Hakutulokset

  1. N

    Miten 2-v:n saa lopettamaan lumensyömisen?

    Siis KUKA määrää...
  2. N

    Miten 2-v:n saa lopettamaan lumensyömisen?

    Noh,mä olen tehnyt selväksi,ettei se käy. Hyvin,hyvin tiukasti!Meidän kolmonen taitaakin sit olla kuitenkin ihan kiltti,ku on kyl uskonu. Hirveä raivotar on kyl monessa asiassa... Siis,karjaisette niin että uskoo:) Ei lapset siitä hajoa,jos niille välillä ärähtää kunnolla. tietävätpä ainakin,ku...
  3. N

    kokemuksia remun haalarista?

    Meillä ainakin on sitä,mikä on käytännöllinen. Näille keleille on elloksen land&laken kurapuku. Ihan loistava! :)On meillä sitten cupcakea kauppatakiksi ja kappahlliakin,eli mikään ei ole junttia jos se vaan on toimiva ja näyttää kivalta:) Reimaa ene enää osta periaatteestakaan,koska huonoja...
  4. N

    -10 kg kesään2011

    heipsistä kaikille:) Piti jo eilen kirjoitella,mut en sit ehtinyt.. Mutta asiaan,eilen näytti vaaka 72,3,eli 1,3kg pudotusta!:whistle: Yhtään en ole kerinny liikkumaan,arkiliikunnan lisäksi,mutta syömiset sain pidettyä kurissa ja olokin ihanan kevyt. Noh,ettei nyt liian hyvin menis niitänä...
  5. N

    -10 kg kesään2011

    Maanantaita kaikille!:wave: Niinkuin vähän arvelinkin ei ollut hyvä viikko mulla: / 73,6kg aamupaino,joten tais siinä sitten 100g pudotusta olla. Argh,voi ollakin ihmisen mieli heikko. Tuntuu että nyt kun aloitin oikein virallisen dietin,olen syönyt kahta kovemmin:whistle: Noh,eilen illalla...
  6. N

    -10 kg kesään2011

    ORDINARIA: Mä joskus olen noita kaloreita laskenut,mut nyt ajattelin vaan yksinkertaisesti kokeilla vähentää herkkuja ja ruoka-annoksia..HUONOLLA menestyksellä tähän asti:ashamed: Eilen illalla meni taas suklaata ja viikonloppu on vielä vaikeampi:headwall: Crossari pölyttyy edelleen...
  7. N

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    Turkiskuoriaisen toukasta ei ainakaan kyse. Meillä niitä ollut silloin tällöin. Vanha kerrostalo kun on. Niiden kuoret sellasia raidallisia ja ohuempia. Meillä on tällä hetkellä epäilys keittiökoisasta,koska ollaan joulun jälkeen nähty 4 kyseisen toukan perhosta. Keittiötä pessy ja raivannu,mut...
  8. N

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    Joku elintarvikekoisa? Tuolla lisää... Elintarviketuholaiset - Pests of stored food [Sistilojen tuholaiset - Indoor Pests]
  9. N

    -10 kg kesään2011

    Vieläkös mahtuisi mukaan yksi epätoivoinen?? Mä olen niin paljon elämäni aikana jo laihduttanut,et on se kumma ettei sitä koskaan opi!:headwall: Vimeisimmästä raskaudesta edelleen roikkuu 15kg vyötäröllä ja olis niiiiiin kiva taas näyttää hyvältä kesävaatteissa:whistle: Pituus mulla vaan 155...
  10. N

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Nyt vihdoin sain luetuksi koo ketjun ja kovasti huojensi mieltä,etten ole ainut "hullu". Mulla alkoi myös v.2000 esikoisen odotusaikana ekat oireilut.Pelkäsin hulluna että joku tulee kotiimme ikkunoista ym ja miestä herätin yöllä kurkkimaan puolestani ikkunaan ja ovelle,kun itse en uskaltanut...
  11. N

    Mikä sairaus aiheuttaa kaikkea tätä?

    No jos pari vuotta jo oireita niin tuskin aivokasvain!
  12. N

    Mielipiteitä/kokemuksia tästä haalarista???

    Entäs tämä sitten? Keltainen Kettu - Ticket to Heaven talvihaalari Baggie North - coffee
  13. N

    Mielipiteitä/kokemuksia tästä haalarista???

    Jos siinä olis vaaleanpunasia palloja,niin voisin ostaakin,mut ei tuo keltainen oikein iske:/ Mut kiva kuulla et on kestävä:)
  14. N

    Mielipiteitä/kokemuksia tästä haalarista???

    Keltainen Kettu - Ticket to Heaven talvihaalari Snow baggie - brown graphic Oliskohan liian kirjava 2vlle?:)Minkälainen tuo snowbaggie on käytössä,siis kestävyydeltään?Mitoitus kai aika reilua?? Tänks,jos joku viitsii vaivautua!:)
  15. N

    Tilasin tytölle tällaisen talveksi:)

    Joo olen kans lukenu,mut muualta en enää löytäny niin pakko oli ottaa riski: / 89€ ei ole mielestäni paljon,koska siitä saa puolet vielä takaisin kun myy=)
  16. N

    Tilasin tytölle tällaisen talveksi:)

    sisukas.net | lastenvaatteet, lastentarvikkeet - Match04 Toppahaalari Fine Rose Onko jollain noista haalareista kokemusta? Onkohan 98cm hyvä koko nyt noin 92cm pitkälle? Talveen kuitenkin vielä pari kuukautta kuitenkin. Hmm,hankalaaku pitää näin aikasin jo hankkia puku,jos aikoo saadasen...
  17. N

    Mä en laihdu, säästöliekilläkö alusta asti?

    Onko sun kilpirauhasarvot tutkittu???
  18. N

    Muita, joiden mielestä auringonotto ja liika rusketus on junttia?

    No mitäs sitten kun käyt koko kesän lasten kanssa uimassa ja seisoskelet altaan reunalla päivät pitkät. Siinä ruskettuu vahingossa eikä sitä voi välttää.Vaalea tukkakin löytyy,joten olin varmaan sitten "halpanäky"kesällä. Voi huokaus...
  19. N

    Ihana haalari!!!

    Hei,minkä kokoisen haalarin otit? Meillä 2v4kk ja noin 91cm pitkä,niin 92cm ajattelin. Onkohan joulun jälkeen pieni:confused:
  20. N

    Ihana haalari!!!

    Oho:O Eli tilaan siis jostain muualta. Kiitokset tästä infosta:wave:

Yhteistyössä