Hakutulokset

  1. Naamakala

    ammeen jalat

    Haluaisin ostaa ammeen jalat. Sellaiset, joihin mahtuu myös isompikin amme. Noudan mielelläni pk-seudulta, viestiä vaan yksärillä tulemaan =)
  2. Naamakala

    Nonnih...Lasta kiusattu koulussa kun ei saa pelata k-18 pelejä...Vieläkö puuttuisitte vai painaistteko villaisella, kun koulu loppuu just?

    joo, vanhempien tehtävä on selittää lapselle mikä on totta ja mikä ei, mut lapsen aivot ei oo ihan samalla tavalla kehittyny ku aikuisen. sen vuoksi ihan pienten lasten piirrettyjen väliin ei saa tunkee mainoksia, koska ne ei osaa eritellä niitä (siis ohjelmaa ja mainosta)... kyllä niillä...
  3. Naamakala

    salkkarit 10.9.

    mitä tapahtu lopussa? se koira vissiin löys jotain ku haukku...
  4. Naamakala

    4D-ultra

    Heippa, minkähän hintaisia 4D-ultria vantaalla/helsingissä? ja missä niitä tehdään? hinnat vaihetelevat aika paljon kunnittain/paikoittain...
  5. Naamakala

    Tuksu menee vankilaan, huhuh

    ei näin. vaan. jos koeaikana ei tee uutta rikosta, rangaistusta ei panna täytäntöön. mutta jos tekee uuden rikoksen, tuomioistuin rangaistusta määrätessään harkitsee, onko myös entinen ehdollinen pantava täytäntöön. eli jos tekee uuden rikoksen, mistä saisi vankeutta vaikka puoli vuotta, niin...
  6. Naamakala

    yksinhuoltajuudesta...

    kiitos =) itse olen myös kouluttaunut kahden ensimmäisen ollessa pieniä, ja nyt olen vakituisessa työssä. olosuhteet ovat sellaiset (vakituinen työ, iso asunto tms.) että en voisi edes kuvitella aborttia, jota en kyllä edes missään vaiheessa ajatellut vaihtoehtona. lapsi saa kuitenkin...
  7. Naamakala

    yksinhuoltajuudesta...

    olen kahden lapsen yksinhuoltaja. lapsillani on eri isät, mutta molemmat pitää toisen lapsen isää isänää, sillä hän oli meidän elämässä kuitenkin pitkään... esikoinen ei ole nähnyt isäänsä kuuteen vuoteen, koska isä ei ole halunnut. lapset ovat 7 ja 5 vuotta. nyt olen raskaana, mutta en aio...
  8. Naamakala

    Onko laitonta

    riippuu kai lääkkeestä. jotkut lääkkeet luokitellaan jollain lailla huumausaineeksi. mutta jos koklaat jonku toisen lääkettä, havaitset hyväksi (mihin lie niitä tarviitkaan) ja meet lekurille pyytää samoja ja sanot et oot kokeillu, ni ei se mihinkään seuraamuksiin johda
  9. Naamakala

    Onko laitonta

    miksi ei?
  10. Naamakala

    Onko laitonta

    ei oo laitonta... esimerkiksi jonku puolikkaan burana 800 nappaaminen päänsärkyyn ei ole laitonta
  11. Naamakala

    Kuka muistaa lastenohjelman JAKI VUORISTON KARHU, eli "jaki ja nuka"-ohjelman? ÄÄNESTÄKÄÄS PIRUUTTAIN SITÄ!

    http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=40460272104&ref=search&sid=659194701.277579945..1
  12. Naamakala

    Kuka muistaa lastenohjelman JAKI VUORISTON KARHU, eli "jaki ja nuka"-ohjelman? ÄÄNESTÄKÄÄS PIRUUTTAIN SITÄ!

    totta, nykyiset ohjelmat eivät todellakaan ole sen tasoisia :(
  13. Naamakala

    Rajakylän koulu // Länsimäen koulu

    mä oon kanssa kuullut tota, jo viime kesänä, et siel ois homeongelmia...
  14. Naamakala

    Kuka muistaa lastenohjelman JAKI VUORISTON KARHU, eli "jaki ja nuka"-ohjelman? ÄÄNESTÄKÄÄS PIRUUTTAIN SITÄ!

    laitoin ylelle viestiä, että toivoisin tuota uusintana, ja sieltä vastattiin, että sitä ei tulla uusimaan, koska alkuperäiset nauhat eivät ole siinä kunnossa että niitä voisi esittää, eivätkä ne ole myöskään restauroitavissa :((( kertoi myös, että on kovasti toivottu ohjelma...
  15. Naamakala

    Maksetaanko veronpalautuksista vielä veroa?

    laput tulee täs keväällä, ja jos niihin on jotain lisättävää (esimerkiksi matkakulut) ni se täytetään se lappu ja sit syksyllä saa sen "lopullisen" päätöksen =) maksetaan tilille joulukuussa, ja niistä ei makseta veroa. mätkyt maksetaan suuruudesta riippuen kahessa erässä, joulukuussa ja...
  16. Naamakala

    Rajakylän koulu // Länsimäen koulu

    asutaan ihan siinä alepan, ärrän ja länsituvan läheisyydessä =)
  17. Naamakala

    Rajakylän koulu // Länsimäen koulu

    joo, alkaa kuulostamaan tosi hyvältä =) :heart:
  18. Naamakala

    V"**un päiväkoti käytäntö!!!

    voi se mennä noin. yks tuttu raahas kanssa mukuloitansa metrolla päinvastaseen suuntaan tarhaan missä oli töissä :( tästä pitäis saada nyt päättäjien keskuudessa ja muutoinkin LISÄÄ keskustelua aikaiseksi, joku addressi ja KAIKKI allekirjoittamaan se. nyt pitää alkaa vaatimaan muutosta! (vaikka...
  19. Naamakala

    Onko ihan ok perua tärkeä tapaaminen sähköpostilla ja luottaa, että tieto on mennyt perille?

    mikä sposti sulla on käytössä? oisko siihen saanut vastaanottokuittausta? eli sulle tulee ilmotus ku viestisi avataan... muoks: oliki tossa aikasemmin tästä puhetta....

Yhteistyössä