Hakutulokset

  1. zannu

    Onko teidän ekaluokkalaiset ip-kerhossa?

    Kyllä on ja ensi luonna kun menee 2 luokalle niin haluu kans mennä ip:hen.
  2. zannu

    3-vuotias yökuivaksi

    Meillä ei 3v oo vielä yökuiva , en oo vielä huolissani koska isosiskonsa oppi yökuivaksi vasta 4v, tais olla lähempänä 5v. Ja yökuiksihan ei pysty opettelemaa kun se on ihan kypsymistä....
  3. zannu

    Kaikkea sitä saakin Huutiksessa myytyä

    Joo, kyllä oon huomannut että huutiksessa kyllä menee kaikenlainen kaupaksi =)
  4. zannu

    nyt ompelukoneen kimppuun

    Just olin ompelemassa; Vanhoista sammareista kesähousut mm.
  5. zannu

    täysiaikainen 3-kiloinen

    Meillä esikoinen 3kg ja itse olen myös ollut saman painoinen eli meillä ainakin ihan normaalia =)
  6. zannu

    Kortintekijöitä,skräppääjiä...onko heitä täällä?

    Mä olen korttien tekoon hurahtanut :wave:
  7. zannu

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Kiitti, en huomannutkaan :saint: On vaan vähän monimutkainen :|
  8. zannu

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Missäs nyt jatkossa vaihdetaan, annetaan tavaraa ja otetaan vastaan tavaraa?? Eikös tuo uusi markkina-paikka ole vain ostamista ja myymistä varten.....
  9. zannu

    Onko kukaan tehnyt itse kebabia?

    Ihan parasta on kyllä itse tehty :p
  10. zannu

    Meneeköhän huutiksessa kaupaksi

    Minäkin juuri suunnittelin laittaa naisten vaatetta paketin myyntiin, ihan periaatteella, kunhan pääsen eroon... Mietin kans että kannattaako laittaa :saint:
  11. zannu

    Näin keväällä tulee aina äitiä ikävä...

    :hug: Samat tuntemukset täälläkin.... Minulla tulee toukokuussa vuosi kun äiti kuoli. En varmaan ikinä ole niin paljon äitiä ajatellut kuin nyt viimeisen vuoden aikana.
  12. zannu

    Johan nyt, kauan teillä on kestänyt tää flunssa ?!

    Mulla on ollu nyt 2 viikkoo... :/
  13. zannu

    Eiks vaan et lapsilisät tulee huomenna?

    Kannattaisko merkata nuo päivät kalenteriin niin ei tarvii kysellä aina??? :wave:
  14. zannu

    G: Minkä ikäisenä lapsesi meni ekan kerran hammaslääkäriin?

    Meilläpäin tulee kutsu 3-vuotiaana ekan kerran hammaslääkäriin /-hoitajalle , joten silloin on ekan kerran käynyt. Nuorempi vasta odottaa tuota käyntiä.... :saint:
  15. zannu

    Kumpi teillä ajaa autoa kun yhdessä jonnekki lähdette?

    Ajellaan vuorotellen =)
  16. zannu

    tuleeko eskariin ilmottautumiseen joku kutsu, vai pitääkö vain itse tietää milloin ilmottaudutaan?

    Meille tuli kutsu, mutta lehdessä oli myös ilmoitus. Haku loppui jo meillä =)
  17. zannu

    Päivähoitohakemus kyssäri?

    Meille ei ainakaan tullu tieto kuin kuukautta ennen tieto ja ei ollut edes mistään "yhteyshausta" kyse vaan vuoden vaihteen jälkeen hoitoon menosta. Varmaan kannattaa kysellä ihan sieltä päivähoidosta milloin tieto tulee kun se on niin kuntakohtaista ??
  18. zannu

    voinko antaa huutisessa positiivisen palautteen?

    No ei tietenkään voi... Ostaja ihan toivoo saavansa negan ja muistathan kertoi ostajallekin että on maksanut ihan liikaa mukista :whistle:
  19. zannu

    Voinko antaa negan? (huuto.net)

    Sua ei varmaan naurata mutta kyllä pitää sanoa että :laugh: :laugh:

Yhteistyössä