Hakutulokset

  1. supermutsi

    Uusperheillä lomaongelma kaikkien muiden lisäksi

    Nää on näitä tapauksia jotka kuvittelee voivansa valita vaan sen miehen ja unohtaa ne lapset. Meillä homma menee niin, että miehen lapsi on nyt ollu meillä kaks viikkoa vaikka mies on töissä päivät, minä hoidan lapset. Lapsi tulee myös koko heinäkuuksi vaikka miehellä alkaa loma vasta...
  2. supermutsi

    Ehkäisykapselin käyttäjät

    Mulle asennettiin marraskuussa ja imetyksen lopetin helmikuussa. Ekat kunnon menkat tuli huhtikuussa. Nyt on tullu menkat säännöllisesti vaikka vähän toivoinkin että ois pois jääneet. Mäkin olin alussa ihan vainoharhanen ja teimpä parit testitkin.
  3. supermutsi

    Ei pysty hengittään eikä liikkuun!!!

    Niin tutun kuulosta. Mä imetin myös sen seittemän kuukautta ja oli samanlaisia kohtauksia. Nyt on helpottanu, imetyksen lopetuksesta on noin kolmisen kuukautta. Luulen samaa kun pari muuta täällä, lihakset jumissa ja nikamassa lukko. Samanlailla mulla oirehti, tuli kovia kipukramppeja rintaan...
  4. supermutsi

    Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

    Koska oon vaan niin super.
  5. supermutsi

    " Painetaanko" sinua ensi yönä?

    Joo. Mies painaa ihan kauheesti kun rojahtaa kännissä sänkyyn puoliks mun päälle aamun sarastaessa.
  6. supermutsi

    millainen olisi tyttäresi nimi, jos yhdistät oman äitisi ja miehesi äidin nimet?

    Tuuriina olis tyttö. Pojasta tulis Tepio. Onneks tosin valkattiin vähän kivemmat nimet kumminkin :D
  7. supermutsi

    te joilla synnytys käynnistetty...

    Eka alko vesien menolla, siitä 4,5h niin poika maailmassa. Kerkesin saamaan epiduraalin just oikeaan aikaan ja homma oli aika halkipoikkipinoon. Toka käynnistettiin infektioriskin takia (vedet tihkuivat) ja sama 4,5h niin tyttö oli maailmassa. Epiduraalia en tajunnut pyytää tarpeeksi ajoissa...
  8. supermutsi

    Minkä ikäinen lapsi painaa 13kg?

    Meidän poika painoi 2 vuotiaana ton verran. Olis ollu kyllä näky kun olisin sen survonut turvakaukaloon.
  9. supermutsi

    Minkä kokoisia PALASIA teidän aikaslailla tasan 1-vuotiaat syövät?

    Sen kokosia paloja, joita saa ite haukattua. Annan Esim. leivän kokonaisena käteen, haukkailee siitä paloja ja syödä mutustaa. Hampaita ylhäällä neljä, alhaalla kolme ja ikää 11kk.
  10. supermutsi

    Väsynyt äiti ja mies ei halua ymmärtää

    Kysymykseesi vastaten: Mä olin tänään väsynyt. Mies tuli kotiin ja mä ilmoitin, että oon nyt niin väsynyt, että aijon maata tässä matolla. Mies tajus vihjeen, siivos keittiön, laittoi ruokaa. Sillä välin en tehnyt mitään. Makasin matolla ja lapset kiipeili mun päällä. Sit nousin ja...
  11. supermutsi

    Mitä mä voin tehdä mun vauvan (1v) yöraivareille?

    Laitatko sänkyyn nukkumaan niin, että on edelleen hereillä? Meillä on yksivuotias, joka heräili öisin, mutta homma helpotti siihen, kun laitoin sänkyynsä jo ennen syliin nukahtamista. Eli meidän kohdalla luultavasti kyse siitä, että havahtuu ja pelästyy kun on eripaikassa kuin nukkumaan...
  12. supermutsi

    Onko teillä ollut raskauksissa suuria eroja vauvan syntymäpainon ja raskauskilojen suhteen?

    Mulla tuli ekasta päälle 20 kiloa lisää, vauva paino 2800 ja rapiat. Koko ajan sain kuulla, että ihan hirveen kokonen vauva tulee, diabetes yms. Tokasta tuli saman verran painoa, vauva 3100 ja rapiat, sillä kertaa ei kukaan enää valittanu mun painosta.
  13. supermutsi

    Mitä siivoatte tänään?

    En mitään. Onks tänää joku valtakunnallinen siivouspäivä, ku tuntuu et siivous on päivän sana tääl palstalla?
  14. supermutsi

    Ihan oikeesti nyt loppuu huumori...

    No voi hitto. Aika urpoa porukkaa, jos ei viitsitä edes ilmottaa ettei tuu lämmintä koko viikonloppuun.
  15. supermutsi

    Ihan oikeesti nyt loppuu huumori...

    Onko taloyhtiössä saunaa? Jos on, ni voisko huoltomies tulla avaa teille oven jos ei oo kenelläkään vuoroa? On aikamoiset vesimaksut, jos ei pääse edes suikuun.
  16. supermutsi

    Miten suhtaudutte, jos joku tulee kehumaan sinulle miehesi ulkonäköä?

    Se vähän riippuu millä sanoin kehutaan. Komea, hyvännäköinen tms on ihan ok, mut esim seksikäs tai pantavan näköinen kyllä nostais vähän mulla karvat pystyyn.
  17. supermutsi

    Mun perseen leviäminen on virpojien vika!

    Muakin jo oksettaa. Oikeesti, miten voi aikuisella ihmisellä olla näin huono itsehillintä? Ja sitten lapsille otsa kurtussa saarnaa, että ei saa syödä niin paljon herkkuja..
  18. supermutsi

    Muistatko, mikä oli ensimmäinen kommenttisi lapsesi syntymän jälkeen?

    Eka : Häh, tässäks tää oli? Mä luulin et tää ois ollu paljon vaikeempaa. Toka: Hui, ompas se pikkuinen! Hyvää syntymäpäivää.
  19. supermutsi

    Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

    Tässä mun suht tuore, ideoita otetaan vastaan jos on parannettavaa jossain osiossa. Vaippavuoren peikko Kaikki tähän listatut blogit kävin kurkkaamassa ja jokainen vaikutti kivalta. Ite tykkään blogeista, joissa on sopivasti kuvia ja tekstiä. Pelkät tekstiblogit alkavat nopeasti puuduttamaan.
  20. supermutsi

    Siivouspäivä..

    Leiki, että teillä on muutto tulossa. Karsi tavaraa sillä periaatteella, mitä et haluais uudessa kodissa nähdä tai sinne kantaa. Meillä oli ihan järkyttävästi turhaa roinaa, kolme jätesäkillistä lähti ensikodille lasten vaatteita ja tarvikkeita, roskiin lähti ihan uskomaton määrä...

Yhteistyössä