Hakutulokset

  1. Rmrm

    Stringit kasvomaskina

    Tuli upea nainen vastaan ja takuuvarmasti oli virittänyt stringit suojaksi virusta vastaan.
  2. Rmrm

    Kaunis kasvomaski

    Hämmentävä vastaantulija. Olen aivan varma, että neidolla oli stringit viritettynä suojaamaan virukselta.
  3. Rmrm

    Mitä jessusta tapahtunut

    En pitkään pitkään aikaan ole täällä käynyt. ja nyt joku uudistusmielinen nörtti päästetty purkamaan taiteellisuuttaan näille sivuille. Metsään mennyt ja ihan päin perääaukkoa koko systeemi.
  4. Rmrm

    To night

    Ou nou..
  5. Rmrm

    Maistuisiko?

    Valaise kuvattaessa jolloin muulla kuin taskulampulla, niin voisi olla houkuttelevamman näköistä!
  6. Rmrm

    Isi on tyhmä, tyhmä

    Ihmetyttää, että onko noilla mainospohjaisilla tv-kanavilla mitään ennakkokatselua kun ottavat jonkin mainoksen listoilleen. Raha taitaa ratkaista, muusta viis;
  7. Rmrm

    Maistuisiko?

    Mikä erinomainen juttu tuo nyt on? Kärähtikö?
  8. Rmrm

    Kevätjuhlissa mekot valloillaan

    Sinussa on semmoinen piilevä kapinahenki. Olitko jo nuorena semmoinen oma pieni jääräpää? Eihän se sinusta huonoa tee, mutta löysää hieman katsantokantaasi. Jo näitten nuortenkin takia jotka parhainta päälleen panivat.
  9. Rmrm

    Kevätjuhlissa mekot valloillaan

    Älkääs nyt mimmit revetkö. Kyllä joku roti pukeutumisen suhteen kevätjuhliin pitää olla. Ei kyllä mitkään hupparit sun muut synkistelykuteet niihin kuulu. Ilolla huomasin miten suuri osa nuorista panosti pukeutumiseensa. Tyylikkäitä nuoria miehiä ja söpöjä neitokaisia. Tietenkin hieman maku...
  10. Rmrm

    Kun kepu häviää, niin Leijonat voittaa

    Twitteristä: "Jyväskyläläinen kansanedustaja Joonas Könttä (kesk) esitteli lauantaina jo twitterissä yhtälön, jonka mukaan Suomi voittaa jääkiekon MM-kultaa aina, kun keskusta on hävinnyt vaalit. Näin oli 1995 ja 2011 ja näin sitten myös tänä keväänä kävikin. Suomen kiekkojännärit kiittävät...
  11. Rmrm

    Mustikat kukkii

    Samaa olen huomioinut minäkin. Missä tuiki tärkeät pörriäiset?
  12. Rmrm

    En katso illan viisuja

    Ohi annan mennä minäkin. Onneksi on niin myöhään, että se ja sama.
  13. Rmrm

    Perjantain tunnustus

    Nyt Onja pyöräilet keskustaan. Oodissa on pitkä rivi pallotuoleja.
  14. Rmrm

    Saaran sormet ujuttautuivat pikkareihini

    On tuo tyttöjenvälinen kiva kivaa luettavaa. Kun joskus pääsisi päältä katsomaan.
  15. Rmrm

    Persvako oksettaa

    Kyllä ne takavaot ovat kaikkein pahimpia silloin juuri kun ne valuu esiin housujen yläosasta. Oli sitten nuori teinineiti tai vanhempi lady, pojankoltiainen tai se rekkamies. Eri asia on jos näkee kokonaan paljaat pakarat. Ovelasti fiksut naiset uimarannoillakin saa perävaon piiloteltua vaikka...
  16. Rmrm

    Ylen ja Hels.kaupungin yhteinen fiasko

    Ajattelin katsoa telkkarista vuoden vaihtumista televisiosta ja ohjelmaa ennen h-hetkeä. Kyllä oli ala-arvoinen show. Pahimpina juontajakaksikko jotka eivät muuta tehneet kuin yrittivät olla hauskoja harjoittaessaan lukutaitoaan lunttilapuistaan. Edes sen verran ei oltu harjoiteltu, että edes...
  17. Rmrm

    Billura vai Betonia, kumpi parempi nimeksi

    Ihan hyviä nimiä varmaan. On niitä paljon ihmeellisempiäkin olemassa. Kannatan ihan ilman sarvia ja hampiata.
  18. Rmrm

    Apua nyt oikeesti hyvä askelmittari!!! Olen tosi pettynyt mun omaan

    Minulla on kännykässä, siinä kiinalaisessa vakoilukännykässä, Huawei Health-sovellus joka laskee päivän kaikki askeleet. Välillä pistän päälle myös Sports Tracker-toiminnon, ja kun olen verrannut kumpaakin, niin aika tavalla samaa näyttävät. Luotan saamiini lukuihin.
  19. Rmrm

    G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

    Olen. Oli pitkä suhde naimissa olevaan naiseen. Olimme kuin pari. Hänellä oli avain jopa asuntooni. Hänen miehensä oli alalla joka jätti vaimon pitkiksi aikoja yksin. Itse olin eronnut eikä esteitä ollut. Oma lapsi kävi luonani säännöllisesti ja tuli hyvin toimeen rakastajattereni kanssa...
  20. Rmrm

    Roosanauhan kantajalle potkut

    Säännöt sääntöjä ja niitä on noudatettava. Oli sitten kyse mistä kansaa ravistavasta hyväteosta tahansa, niin ohjeita seurataan. Ei täällä missään holtittomassa makaroonimaassa olla tai lantoinketkutussaaressa. Asiallisesti eletään ja sillä sipuli.

Yhteistyössä