Hakutulokset

  1. P

    Avoimuus?

    Minä vaan oon semmonen hölmö panikoija, että ajattelen voivoi mitätulikaansanottua.. Mutta eipä tuo asia voi haavoittaa mua, vaikka kerroinkin..
  2. P

    Avoimuus?

    Kerroin miehen veljen vaimolle, minkälainen sika exäni oli ku ramppas vieraissa. Tekisittekö itse noin? Minusta siinä ei ollu mitään pahaa.
  3. P

    hobby hallin takki?

    ai mainostavat talvitakkia kesämaisemassa?
  4. P

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    Minua kyllä ihmetyttää kybällä kommentti, että pikkuinen on hoidossa, jotta äiti saa kokattua hyvää ruokaa miehelleen ja pidettyä kodin putipuhtaana, käytyä tarvittaessa hammalääkärissä ja nauttia laatuajasta... Täytyy olla provo! :whistle:
  5. P

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Kun ilmoitimme odottavamme kolmatta lastamme, fiksu(?) isäni kysyi multa että "OLIKO TUO NYT IHAN TARPEELLISTA?!?" noi sanat on jääneet mun mieleeni ja tuli kyllä tosi veemäinen fiilis tosta :headwall:
  6. P

    auttakaas pikaisesti!

    lähtisitkö sä "alusvaatteilla". laita joku paita vielä ainakin...
  7. P

    EKSOOTTISIN ELÄIN MITÄ OOT SYÖNYT?

    tonnikalaa makaroonilla,ei löydy eksoottisempaa,,,jos haluaa revitellä niin laittaa vaikkapa valkosipulia joukkoon :whistle: :laugh:
  8. P

    saa onnitella :D

    :flower: =) :flower: onnea
  9. P

    mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa

    osaiski etukäteen arvioida mahdollinen uhmisikäisen kiukkukohtaus,,,toisena päivänä huutaa niin äärettömästi ja sit menee pitkiä aikoja ettei kiukkua kaupassa ollenkaan,,,jos sinua kiukuttaa toisten lasten kiukkukohtaukset niin pysy pois kaupasta.
  10. P

    mä luovutan kohta kokonaan (vauvan syömisestä)

    Meillä menee kans tytölle välillä koko purkillinen ja välillä pari lusikallista. Kipeenä suostuu syömään vaan pullosta. Tota ikää teidän pojalla on vielä niin vähän että en huolestus jos ei aina suostu syömään soseita jos ruoka pullosta kuitenkin maistuu.
  11. P

    mä luovutan kohta kokonaan (vauvan syömisestä)

    Lopeta muutamaksi päiväksi soseiden anto ja kokeile sitten uudestaan. Väkisin ei kannata syöttää. Syömis tilanteesta tulee kummallekkin inhottava. Jos ei suostu syömään kun vaikka esim. kaksi lusikallista niin annat vain sen ja myöhemmin sitten lisää. Meillä on toiminut myös se että vauvalla on...
  12. P

    HÄVETTÄÄKÄ OLLA SUOMALAINEN?

    Hei haloo!!! Me kannustetaan omiamme eli Suomalaisia leijonia ja hopea on pirun hyvä saavutus,,,vaikkakin on pettynyt olo me silti tuetaan omiamme eli Leijonia,,,näin se menee! Olen ylpeä koska saan olla Suomalainen ja elää suht. normaalissa maassa jossa ajatellaan vielä maalaisjärjellä.
  13. P

    5 v uhmaa vai muuta?

    Meillä on ainakin selkeet säännöt jos riehuminen menee yli ja alkaa ovien paiskonta tai turhanpäivänen karjuminen Lelut lähtee kaappiin ja sitä mukaa jos homma jatkuu niin lisää tavaraa kaapin uumeniin. Meillä tepsinyt tosi hyvin. loppu niihin ekoihin leluihin ja kun ne sitten otetaan muutaman...
  14. P

    onko lapsenne kauniita ja hyväkäytöksisiä?

    kaunis ja huonokäytöksinen 2v.
  15. P

    TAMMIVAUVAT 2007

    \
  16. P

    Mun m.ulkkumetsästys taisi tehota.

    mua alko naurattamaan toi sun sotasuunnitelma murkkuja vastaan,ku tunnistin itseni siinä,,,viime kesänä aloitin henkilökohtaisen sodan niitä vastaan ja nyt oon päättäny heti myrkyttää kaikki tainnoksiin,,,murkkuja ei vielä oo näkyny mutta varalta on kaapissa kolme pakettia jo myrkkyä...
  17. P

    nyt ne m.ulkut on meillä sisällä!

    kahtena vuonna olen myrkyttäny kaupasta myytävällä jauheella,joka sekoitetaan veteen,,,tosi tuhtia myrkkyä...kiersin liukkosella talon perusteet ja murkut hävisi samontein,,,vievät myrkyn pesäänsä ja sekin häviää,,,toimi hyvin ja täräytän hengiltä ne myös tänävuonna samalla aineella,,,
  18. P

    kiinteiden aloitus

    Millä tahdilla noita kiinteiden määrää kannattaisi lisätä? Siis kuinka pian voi antaa ruokaa niin paljon kuin vauvalle maistuu ja missä tahdissa lisätään ruokailukertojen määrää? Nyt ollaan vasta maisteltu ihan pieniä määriä kasviksia ja aika huonolla menestyksellä. Ehkä juuri teelusikallisen...
  19. P

    5 asiaa jotka pitää tehdä tänään =)

    1. Meikata (juu, on tosi tärkeetä =) ) 2. Soittaa ystävälle 3. Tehdä ruokaa perheelle 4. Viedä roskat 5. Mennä iltavuoroon töihin
  20. P

    Kuinka moni muu saa minimi- äitiysrahaa?

    minimi on 15,20e päivä

Yhteistyössä