Hakutulokset

  1. S

    Haluan päättää päiväni, mietin vaan miten sen teen

    :( Harkitse tarkkaan tuota hommaa. Mun isä tappoi itsensä, ja olen vieläkin siitä helevtin katkera, vaikka siitä tulee tässä kuussa jo 11 vuotta. Se tulee vaikuttamaan sun läheisiin todella paljon. Kyllä asiat varmasti jollain tapaa järjestyy. Voimia :heart:
  2. S

    Isoimmat tila-autot?

    Mulla on käytössä Toyota Corolla Verso 2.2 TDI. 7-henkee mahtuu, tosin meillä harvoin ihan takaa ne 2 lisäpenkkiä käytössä. Mahtuu vaunnut ja koirat takakonttiin hyvin, jos ei lisäpenkit ole käytössä. Mun auto kun on diesel, niin kulutus melko alhainen sen kokoluokan autoon. Mitään vikoja ei ole...
  3. S

    hairstoren pinneista kysymys (eritoten joensuu)

    Niin, joo. Eli ihan peruspinnejä. Noitahan saa lähestulkoon joka kaupasta...cittarissa oli mun mielestä niitä lyhyempiäkin...
  4. S

    vauvalle korviketta

    Miksei sais??? jotainhan sen lapsen on saatava...
  5. S

    hairstoren pinneista kysymys (eritoten joensuu)

    Tarkotatko hengettömiä pinnejä?? ootko glitteristä käyny kattomassa, oisko siellä?
  6. S

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Pikaisesti tulin vaan kiireiltäni ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö 8.11 klo: 5.46 (rv 39+6). Painoa 3415g ja pituutta 49,5cm. Synnytys meni hyvin, mutta valitettavasti sain spinaalipuudutuksen seurauksena ns. "spinaalipäänsäryn", joka oli jotain ihan hirveetä!! Synnytys kesti vähän päälle...
  7. S

    Hauskoja sukunimiä?

    Meilläpäin Jormanainen on hyvin yleinen sukunimi :) Siis viitaten aiempaan kommenttiin, että Jormanainen on jotenkin erikoinen sukunimi...
  8. S

    Tosi tarina

    niin??:whistle:
  9. S

    Tyttö vai poika?????

    Näkyy kua, mutta mä en ainakaan saa oikein mitään selvää, että kumpi on...Vähän epätarkka kuva
  10. S

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Heipä hei kaikille mammoille:wave: Pitkästä aikaa tulin kirjoittelemaan, vaikkakin käyn liki päivittäin lukemassa. Kiva, kun jaksatte ahkerasti kirjoitella...mulla menee kaikki aika arjen pyörittämiseen ja kolmivuorotyöhön, joten ehdin aina vain pikaseltaan lukemaan teidän kuulumiset...
  11. S

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Heipsis kaikille!!! Mä tulin poksumaan tänne...24+0!!! Liikkeet tuntuu jo voimakkaana päällekin, ja yöllä herään, ku babyllä on jumpat menossa... Kivaa viikonloppua kaikille! Mulla meneekin viikonloppu kokonaan töissä :) Sani ja piipero
  12. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heipsis kaikille!!! Pakko oli tulla hehkuttamaan mun uutista: rakenneultrassa kaikki erinomaisen hyvin! Pikkuinen vastasi viikkoja, ja painoakin oli huimat 355g :heart:. Sukupuolta kysyttiin, ja ultraajan mukaan ois mahdollisesti tyttö tulossa. Tai ei ainakaan kuulemma vehkeet vilkkunu...
  13. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Moikka mammoille:wave: Tännepäs oli tullut paljon tekstiä sitten viime käynnin... Ultrakuulumisia on tullut hurjasti lisää, ja uusiakin tullut joukkoomme-tervetuloa vaan =) Mulla oli viime keskiviikkona nyt se nt-ultra uudestaan, kun ekalla kerralla sikiö oli liian pieni. Tuolloinhan la:a...
  14. S

    Olisiko Bertta kiva nimi tytölle?

    Bertta on ihana <3
  15. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heips kaikille mammoille! :) Olen käynyt päivittäin lukemassa teijän kuulumisia, mutta ite olen laiska kirjottelemaan :/. Mukava lukea teidän kuulumisia ja ennenkaikkea niitä ultrakuulumisia :heart: Pahoittelut myös menetyksen kohdanneille ja voimia :hug: Täällä eka neuvola takana, ja...
  16. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heipsistä mammat!! :) Tännepäs oli tullut paljon tekstiä... Ja mukava oli lukea ultrakuulumisia :heart:. Itse en mee alkuraskauden ultraan, vaan meinaan odotella sinne viikolle 12, jolloin np-ultra. Ihanaa, että saatiin myös kaksosraskautettukin tänne :heart: Meillekin ois kaksoset...
  17. S

    Jackrusselille nimi - EHDOTUKSIA?

    Jackrussellit on ihania :heart: Iteltä löytyy niitä 2 kpl, ja vaihtais en... Tykkäävät laiskotella, mutta energiaakin riittää vaikka muille jakaa. Ja aivan mahtavia myös käyttökoirana riistalla. Meille hyvin tärkeitä perheenjäseniä <3 Mukavia ja antoisia hetkiä pikkuveijarin kanssa! Niin...
  18. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Moikka kaikille täältä yövuorosta!! Täällä voidaan hyvin, jopa niin hyvin, että neuvolaan kun aikaa soitin, niin sanoin, että testin mukaan olisin raskaana, mutta mitään oireitya ei oikeestaan olekaan! Tain, no nyt on vähän tissit kipeytynyt ja tää väsymys on jotain sanoin kuvaamatonta...
  19. S

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heipsistä!!! :) Mä tein tänään ClearBluen digitestin tossa päivällä ihan vaan vahvistukseksi edelliselle haalealle viivalle, ja sehän näytti "raskaana 1-2". Joten kai se nyt uskottava on! :heart: Pientä etovaa oloa on tässä muutamana päivänä ollu, mutta onneks siedettävää. Enemmän mua...
  20. S

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Kerkesin jo innoissani kirjottaa meijän vanhaan ketjuub, kunnes huomasin että se olikin tammikuun pino-höhlä minä!!! Mutta asiaan: olen siirtynyt tonne plussanneiden pinoon...tein nimittäin plussan tänään! Oon niiiin onnellinen asiasta, enkä oikein tiiä, että miten päin olis...

Yhteistyössä