Hakutulokset

  1. A

    Pinnasänkyyn reunasuoja?

    Ikeasta löytyy myös. Sitä en sitten tiedä onko Ikean nettikaupassa ja että millaisilla postikuluilla.
  2. A

    Seinäjoki

    Tänne myös olisi uudet tuttavuudet tervetulleita! Täältä löytyy poika 1/05 ja seuraavan la marraskuussa :)
  3. A

    Espoo/Seinäjoki uusia ystäviä =)

    Me oltaisiin Seinäjoelta ja uudet ystävät aina tervetulleita! Yksinhuoltaja olen myös ja 4-vuotias poika.
  4. A

    Lähes joka aamu kouluun myöhässä?

    Meillä ammattikouluaikoina monikin myöhästyi juuri linja-autojen aikataulujen takia, eikä sitä pahalla katsottu. Ja nyt ammattikorkeassa sama homma.
  5. A

    Seinäjoen äidit!

    Me asutaan tällä hetkellä keskustassa (ikävä kyllä). Toivon mukaan pian jossain muualla.
  6. A

    Seinäjoen äidit!

    Etkä ole =) Mukaan vaan. Meillä ei juurikaan lapsiperheitä oo tuttavapiirissä vaikka täällä ollaan jo ½ vuotta asuttu. Poika kaipais leikkiseuraa ja äiti aikuista jutukaveria B)
  7. A

    Seinäjoen äidit!

    Me oltaisiin myös Seinäjoelta. Minä 22v ja poika 4v.
  8. A

    Hei Seinäjoen äidit!

    Täällä pian 22v, 3-vuotiaan pojan opiskeleva äiti Seinäjoelta. Ollaan juuri muutettu, joten uudet ystävät olisivat tervetulleita.
  9. A

    liberon pistekauppa

    Ne lähettää välillä aina sähköpostiakin. Ne kun avaa, voi vastata kyselyihin, joista sitten aina vähän pisteitä saa lisää noitten keräilymerkkien lisäksi.
  10. A

    Seinäjokelaiset!

    Jos olet vielä linjoilla, ja viitsit noista pk:ista kertoa, niin olisin kiitollinen!
  11. A

    Joulukukkagallup

    Meillä on kaksi hyasinttia joulukorissa, tulppaaneja haluaisin vielä.
  12. A

    Mitä teiän joulupöydässä on?

    Meillä on: *salaatteja ( vihreää salaattia, rosollia, italian salaattia ja valdorfin salaattia ) *kinkku *lihapullia *kalaa *laatikoita ( peruna, porkkana, lanttu ja maksa ) *perunoita *perunoille kastiketta *erilaisia keitettyjä vihanneksia ( ruusukaalia, pikkiporkkanoita, maissia ja...
  13. A

    Sanokaas nyt... Pitäiskö noi laatikot tehä jo tänään? :/

    Mä teen ainakin vasta huomenna. Tekeehän toiset pakkaseenkin, mutta tuskin ovat yhtä hyviä sitten enää :(
  14. A

    Alkoholismin tunnusmerkit...? Mielipiteitä kaipaan!

    Tätä peesailen ja lissän vielä, että se, kun ei pysty olemaan ottamatta esim. viikonloppuisin. Muutaman saunakaljankin juova voi olla alkoholisti, jos ei oikeasti pysty olemaan ilman niitä..
  15. A

    Ilmainen maailman vahvin nalle -lehti

    Jos jotakuta kiinnostaa lapsille tilata: http://www.finnmatkat.fi/tui.aspx?id=47033
  16. A

    Kylläpäs taas hävetti!

    :laugh: Vähän niinkuin meillä. Olin pukenut jo itteni ja lapselle haalarit sun muut. No sanoin, että mennään. 2v katteli oven kyynnyksellä jalkojaan, olin unohtanut laittaa lengät :ashamed:
  17. A

    Oho. Pääsin opiskelemaan!

    Fiksua porukkaa liikkeellä. Tämä on realistinen vaihtoehto. Mutta kuten kirjoitin, en uskonut pääseväni. Tämä ammatti todella kiinnostaa ja hain pelkästään sitä opiskelemaan. Pääsykokeisiin menin sillä mielellä, että teen parhaani, mutta jos en pääse, niin sainpa ainakin kokemusta.
  18. A

    Oho. Pääsin opiskelemaan!

    Tiesin juu että lapsi on ;) :whistle: Hain, koska voin sinne ihan hyvin tuon matkan puolesta mennä ja sieltäkin saa hoitopaikkoja. Mutta tottakai se kuitenkin mietityyttää, kun siellä ei ketään tuttua ole ja kaupunki on täysin vieras. Mutta faktahan on se, että haluan kuitenkin jotain...
  19. A

    Oho. Pääsin opiskelemaan!

    Mitenkäs töitä on riittänyt? Onko työpaikkoja ollut paljon tarjolla? Sosiaalityöntekijää ja farmaseuttia ajattelin yliopistokoulutuksista.

Yhteistyössä