pitäisi juuri ehkäistä raskaaksi tuloa :)
  10. M

    Kuinka kauan vastasyntynyt "yksin"?

    Siis mitä sieltä ullakolta pitää hakea aina silloin tällöin.. Mul meni vähän ohi, mutta tota kai noi hakemiset ja viemiset voi hoitaa silloin kun isä on paikalla ??
  11. M

    Kamalia lauluja

    joo toi SILKKII biisi, arrrggghhhh !!!!! :D :D
  12. M

    Kamalia lauluja

    Egotrippi - matkustaja :$ Laura Närhi- Mä annan sut pois :$
  13. M

    G: kellä on banaanikärpäsiä?? (turhis!!)

    Meilläkään ei etikka auttanut, laitoin mehua ja tilkan fairya lasiin ja sinne uppos jo ensimäinen :D Mä ihmettelen et mistä niitä tulee, kun pitää pöydät tyhjänä, hedelmät jääkaapissa.. Viemäreissäkö ne asustaa?
  14. M

    kyl sen huomaa niin hyvin jos on ainut lapsi!!

    Mä olen syntynyt kultalusikka suussa, olen perheen kuopus (sisaruksia mulla 3). :D
  15. M

    Kukaan synnyttänyt rv 32-33 välillä?

    Ihana kuulla ! =) Mä oon täällä lietsonut hysetiaa kun pelkään vauvan syntyvän ennen aikojaan.
  16. M

    Supistaa, ei supista, supistaa... Kertokaa teidän toisen..kolmanne..jne. odotuksesta..

    Voi itku sentään :( Oliko sulla lapset hoidossa, kun mulla on välillä niin tukalaa ja koitan nyt kovasti jaksaa esikoisen (1v6kk) perässä. huh hei Mulla oli sillon kuukausi sitten lääkäri ja kohdun suu oli hiukka pehmentyny mut kiinni ja kaulaa 3cm. Sillon ei vielä ollut näitä supistuksia.
  17. M

    Supistaa, ei supista, supistaa... Kertokaa teidän toisen..kolmanne..jne. odotuksesta..

    Se tässä ahdistaa, että onko noi supistukset saaneet jotain aikaiseksi. Mulla olisi kuukauden päästä seuraava lääkäri. Taidan katsoa viikonlopun yli jos ei ylivoimaiseksi mene.

Yhteistyössä