Hakutulokset

  1. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heipsan kaikille :) Mulla taas uus kierto alkanut, taidan vaihtaa tuonne taustailijoiden puolelle. Kohta mun pitää vaihtaa tuonne nelikymppisten sekaan jos meinaan yritystä jatkaa :/
  2. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täältä lähtis kp 1 tälle päivää :/
  3. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mulle vois huomiselle päivittää jo kp3. Tää on niin tätä :/
  4. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Puskis :hug: Tervetuloa uutukaisille, mukavaa että saatiin säpinää tänne :) Ikävä kyllä liityn minäkin joukkoon punaiseen, kp 1 lähtee nyt... :/
  5. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Lista päivitetty! Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Täällä varmaan tätiä ootellaan : /
  6. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sunnuntai 1.1.2012 :wave: ..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa Whisky Peat........36.......18/30-35............5...............3. Dominigue...........35.......22/25-27............8...............4. Syystuuli74 ........37.......23/27-28...
  7. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Noniin, päivittelin sitten jo torstaille!
  8. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Torstai 29.12.2011 ..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa Whisky Peat........36.......15/30-35............5...............3. Dominigue...........35.......19/25-27............8...............4. Syystuuli74 ........37.......20/27-28...
  9. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tervetuloa arki! Lista päivitetty tiistaille! Huih...loppua kohti taas kierto menee :popcorn:
  10. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tiistai 27.12. 2011 ..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa Whisky Peat........36.......13/30-35............5...............3. Dominigue...........35.......17/25-27............8...............4. Syystuuli74 ........37.......18/27-28...
  11. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Lista päivitetty jouluaatolle! Taas on tapahtunut, täti sitten kuitenkin äkkiä kuoli..toisaaltahan se oli helpotus, nyt on kivut pois mutta olihan se suuri yllätys että kuitenkin näin pian. No, joulu tulee kuitenkin ja oikeastaan alkaa olla ihan hyvä olo. Olen tavannut tätini miestä...
  12. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Jouluaatto 24.12. 2011 :kiss: ..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa Whisky Peat........36.......10/30-35............5...............3. Dominigue...........35.......14/25-27............8...............4. Syystuuli74 ........37.......15/27-28...
  13. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heips! Päivitin listan suoraan maanantaille-tarkastakkaa että oletta oikeilla päivillä mukana ;) Itse tässä koitan dippailla ovista, viime viikko oli aivan helvetillinen. Tätini on huonossa jamassa sairaalassa, syöpä levennyt eikä toivoa enää ole :/ Kävin häntä eilen katsomassa ja oli...
  14. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Maanantai 19.12.2011 ..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa Whisky Peat........36.......5/30-35............5...............3. Dominigue...........35.......9/25-27............8...............4. Syystuuli74 ........37.......10/27-28...
  15. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Yritin päivittää listaa mut enpä ossaa.. kp 1 siis lähtee. Mukavaa itsenäisyyspäivää ja syperhyperonnea ja liimasukkia plussanneille:heart:
  16. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    No oho :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Enpä ole kuullut raskaustestistä joka näyttäis väärin ;) Huih, aika huikeeta! Toivotaan nyt että olisi sitä juuri :hug:
  17. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voimia Kastanja :hug: Ymmärrän tilanteesi hyvin, meilläkin on esikoinen 14v. ja kauhulla odotan tulevaa vaikka onkin ns. kiltti lapsi. Kolmas lapsi, nyt 8v. on erityislapsi mutta onneksi parempaan ollaan menossa. Toivottavasti ajan myötä elämä teinin kanssa helpottuu ja palaat "meille" :D...
  18. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sanoppas äiskä muuta, ylös-alas mennään koko ajan ;) Kiitos WP kun jaksat lukea tietoa muillekin asti. Mä oon niin vähän aikaa itteäni näin tutkaillut niin en kyllä osaa sanoa oisko ovista ollut tässä kierrossa..Dippaamalla en oikeaoppista saanut aikaan. Sellasen huomion tein että aina näin...
  19. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Huih, niin se vaan tämäkin kierto lähenee loppuaan :eek: Mietin tossa että tilaanko nipun ovistestejä vai raskaustestin...noh, en tilaa vielä mitään. Mites Dominique testi näytti plussaa ja ei tapahtunutkaan mitään? Jotenki tuli olo, että onko noihin testeihin sittenkään luottaminen, en tiedä...
  20. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Juups, Domi. Tiedän että haamu ei näissä merkkaa mitään. Tasavahvoja viivoja en ole saanut mutta kapeaa tummempaa viivaa oli tuolloin kp16-17. Tiedä sitten oliko mitään :) Tuolla kun on ketju jossa kuvia ovistikuista ja plussista koitin kattoa mut en oikeen saa selvää. Mut ihan sama, simppoja...

Yhteistyössä