Hakutulokset

  1. J

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Kylläpä siellä nyt joku katkeroitunut ikäloppu kirjottelee sontaa näppäimistöltään. Sinä hetkenä kun ensimmäinen lapsi syntyy, meistä jokaisesta tulee vanhempia. Ensimmäistä kertaa. Siinä hetkellä meistä jokainen on ihan yhtä kokematon vanhemmaksi eikä sitä lasta asunnolla tai ammatilla...
  2. J

    Jouluvauvalle haalari - mikä koko?

    Meillä taas oli 54 senttisellä 50/56cm haalari (merkkiä Name It) ja se just ja just kerran meni päälle, sillon kun tultiin sairaalasta kotiin. Sillonkin tuntu, että sai ne jalat sulloa sinne haalariin.
  3. J

    Mitäs te tekisitte... lapsen yltiöpäisestä herkutteluhimosta kysyttävää...

    Entäpä kun meillä toinen ei tykkää herkuista ja toinen tykkää? Ja toinen tykkääkin kyllä just niinkuin Turkilmaksen poika... toinen taas siis ei välitä herkuista.
  4. J

    avioliitossa muttei sormuksia, mitä ajatelette?

    Me ollaan avioliitossa muttei pidetä sormuksia. Mies työnsä takia ja minä siksi, että kun joudun kotona pesemään niin paljon käsiä enkä jaksa aina sitä sormusta ottaa pois. Ja jos en ota, se ei ole paitsi epähygieenistä, se kerää saippuaa sormuksen alle jolloin se ärsyttää sormen. Näin.
  5. J

    kuinka monta lasta teillä olisi jos et käyttäisi ehkäisyä?

    No ei mulla varmaan neljää enempää ois. Ei vaan ois varmaan ehtinyt tähän ikään mennessä... Kolme on oikeasti.
  6. J

    Kuvaile synnytyksen aiheuttamaa kipua

    Synnytys jossa minua on sattunut eniten (puhkastiin kalvot, laitettiin oksitosiinii, en saanut puudutteita, lapsi 4,7kg) oli kipu sellaista että tuntui kun minua oltaisiin revitty kahtia. Toinen häpyluusta ja toinen jostain...selkärangasta...
  7. J

    "Periytyykö" ruokatavat?

    No siis se rytmi että on saanut sen mahtumaan päivään, kun ei ole siihen itsekään tottunut ikinä!
  8. J

    "Periytyykö" ruokatavat?

    Kyllä meillä lapset saa kaksi lämmintä ruokaa, lisäksi välipalan ja aamu sekä iltapalat. Meillä ei ole lapsuudenkotona ikinä laitettu esille kuin ehkä yks ruoka (lämmin) päivässä. Minulle on tosi vaikeaa ollut lapsille antaa välipalaa!
  9. J

    Minkälaisia vaatteita käytätte vauvalla, joka ei vielä istu itse?

    Bodyt vauvamaisia?????? :o Eikö vauvan kuulukin olla vauvamainen? Kyllä mua harmitti keväällä sen vauvan puolesta (oli 6kk) joka selkä paljaana istui vauvakeinussa. Varmasti paleli. Meillä bodyjä käytetty vaippaiän loppuun. Johonkin kahteen vuoteen. Viis vauvamaisuudesta, mukavuus...
  10. J

    Tunnetko ketään kellä on HIV

    Ei. Eläimillä (tai ainakin niillä kissoilla) se muoto on erilainen.
  11. J

    Tunnetko ketään kellä on HIV

    Ei se nyt ole hauska juttu, mutta varmasti tosiasia. Meidän naapurin kissallakin on HIV.
  12. J

    leivoin just sämpylöitä

    Mäki tein aamulla. :)
  13. J

    Narsistinen persoonallisuushäiriö

    Noi kaikki persoonallisuushäiriöt on niin mielenkiintosia kun niitä lukee ja ettii että mikähän sitä itellä oikeen on. :D
  14. J

    5,5kk vauva seisoo tukea vasten

    Meillä lapsi nousi myös 5,5kk ikäisenä seisomaan. Ja samaten sekin kuin ei alta 6kk sais istuttaa ni meillä toinen nousi sitte 5,5kk istumaan. :)
  15. J

    ihania velourhousuja taas lindexillä :)

    Juu nii on. Ostin myös takin :)
  16. J

    Ihan aikuisten oikeesti minkäikäisen voisi jätää kotii

    Ja mä olen ollut yksin "uimassa" 4-5 vuotiaana eikä tullut mieleenkään ettenkö ois pärjännyt. Tosin omani ei saa yksin mennä uimaan ainakaan alta 10 vuotiaana.
  17. J

    Arvatkaa paljonko painan?

    Mulla tulee kilo heti kun mä edes nään keksipaketin. :'(
  18. J

    nousukausi leffa

    ...Täytyyhän nyt niiden jotain näyttää, kun ihmiset tv lupaa maksaa... :whistle: Tuosta hyvästä.
  19. J

    Kumpi ohje oikein, kyse H1N1 kotihoito-ohjeista

    Itse sairastin viime talvena influenssan ja täysimetin sen ajan vauvaa. Kaikilla muillakin perheissä oli influenssa, paitsi vauvalla. Vauvalla oli kova nuha ja yskä oli pitkään sekä korvatulehdus tuli joka oli todella ärhäkkä. Mutta kuumetta ei tullut. En tiedä, voihan tuo olla influenssakin...
  20. J

    If:stä kokemuksia

    Kertokaa huonot kokemukset... mä just siirsin sinne ja vaikutti yksinkertasemmalta, kun Pohjola...

Yhteistyössä