Hakutulokset

  1. J

    Sisustusneuvoa tarvitsen :) (kuva)

    Onko sulla olohuoneessa pöytää, jolla voisit liinaa pitää? Ei likaantus niin helposti.. Jos päädyt päälle jonkun hankkimaan, niin älä ainakaan pleksiä, naarmuuntuu tosi helposti. Onhan niitä nykyään kaikkia likaa hylkiviä kankaankäsittelyaineitakin, käsittele sellaisella, jolloin helpompi...
  2. J

    auttakee!! kauanko vatsa voi olla kipeä

    No eihän sitä voi tietää, ei se vatsakipu välttämättä ole merkki ensinnäkään vatsataudista, toisaalta jollain koko vatsatauti menee ohi pelkällä kivulla/eikä lennä kummastakaan päästä. Mulla kun alkaa mahatauti, on hetken ällö olo ja yrjö lentää aikalailla varoittamatta. Ja näin siis aina kun...
  3. J

    Lapsilla niin ruma huone, että hävetä, antakaa vinkkejä, mitä mä tänne keksin, lattia ja katto ainakin menee vaihtoon,

    Ja miksi lastenhuoneessa pitää olla maalaisromantiikka tyyli? Se sopii aikuisten makuuhuoneeseen, mutta lasten huoneeseen ei kyllä mun mielestä yhtään, yök.
  4. J

    Lapsilla niin ruma huone, että hävetä, antakaa vinkkejä, mitä mä tänne keksin, lattia ja katto ainakin menee vaihtoon,

    Lastenhuoneesi värimaailmasta en tykkää, liian vauvamaisen vaaleanpunainen. Pirtsakammilla väreillä sais ihmeitä aikaan, tai sitten jo neutraalimpi väri, ja sinne sitten väripilkkuja tekstiileillä.
  5. J

    Mitä kautta voisi lahjoittaa lastenvaatteita oikeasti tarvitseville?

    Tämänkin kautta ikävä tapahtunut paljon väärinkäyttöä... :( Hope lahjoitti mm. crokseja (uusia), niin joku haali niitä kymmenittäin ja myi kirppispalstoilla... :/
  6. J

    Joko on kalenteri vuodelle 2012 ostettu? Millainen?

    Kotoilijan viikkopäivyri ja Repe&Romun seinäkalenteri
  7. J

    Onkohan huomenna (aamusta/aamupäivästä) kaupoista jo kaikki jouluruuat loppu?

    Kalat varmaan ainakin on, siis tuoreet kalat, silakat, lohet jne. Oli nyt jo keskivuiikosta asti aikalailla lopussa ainakin täällä Tampetreella, mitä tän päivän Aamulehdestä luin.
  8. J

    Alkaa joulumieli ja oma asenne olla aika mennyttä kalua....

    Meet nyt nukkumaan, heräät sit huomenna paremmalla mielellä. Otat ihan rauuhassa, ja teet huomenna hommia hissukseen, sen mitä jaksat ja ennätät. Älä panikoi, hyvä siitä tulee vähemmälläkin stressillä. :) Tsemppiä, ja hyvää joulua! Ja tervehtymistä! :)
  9. J

    Meidän joulumeny! Kommentoi!!!

    Hyviä ruokia, ja pääasia on että teille maistuu. :)
  10. J

    Missä vaiheessa veisitte lääkäriin?

    Seurailisin tarkasti lapsen vointia. Yleiskuntoa, hengitystä, juomista (ettei kuivu) ja jaksamista. Ja sitä, laskeeko kuumelääke edes hivenen kuumetta. Jos lapsi jaksaa jotakin pientä puuhastella, eikä nuku koko aikaa, seurailisin vielä. Mutta tarkasti. Nyt on sitkeää flunssaa liikkeellä, joka...
  11. J

    v. 2012 alkaa pian, ajatuksia?

    Kyllä mä odotan ens vuotta ainakin ihan positiivisin mielin! Paljon suunnitelmia, mun tulevaan vuoteeni ei kyllä ainakaan mikään maailmaloppu mahdu. :D
  12. J

    Mua pelottaa että syntyy aikasemmin:(

    Tärkeää ainakin katsoa, ettei ole virtsa- tai hiivatulehdusta (kummastakaaan ei välttämättä oireita ole, muuta kuin supistuksia). Mutta kyllä monilla jo noilla viikoilla on jämäköitäkin supistuksia, jotka kuitenkin kuuluvat asiaan (ja kivutkin, kaikki kipu ei ole huolestuttavaa, voi olla kohdun...
  13. J

    Ajatko lapset pois kotoa, kun täyttävät 18v???? Mun kolleegan lapset ,20,25, 27v. asuvat kotona

    En aja, kotini on myös lasteni koti, jossa saavat asua ja johon ovat aina tervetulleita.
  14. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    Huomenta! :) Juu en ajattele, että et viitsi, teillähän pienimuotoisesti joulua vietetään, sillä tavalla kun te haluatte, ja teillä lapset ovat ilmeisen tyytyväisiä siihen tapaan, eikö? Kuten olen moneen kertaan sanonut, kukin viettää joulua tavallaan, joku näyttävästi, joku vain pienesti, joku...
  15. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    Aikalailla varma juu, ei ole taustalla uskontoa, terveysongelmia, rahaongelmia. Joten puitteet joulun järjestämiselle olisivat, mutta kun se ei kiinnosta, eikä sitä viitsitä laittaa. Tunnen perheen ihan hyvin, ja ovatkin ihan mukava perhe.
  16. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    No joulupukkihan on ollut ihan hirviö, kantsis kattoo se suomalainen elokuva rare export Vai miten nyt nimi kirjoitettiinkaan)... :D
  17. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    Perheissä, joissa jouluttomuus on ok koko perheelle, myös lapsille, ei pidäkään olla surullinen. Mutta perheissä, joissa lapset kovasti joulua toivoisivat, mutta vanhemmat eivät VIITSI asian eteen mitään tehdä, se on surullista. Ja totta puhut, mäkin tiedän ihan hirveän paljon surullisempiakin...
  18. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    On, tottakai, ja meillä itseasiassa näin tehdäänkin. Mutta joulu on erityinen (siis meille), ja siinä on jotakin aivan erilaista kuin muina ajankohtina.Siihen liittyy sekin, että on pitkät vapaat koko perheellä, arki vaihtuu juhlaksi. vaikka osataankin nauttia myös arjesta kiireen keskellä...
  19. J

    Mun mielestä on kauheen surullista, jos vanhemmat ei tarjoa lapselleen OLLENKAAN JOULUA... :(

    Joulun kaupallisuudesta en minäkään tykkää, mutta pukista ja tontuista mulla on kyllä erilainen näkemys, joskin tiedän et tonttuja joissain perheissä kiristys ja uhkailumenetelmänä käytetään. :(

Yhteistyössä