Hakutulokset

  1. H

    2008 marraskuisten lapsoset

    Heippa mammat!!!=) On todellakin vierähtänyt nelisen kuukautta (ainakin) kun olen edes lukemassa täällä käynyt. Mutta nyt tuli hirmuinen tarve tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu, luin ja kahlasin kaikki viestit läpi tähän saakka. Mutta nyt vähän sekaisin mitä kellekin on tapahtunut ja mitä...
  2. H

    2008 marraskuisten lapsoset

    Huomenta, ja kiitos Luminka uudesta pinosta!! Ompa meidän "vauvat" jo isoja. nyyh. Vähän laiska olen ollut tänne kirjotteleen, mutta aina silloin tällöin... Blogi ja fb vie ilmeisemmin "päivittämisen tarpeen" =) Joulua laitellaan pikkuhiljaa, tälläviikolla kangaskaupoille ja jotain...
  3. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Ompa teillä maikki, Otso hyvin taitava puhuja ja kyselijä!!! :) Meillä ei osaa sanoa kuin yhtä sanaa kerralla, ootan innolla koska oppii tekeen lausetta..tai no ehkä tulee kaksi sanaa joskus harvoin, mutta pääasiassa yhtä tai sitten sellaista omaa jupinaa .... No hyvä sitten että jollain...
  4. H

    Heippa! Asiat on nykyään niin hyvin että olin ihan unohtanut asian :) Eli en ole kiinnittänyt...

    Heippa! Asiat on nykyään niin hyvin että olin ihan unohtanut asian :) Eli en ole kiinnittänyt siihen enää huomiota! Silmiin ei ole osattu oikein sanoa mitään, ja minusta kokoero ei ole enää niin merkittävä! Lääkäri sanoi joskus että on hyvä kun molemmat pupillit reagoivat valoon! Eli näön...
  5. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippa!!! Poikkesimpa pitkästä aikaa lukeen nää pari viimeistä sivua.... ONNEA NOONIELLE TYTTÖSESTÄ!!:heart: kovin on suloinen pikkuneiti. Ihan haikea fiilis tulee kun lukee vauvauutisia...nyyh, oma kun täytti toissapäivänä 2vuotta. ONNEA KAIKILLE 2-VUOTIAILLE!!!:flower: Ihana ikä...
  6. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippa!!! Mulla tuntuu vaan niin kovasti jäävän tänne kirjoittelu...ja tää palstan uudistus! Kirjoitin eilen vai toissapäivänä superpitkästi, sitten kaikki taas hävis ja harmitti! Itseasiassa nytkin tuli kiire, SIENIMETTÄÄN, kun mummu soitti, joten :wave: ja palailen! Mutta olipa ihana tunne...
  7. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heipsan! Kävin lukasemassa teitin kuulumisia...jotenkaan ei oo itellä mitään kirjotettavaa. Elämä lasten kanssa on niin tasaista, tasaisen vilkasta, normaalia arkea. Hmm...pikkumiehen tukka leikattiin siiliksi =) Vauvasta tuli iiiiiso mies :heart: Äidin vauva se on silti. On kovin rohkea...
  8. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippatirallaa!!! täällä huoleton-helmi huhuilee mammoille kesäterveisiä..ihana maikki sinua :D Ehkä vaikutan täällä kirjotuksissani huolettomammalta kuin oikeasti olen...vaikkakin luulen että se on tämä juttu että toisen kanssa ei enää niin jaksa stressailla. Niin paljoo. Vai mitä sanoo...
  9. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    heippa, pikaseen... mm-jalis-huumaa täällä, oon itekin "opetellut" katseleen joitain pelejä, lähinnä viimisen iltapelin kattelen ukon kanssa. Ihanhan vois tuosta lajista jopa alkaan tykkäänkin :D Muuteen oon jotenkin kesäväsy..ei oikeen nappaa just nyt mikään. Vaiko se että loma lähenee...
  10. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippa!! Ulkona täälläkin asutaan, olen nyt 2vkoa enemmän ja vähemmän lomalla. Noh, siis hoitotyttö lomailee, mutta onhan tässä toki omat. :D vaikka tuntuu tää ihan erilaiselle vaikka yksikin on vähemmän. Ja on silleen vapaampaa liikkuminen. Ollaan nyt kyläilty ja pyöräilty. Huomenna hkiin...
  11. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Onnea sanselle pienokaisesta!!! :heart: :heart:
  12. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Sanse, voi sulla on mahtava masu :heart: Nooniella ihania ultrauutisia... :heart: Onnea niistä!! Meillä kauheesti vaivaa siitepölynuha. Pikkumiestä siis, ja mua. Karseeta, tulis nyt sadetta että ilma raikastuis!! Ei meille muuten kummempaa, nautitta upeista kesäilmoista. Uimassa pojat...
  13. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    tulin kanssa piipahtamaan, ja tätäkin kautta vielä luminkalle paljon voimia ja pienelle neitokaiselle myös :hug: :hug: :hug:
  14. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippa! Täällä ollaan edelleen, vaikken oo jaksanut mitään oikeen kirjotellakaan tänne. Fb:n päivitysten ja blogin pitämisen jälkeen ei ole enää oikeen mitään asiaa muualle. Mutta koska olen utelias ja kiinnostunut teidän kuulumisista niin tänne piipahdan joka päivä kurkkiin kuulumisia. =)...
  15. H

    MAINOSTA OMAA BLOGIASI!

    http://heidi-aura.blogspot.com/ sisustusta, puutarhaa, kirppistä...hömppää, arkee...kurkkaa ;)
  16. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Ihania kuulumisia MANNALTA, toivon kovasti että kaikki menee nyt hyvin :heart: HUi, varmasti on maariasin LEOn suu kipee... :| kyllä sitä sattuu ja tapahtuu! pikaista paranemista pojalle!!! :hug: meillä on nuorimainen ihan samanlainen kuin HMn OSKARI!!! jos nykysin puoli sanaakin kerkee...
  17. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    huomenta, aurinkoista sellaista B) keiju, kuulostaa ihanalle teidän "uusi koti"...mä kanssa eilen raijasin taas huonekaluja ympäriinsä, vaihdoin järjestystä..nyt tahtois muutaman uuden sohvatyynyn vielä, sitten jakasan taas tän kevään katsella kotiani. =) maikki, juu se on juuri...
  18. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    maikki, meillä pikkumiehellä juuri kuvaamasi napa!! on kanssa n.0,5cm ulkona...ei oo koskaan vielä mitään sanottu, mutta 1,5neuvolassa taidan nyt sitten ottaa kanssa puheeksi! Harmittaa muakin aina jos jotain mitä joudutaan "korjaamaan" lapsessa, mutta haitta-hyöty suhte on kuitenkin sitten...
  19. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Heippa! Käyn kyllä ihan aktiivisesti lueskelemassa, mutta blogin aloittamisen jälkeen olen hurahtanut täysin siihen maailmaan...niin jäänyt tänne kirjoittaminen vähemmälle! HM, ihania kuvia, söpöset lapset!! =) Meillä päivät kuluu ulkohommissa, vattupuskit siivoilen, kasvimaata käännän...
  20. H

    2008 marraskuisten murut *2010*

    hanska/rukkas-keskusteluun änkeen minäkin. =) Meillä pidettiin viime viikolla kurarukkasia, ihan vuorettomia ja niiden alla paksuimmat villatumput mitkä löytyy, oli hyvä yhdistelmä! On myös Hans companyn ohuehkot hanskat, missä kämmenosassa kumipintaa, ja sitten muutaman kerran ulkoiltu ihan...

Yhteistyössä