Hakutulokset

  1. M

    Mua ei ikinä huolita töihin!

    minäkään en oo saanu yhtään työpaikkaa sellasesta paikasta mihin oon laittanu hakemuksen. Viime keväänä menin työharjotteluun ja oon sen jälkeen ollu lähes koko ajan töissä
  2. M

    Mitenköhän sitä sais vaihdettua 92cm vkpuvun 98:iin..

    varmaan kannattaa myydä se pieni puku pois ja ostaa jo ens syksyä ajattelen 104 senttinen.
  3. M

    mitäköhän pph:mme tuumaa jos vien

    mä saisin tuolla verukkeella olla joka päivä kotona, koska monestikaan tyttö ei nuku päiväunia ennen hoitoon menoa ja vien hoitoon päiväuniajan jälkeen ja haen vasta illalla puol kympiltä. Pitäsköhän huvikseen kysästä pomolta voinko jäädä kotiin, kun tyttö ei jaksa mennä hoitoon
  4. M

    Myin osamaksulla tutulle tavaraa...

    Suosittelen, että sanot mihin päivään mennessä pitää olla maksettu. Mä ostin siskolta tytölle vauvan tarvikkeita ja sisko sano ettei oo mitään kiirettä maksun kans ja ajattelin että maksan kun saan rahaa. Kuukauden päästä sisko tuli hätäilemään rahoja
  5. M

    Sinäkö

    Tytölle tuli se nimi mikä laitettiin hätäkastepaperiin, vaikka olin jo unohtanu minkä nimen siihen olin laittanu. Toinen nimi vaan vaihtu. Mies sitä sit ehdotti kun nimeä mietittiin
  6. M

    Onks tänään vielä seksiä?

    eipä oo ollu ollenkaan. Mies kun tuli kotiin, mie läksin töihin. Kun mie tulin kotiin mies oli jo nukkumassa, kun mie meen nukkumaan, mies lähtee töihin
  7. M

    Lapsen mustuaiset?!!

    mulla on isot mustuaiset. On ollu aina. Yks tyyppi kysy, käytänkö jotain lääkkeitä
  8. M

    Apuja äkkiä koneen teksti suureni

    paina control ja viiva
  9. M

    Miten niitä kiloja pystyy kerryttämään raskausaikana 20 - 30 kg?

    mun ei kyllä tarvinnu hirveesti syödä ja kävelinkin töihin, mutta mulle tuliki kiloja vaan 17 joista kymmenen jäi synnärille. Niistä muuten viis kiloo tuli ekan kuun aikana kun oli laihiksella, enkä vielä edes tienny olevani raskaana
  10. M

    opintolainan nostosta

    muistaakseni siihen tuli joku ehto, ettei saa nostaa kerralla vaan pitää jakaa tasesti joka kuulle.
  11. M

    Paras vaippamerkki?

    En tiedä tytön suosikista, mutta parhaimmaks oon todennu Pirkka vaipat. Niistä ei oo koskaan tullu pissat läpi
  12. M

    Testaan vielä, sorry..

  13. M

    Millon saa todistuksen työnantajalle?

    en kyllä tiedä miks työnantajalle pitää olla todistus rakaudesta, mutta jonkun todistuksen saa sillon kun raskaus on kestäny 154 päivää
  14. M

    pukeutumisgalluppia :D

    saatanpa olla koko päivän yövaatteissa. Saatan laittaa rintsikat joskus iltapäivällä kun alkaa nuo riipputissit ärsyttämään
  15. M

    sanooko kenellekään firma nimeltä TONO mitään?

    siinä on sama systeemi kun evitalla. Sieltä tulee kerran kuussa tai joka toinen kuukaus paketti, jos ei oo irtisanoutunu siitä
  16. M

    Oletko koskaan

    en oo fiskarsin veitellä mutta victorinoxin tomaattiveitsellä olen. Ja mies sai sairaslomaa sen takia kun vetäs sormensa auki tolla samalla veitsellä
  17. M

    Onko muita joiden mielestä vastalahja synttäreilläOn typerä?

    \ niin minäkin oon luullu, mutta miehen sukulaiset ei oo vielä oikein ymmärtäny tota asiaa
  18. M

    Onko muita joiden mielestä vastalahja synttäreilläOn typerä?

    ja sit toinen mikä on kans todella typerää, että ostetaan myös sisaruksille lahja.
  19. M

    Mitä mies ja lapset tekee nyt?

    mies kattoo telkkaria ja tyttö on hoidossa. Ite menen iltapäivällä töihin
  20. M

    kummastuttaa ihmiset jotka luulevat automaattisesti...

    minä voin kyllä ihan rehellisesti myöntää, että yleensä käyn ensin kaupassa ja sitten vasta haen tytön hoidosta. Syystä, että saan paljon nopeammin hoidettua ostokset yksin. Sitten viikonloppuna käyn tytön kanssa kaupassa

Yhteistyössä